|
|
| Hey - kig her , alle dem der keder sig |
|
|
Nå du kiggede ..  Ja .. for at ha noget at lave .. ka i nogle digte/citater .. Skriv dem evt. her .. hehe .. Wenn du denkst du denkst , dann denkst du nur du denkst . Denn das denken der gedanken , ist gedankenloses denken , darum denke nie . Wer nichts weiss und weiss das er nichts weiss, weiss mehr als der, der nichts weiss und nicht weiss das er nichts weiss. Ja .. endnu en gang fik jeg et flip på tysk ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tysk.. |
|
|
Suk tysk er og blir sort.
Mvh. Sofie med Tøffeldyret Chela (:
Stolt Dressur- og distancerytter
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahahah |
|
|
Anna fällt in wasser an was ist das ANANAS  hilsen Denning, og rend mig hvis jeg har stavet forkert 
: Karen der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe .. f |
|
|
;-D li et par visheder .. Trockener Humor kann nie überflüssig sein Wer eine Glatze hat, ist über sich selbst hinausgewachsen Woher soll ich wissen was ich denke, bevor ich gehört habe was ich sage? Ich denke - also bin ich hier falsch Og til sidst .. Wenige wissen, wie viel man wissen muss, um zu wissen, wie wenig man weiss.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh. . . |
|
|
ikke tysk, hader det ! Har lige fået det i år(7.klasse) skal lige sige, at man IKKE kan vælge på min skole :s pga. det er en privat skole !! hm, jeg har ingen på tysk  men på dansk, de er lidt underlige meen hva pokker:-P Kan du ikke lide høje hæle, kan du få et par flade ! Kan du ikke lide laks, kan du få en skalle !
Whatever  Jeg har grøn humor ! Søger part i nærheden af københavn !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Altså df f |
|
|
Der er 40 der har kigget , men ikk særlig mange der har skrevet ..  .. Ej .. det må være fordi jeg skrev tysk ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
| Forfatter:  |
Stine (Columbine) |
| Dato:  |
22-10-2005 22:19 |
|
Hader tysk  Snakker det af @!#$. Vil skrive så jeg er en af de 40 der har svaret  Jeg keder mig, ja!
Skyd skylden på en anden og kom videre med dit liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mareike.. |
Stine (Columbine) |
22-10-2005 22:38 |
|
Skal vi kede os sammen  Eller gå i seng og sove kedsomhedden væk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine (Columbine) |
|
|
jeg vil gerne kede mig sammen med dig .. Det er endnu mere kedeligt at sove ..  Og jeg føler mig ikk rigtig træt ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stine (Columbine) |
|
|
arh ... det ved jeg ikk rigtigt ..  det lyder lidt kedeligt .. < åh nej , der var ordet igen ..  ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mareike. |
Stine (Columbine) |
22-10-2005 22:49 |
|
Altså, de forbudte trin, nej ord  Det må ike nævnes  Så vanker det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine (Columbine) |
|
|
;-D .. Okay .. vi ka beskæftige os med noget .. hvordan har din dag været ..  total god humor .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm hm hm |
Find-Nemon |
23-10-2005 10:59 |
|
åh nej ikke tysk - der står jeg af 
-Jeg har en mening, til jeg får en ny-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Citat: Det eneste du kan gøre med gode råd, er at give dem viderer - selvom du ikke får brug for dem.. 
- Sasma 
# Here's a Llama, There's a Llama, and anthor little llama, fuzzy llama, funny llama, llama llama, duuuck
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Saaangf:) |
|
|
Sang  : Allldriiig sig aldriiigg det ord et forbúdt , ovsæ gentages til du kan finde på noge tog lave 
Det var mine ord ? - Juzze
Søger part i Ballerup området, skal kunne cykle. Mellem 145 cm og 165 cm. Skriv til mig på hn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift . |
Tuttii Fruttii |
23-10-2005 17:50 |
|
Så sidder der dem i en lille krog som ikke kan TYSK .. *SUK*