Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjælp til diskussion:)
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 17:43
Havde lige en diskussion med en fra klassen i dag sammen med min veninde. Kalder lige hende det handler om Q8, så d ikk blir så forvirret 8-) Nåh .. Q8 sad og blærede sig med, (Over for min veninde og jeg), at hendes 1årige fjordhest gik med sadel + hovedtøj m. bid. ( Første gang Q8 havde vist dyret biddet, at den selv taget det i munden ?:-)) Nah.. Min veninde og jeg synes så, det er ALT for tidligt, at lægge sadel og hovedtøj med bid på hesten. Så det kom der en lille diskussion ud af, da Q8 mener, man sagtens kan gøre det nu :s Q8 har købt føllet for, at ride det op og sælge. Vi ville aldrig købe en hest, der var begyndt, at gå med hovedtøj + sadel, når den er et år Ö Er det min veninde og jeg, der er helt galt på den? Eller er Q8?
When a Loved one becomes a memory.
The memory becomes The Truth
{>
0
0
Svar på denne tråd

For tidligt...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 17:46
Sys det alt, alt for tidligt.

Mvh. Sofie
med Tøfleren (:
Dressur-
og distancerytter

Medlem af Sten klubben

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 17:49
Alt for tidligt...

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 17:49
det er ALT ALT ALT fortideligt..! begyndte først da min var 3½ år...! :O Synd for den hest..!

Fra
♥Hennie & Rozita♥

STOLT medlem af farvehumor klubben nu med Oliven humor
0
0
Svar på denne tråd

Godt:)
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 17:50
Så er vi da heldigvis ikke de eneste. Vi kan slet ikke se, hvad der skulle være godt for hesten ved det :o
{>
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 17:52
Det er da ALT, ALT for tidligt. 8-) Sikke en uvidende pige! 8-) Hun burde slet ikke have en hest..
- Tæzzah :-)
Hellere såres af sandheden end glædes af løgne †
Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D

0
0
Svar på denne tråd

er hun dum ?
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:05
Ja, undskyld men. Kan dig og din veninde ikke forklare hende at det er HELT forkert ! Altså, bare at smide et bid på en åring, det synes jeg er slemt nok. men sadlen osv., det er da helt forkert.. HUn burde skamme sig :-(
:-D MVH. Karina og Nobody :-D

;-) Nobody og mig - et team som ikke er bange for nye udfordringer ;-)
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:10
Jeg mener også at det er alt for tidligt. Så nej, dig og din veninde er ikke galt på den ;-)
-Helena-
(tidl. the-horsegirl)
Du skal ikke lægge puslespil, hvis du ikke fatter en brik :-P
0
0
Svar på denne tråd

hejZZa
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:13
Synes oZ det eR alt for tidligt. Jeg synes at føl skal havde lov til at være føl og bare gå og fjolle rundt indtil de er mindst 3. men hvis jeg havde en ville jeg nok lade den gå med sin mor i mindst 1 år.og så strigle den og trække lidt ture med den indtil den blev 3-3½ og ride på den og vænne den til sadel oh hovedtøj. men hende der 08 viser da bare hvor lidt hun ved om heste. og at det ikke handler om hvor hurtigt den lærer det men om den forstå det, og lærer af det og ikke er bange. men bare lad hende være. hun viser jo bare hvor meget hun kun tænker på sig selv. og ikke føllet;s mening. håber på en måde at hun ikke kommer så langt med det. Men håber også føllet bliver en god hest ridehest endag.
0
0
Svar på denne tråd

er nok lidt uenig
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:16
Jeg ved det ikk helt, fordi vi har et hingsteføl på 1 1/2 år, og vi har haft hovede tøj på ham,med bid, skal lige siges det er et meget blidt gummi bid.. vi gav ham det på 1 gang da han begyndte at gå med os, så fik han hovede tøj på,og det hjalp. vi hev ham IKKE i munden han havde det bare i i ca 5 min.. men der er nok rimelig tidlig at lægge sadle på.. elller det er det!!

Mig
o
felicia

evigt
o
altid
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:28
1-årig? Det er alt for tidligt. - Så nej, I er ikke gal på den, tværtimod :-)

¦ Odin
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:41
Det er da alt, alt for tidligt.. den er jo nærmest stadig føl som 1 årig.. :S
Hilsen Sigrid & Trausti
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
0
0
Svar på denne tråd

munligt
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:43
munligt: Jeg forstår godt I gjorde d i jeres situation. Hvis hingsten kan være til fare, kan den jo, hvis den slipper løst, er det helt okay. Synes jeg bare ikke det er, når man ingen grund har til det. (n) Ispn: Jo; men hvordan?
{>
0
0
Svar på denne tråd

Hrefna
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:57
Hvad helvede har din veninde gang i : o! Det er da aaalt for tidligt!!!
:-* Molle :-*

Stolt medlem af Sten Klubben
0
0
Svar på denne tråd

Molle:
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 19:25
Molle: Det er IKKE min veninde!!
{>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider