Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kedeer mig...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 21:15
Hej alle på hele HN. Keder mig gevaldigt... Vil i bidrage til morskaben? Beskriv din rideskoles runtiner. Fra morgenfodring til stalden lukkes. Kan du nævne 7 fodertyper? Gerne flere. Hvilken hestefarve kan DU bedst lide? Rent kosmetisk. Og.. Sidst men ikke mindst... Skriv noget sjovt, der kan få mig til at grine! Som i nok kan se keder jeg mig mere end i en biologi time hvor vi har om sand... GØJL! Hilsen til hestefolket ;-) Mai
0
0
Svar på denne tråd

Kedeer mig...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 21:23
Jeg kan kun sige Anders Matthesen er min gud ;D

Stinky med Daimond
0
0
Svar på denne tråd

Nanbal! Lol!
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 21:41
Av min mave! Var lige et smut inde på siden og har fået et grineflip på størrelse med min lærers ego!! Kæft hvor er han grineren! Tak for tippet ;-)
0
0
Svar på denne tråd

the overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 10:36
Beskriv din rideskoles runtiner. Fra morgenfodring til stalden lukkes. * Der fodres kl. 7.30, hvorefter elevhestene lukkes ud. Der muges hos elevhestene og gives halm ved alle. Derefter ridning af nogle heste eller papirarbejde. kl. 12 fodring af privatheste. kl. 15 lukkes elevehestene ind og kl. 16 begynder undervisningen og kører til kl. 17.15-21, afhængig af hvilken dag det er. Aftenfodring kl. 18. hvor der også gives wrap. Sidste mand i stalden lukker og slukker. Kan du nævne 7 fodertyper? Gerne flere. * Havre, majs, byg, melasse, hø, wrap, halm, soja, gulerødder, vitaminer, mineraler, fuldfoder, tilskudsfoder, kraftfoder, stråfoder, saftfoder, var det nok :P Hvilken hestefarve kan DU bedst lide? Rent kosmetisk. * Rød hest med stjerneblis og hvide sokker på bagbenene!!! Og.. Sidst men ikke mindst... Skriv noget sjovt, der kan få mig til at grine! * Prøv dette link: Grineflip!!! - og læs nu det hele ;)
// Helena, nu uden ponydyret Flika :{-(
- Men nu med muledyret Laban ;-D

0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 11:09
^Raffe's farve er min ynglingsfarve.. Må oss gerne være en smule mørkere.. ;) No'd sjovt? Værsgo! (er oss den sang i min signa. :D)

- Sasma

# Here's a Llama, There's a Llama,
and anthor little llama,
fuzzy llama, funny llama,
llama llama, duuuck
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider