Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Årh hvor er jeg sur..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 21:15
..på min smed. Hej ænder. I torsdags fik Chela jokket sin ene forsko af. Vi har før haft problemer med det, så der blev tænkt øv, men fik så ringet efter en smed og han ville så komme mandag, altså i dag og sætte den på. Juhuu tænkte jeg, for han er normalt umulig at få ud, på så kort varsel. Så jeg regnede da med at jeg skulle ud og ride, men da jeg kommer har idioten (ja undskyld mig) kun lavet et halvt arbejde. Skoen sad da godt nok på hoven af hesten, men den var vildt løs, der sad kun et søm i den ene siden, og det sad og stak ud af hoven på Chela, så måtte ha min far til at hive det ud. Udover det havde han ikke "klippet" enderne af sømmene, nææh nej de var bukkede men sad stadig i hoven. Guud hvor er jeg sur. Nogen der har prøvet noget lignende ?

Mvh. Sofie
med Tøfleren (:
Dressur-
og distancerytter

Medlem af Sten klubben

0
0
Svar på denne tråd

Chela...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 21:17
Det lyder som om det ikke er første gang i er blevet skuffet. Jeg ville ringe med det samme, og be dem om ikke at sende en regning for den skoning, også finde en ny smed.

{>Rikke og Farinelli {>

Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd

Beritt.q
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 21:22
Idioten har taget penge for det,. Vi hænger pengene på box døren, og så plejer han bare at tage det han skal bruge. Men hvis min far ikke ringer i morgen og brokker sig, så ringer jeg og skælder manden hæder og ære ud af bukserne.

Mvh. Sofie
med Tøfleren (:
Dressur-
og distancerytter

Medlem af Sten klubben

0
0
Svar på denne tråd

sådanne noget @!#$.
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 21:23
Det er bare så iriterende når ting bliver gjordt halvt. Ville ike betale for det, da skoen jo ikke var til andet end at pille af ! Så må vi håbe at tøffeldyret snart kommer igang igen med nye sko :-P Tøffeldyret= Jyde ;-D

Skyd skylden på en anden og kom videre med dit liv 8-)

0
0
Svar på denne tråd

arh...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 21:23
Det lyder satme træls. :/ Vi er så heldige at have en RIGTIG god smed, som altid gør arbejdet ordentligt, og til en MEGET rimelig pris. ;) Kan jo godt høre på mine "hestevenner" at det er rigtig svært at få en ordentlig smed, så priser mig bare lykkelig for ham vi har. ;D Men håber da at det går i orden. :)

:P Mvh. MivSer :P

Play Boy <3

:D El reír hacia fuera ruidosamente :D

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 21:32
Jeg har ikke prøvet helt det samme! Men har prøvet at han ikke satte den ordentligt på! Det var første gang hun fik sko! Men anden gang var de perfekte! Det har det været siden! Du skal squ sige noget til ham! Med hensyn til din hyp, bliver den nok nød til at gå med klokker... Det gør min venindes pony også!
?:-)Signe den lille ?:-)
{> Elsker min Alexandra {>
0
0
Svar på denne tråd

Signe Hest..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 21:33
Hun skal ikke gå med klokker. Hun har dårlige hove, så klokker hjælper ikke noget. Vi gir hun øl gær og det er hvad vi kan gøre. Så mangler der engang i mellem en sko, men vi kan som sagt ikke gøre mere. Snakket med både smed og dyrlæge.

Mvh. Sofie
med Tøfleren (:
Dressur-
og distancerytter

Medlem af Sten klubben

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 10:53
Nej det har jeg ikke! :D Hvor surt, ring dog til smeden og klag! Det skal du Fanma ikke finde dig i!
Tuttii Fruttii 8-)
FarveHumorKlubben -mig har LILLA humor!
♥Min tyksak, TWIGGY♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider