Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Regnvejr = børnevejr?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 21:18
Hej Ænder, Ja, en lille forundring her fra tænkehjørnet ;D Her for små to dages tid siden, silede regnen jo ned udenfor (nej, ikke indenfor ;D) - og hvem kommer halvvåd hjem for at komme ind i varmen? -MIG! Og lige i det øjeblik jeg har sat mig til rette foran skærmen, råber mor; "Natacha, vil du lige smutte i IRMA for mig?" -"... Ja, mor..." "Tak!" ... Og da jeg så kommer ned, står mor med hovedet ude af havedøren og siger ekstra højlydt; "Prøv at se hvor det regner nu." 8-) -Sødt eller hvad? Så er det jeg tænker; Er regnvejr lig med børnevejr, eftersom børnene altid bliver sendt ud i regnvejr ;D? -Eller er jeg bare heldig? (Hvis nogen skulle ønske en slutning på historien, så hoppede jeg i Mutti's røjsere og hendes regnjakke, eftersom min egen havde søgt tilflugt ovenpå, og jeg ikke har nogen gummistøvler). Men ja... Hvad er det man siger? "Blot er tykkere end vand"... -Eller hvad ;D?
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
Stifter af DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

regnvejr
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 22:00
sys regnvejr er sjovt, så længe det bare ikke står ned.. :P

Mvh. Diana
og Taipan
0
0
Svar på denne tråd

Hehehhe
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 22:01
Når det regner er det sjovt at være indenfor :-P
GURAMIEN
Barn af JHN chatten
~ Shii´s song
0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 17:47
Regnvejr er fedt - specielt når det står ned i lange stråler og er vildt kraftigt B-) Så skal man fine gummihøvlerne og tøjet frem.

Hilsen Odin

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 19:03
Hader regnvejr, man bliver så våd og klam !! og altid når jeg tager mig sammen til at tage regntøjet på , og ser mega lækker up :P stopper det med at regne 8-)

Jannie og Henry

Team vi synger dårligt og har farveløs humor

med de billundske ponyer

0
0
Svar på denne tråd

Regnvejr = børnevejr?
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 19:06
Jeg elsker regnvejr ;D eller, måske ik liige hos hesten men ellers.

Stinky med Daimond
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 19:25
Regnvejr er sjovt ;D Med mindre man skal gå rundt i engen hos sine heste i 3 timer - og tilmed skal cykle derud! Og så er det heller ikke sjovt at have våde fødder. 8-)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider