Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Årets vinterjakke
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 17:22
Heeej allesammen.. Jeg skal have en ny vinterjakke i år, men ved bare ikke lige hvilken. Hvilken sys i er pæn/smart? Det må gerne være et tæt siddene en, men den skal være varm! Fortsat god dag..

#, Katrine
- Latent Lafaette

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 17:35
Har købt min i Veromoda. Den er hvid, med pels. Rigtig pæn og smart. Den kostede 600 kr,- ..
Mvh. Patricia

Man er som man er - og det kan ikke laves om!
0
0
Svar på denne tråd

Årets vinterjakke
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 17:41
mente nu til rideskolen ;P

#, Katrine
- Latent Lafaette

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 17:51
Hvid er da ellers en meget oraktisk farve ;D Min all-round jakke (dvs. både til hest og i skolen) er en trøje/jakke i lamauld ;D Vældig varm, men det blæser lidt igennem - dog ikke meget. En smaddersmart jakke som jeg købte af en pige på strøget i KBH, til kun 280 kr. ;D

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

chokoladekage.--... muums..
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 18:02
Hvis du mener ridejakke... Så har jeg købt en fra Schou Equistrian... den er bare Nice... men næsten ALLE på ROOR har den... det er måske oss fordi vi kender en som skaffer det til oss... og så rider Christian og Andreas jo for "os"... heeh..
:-D Rid Hvide Ponyer :-D

:-* Med masser af BRUNE små pletter :-*
0
0
Svar på denne tråd

456456456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 18:05
KINGSLAND bomber :) Den er mega fed og praktisk plus edn er god i alt slags vejr!

♥Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral♥
♦ Jeg rider PALOMINO ↔ PSA ♦

0
0
Svar på denne tråd

Vinter Jakke..
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 18:33
Har selv to Schou Jakker, og de er oki, men ikke den bedste kvalitet! Derimod skal jeg have en jakke af kvalitet og en der er pæn, så vælger jeg helt klart en fra Pikur!! Bare et godt råd! De er så lækre!!
Dressur teamet M & M

(ride with your heart and feel the magic)

Snobbere, ja er der mange er siger... men misundelse er det vi siger.. >o<
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en ...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 18:42
Jeg har en kingsland og en catago(den er rigtig dejlig varm) de er begge rimelig tæt siddende og er ikke for lange.
;D C & C Jessen ;D
Boy, Epo & Star
:D
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 18:49
Jeg er selv på udkig efter en jakke/trøje i noget alà den stil Duke er inde på :) Ellers har jeg min herlige franske vest, som jeg købte på et loppemarked i Bella Centeret. Dejlig varm - og så ligner den dén, de bruger i Zoologiske Haver ;D -Den er iøvrigt også en "All-round" :D
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
Stifter af DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

;D ... ö
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 18:51
Tjah,, min er snart et par år gammel d; haha,, men den er dejlig og varm ;D har sgu aldrig haft en så god jakke ;D det er en catago ;D fik den på tilbud (200 kr.) på odense dyrskue fordi jeg frøs d; haha.. men er glad for den ;D men ,, øhh.. Men,, nok om det ;D det er dig det handler om d; (jeg lille ego-dyr ;D ) Altså.., Vil nu sige at det kan da være ligemeget om den er pæn og smart hvis du skal bruge den til at ride med? ;S Bare den er dejlig varm og ikke har for mange "flapper" og snore ;D Men op til Dig ;D Syns i hvert fald du skal finde en varm en i stedet for at gå efter moden ;D den skifter jo alligevel om et år igen,, ;D
Rikke her ;D

Elsker dig Anders,, <3

0
0
Svar på denne tråd

Kathrine her
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 19:09
Har selv en Catago og kan varmt anbefale den ... er den dejlig varm´, vand og vindtæt... og så er den ikke så stor at den er træls at ride i :-D

Kram fra Katter :-P
og den fantastiske P ;-)

#Periencon Power :-P#
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du har...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 19:15
Hvis du har omkring 1000,- kr. til at købe jakke for så vil denne fra PK være et godt valg, tror jeg. Den er SÅ fed (synes jeeeg ;-D) - jeg havde selv købt den, hvis jeg havde penge og hvis ikke det var fordi min veninde er ved at købe den. Og lige dén jakke, synes jeg også kan bruges i skole og i by ;-D

Mvh. HamletkSilver
Silver05

0
0
Svar på denne tråd

Har lige fået den fra PK...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 19:19
Eller lige og lige, i september... Men altså jeg har den som Hamlet linker til i brun og orange... Den er så FED! -god at ride i og dejlig varm ;-) desuden kan jeg godt lide kontrastfarverne... :-P
;-D Charlotte med Oliver og Dalgårdens Speciel Pelle ;-D

(y) Team Mobberdida (y)

{> Min søde ;-D og tossede :-P springvenze: Maria!!! {>

0
0
Svar på denne tråd

Papegøje.
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 19:30
Jeg har selv en fra North Face (Staves?) og den er bare så lækker. Kan klart anbefales! :-)
-Helena-
(tidl. the-horsegirl)
Du skal ikke lægge puslespil, hvis du ikke fatter en brik :-P
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 20:59
ANKY og Kyra Kyrkland har også nogle mega fede 8D

Jannie og Henry

Team vi synger dårligt og har farveløs humor

med de billundske ponyer

0
0
Svar på denne tråd

Yes HGLarsen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 09:40
Jeg hopper med på Kingsland bomber. Har den også selv, den er ultimativ. Og elsker det bånd forneden, hvis du forstår. Så der ikke kommer kold vind ind nede fra.. + vind og regn tæt. Århundredets bedste jakke :-P

Anne
0
0
Svar på denne tråd

Jeg selv...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 11:54
Har en Catago Jakke kan jeg VARMT Andbefale! (Bogstaveligt talt ;P ) Min er sort med såden noget snoet "orange"/Brun farve ved nogle af sygningerne, rigtig pæn og rigtig varm! Vind og vandtæt :)

Hilsen Jose & Raffe
Min Hjemmeside??
Tryk Her--->Min Hjemmeside! Tjek den!! <---
0
0
Svar på denne tråd

Fucking Bornholmere xD
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 13:21
jeg havde en rigtig lækker en, købt i år for 700 kr., som nu er stjålet :s

Amanda og Fantacy
- Nu uden Honey

jeg er lederen,
jeg bestemmer hvornår det går løs................
NU, går det løs.
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 19:59
Natacha: Håhå, sådan en jagtvest (som jeg har forstået det er noget i retning af?) vil jeg også have :D Og så vil jeg lige påpege, at der er en hvid, hylende ulv og en drømmefanger både på for- og bagside af trøjen ;D Og så MÅ jeg have min Akubra og mine Blunnies ;D

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet