|
|
| Den f...... Rideskole!(lang indlæg om min rideskole) |
| Forfatter:  |
Chatline |
| Dato:  |
11-05-2002 13:15 |
|
Ja, der hvor min pony står er nok Danmarks mest dårlig rideskole, heldigvis skal min pony snart flyttes.
Jeg gider ikke til at nævne hvor dårlige den.
Men i dag var klart en meget mærkelig dag.
I ordensreglerne derude står der intet om hvor gammel man skal være for at springe.
Så da min far, min veninde og jeg var ude at springe var min veninde lige kommet over et spring, da en pige (18-19 år) red forbi " Du må ikke springe der når ridelæren ikke var der".
Vi spurgte en masse nogle sagde at det passede, men sjovt nok sagde hendes pigens mor stikmodsat og hun er medlem af bestyrelsen.
(Nu kommer fortællingen om hvilken møgrideskole det er. Hvis I vil kan I bare læse om verdens dårligste rideskoel)
Min far og jeg er uvenner med ridelæren så det siger spar to. Faktisk er jeg en møgunge overfor. Når min far og jeg er derude sammen, går jeg højlydt rundt og snakker hvilken dårlig rideklub det er.
F.eks. havde ham der ridelæren engang bare tagtet min hest og løssprunget. Jeg var cyklet derud en dag. Da jeg kom derud kom en pige hen til mig. "Skal du ikke ind og se din pony blive løssprunget?". Så havde den !#¤%(/)%#@$£@€$ ridelærer bare taget min hest og løssprunget, min far gik derop og blev ret gal.
En andne dag, da jeg red rundt, så kaldte han på mig. Da jeg kom hen til mig sagde han at jeg var en dårlig rytter, sad forkert på hesten, red den forkert, og øgdelagde hende. (Hmm, sikkert. Da han underviste kunne Sally og jeg ikke engang klarer LC, nu skal hun til at gå LA, forskel?!) Min far blev ret gal og siden den dag har jeg IKKE fået undervisning af den sindssyge mand.(Undskyld sproget mange gange)
Før jeg købte Sally, var hun hans. Han piskede hende bare løs, da jeg fik hende var i ret dårlig foderstand og total bange for piske, og hun kunne ikke springe et sping på 20 cm. Det syntes jeg selv jeg har fået rettet rigtig godt op, og folk fortæller mig uafbrudt hvilken dygtig og flot pony jeg har.
Han kan finde på at sætte indpsændingstøjler(og udstyr) på hesten og bare lad den stå i en time.
Når han så endelig skal undervise så sidder han fandme bare og drikke.
De eneste han er lidt bange for er min far og mig. Han gør ikke min pony noget og han tør ikke. Der er så meget svindel og bedrageri i den klub, og folk ved at hvis der sker min pony noget så går vi direkte til kommunen og klager over rideklubben.
Det lyder måske som om min far og jeg er nogle snobber, men tro mig, det er vi ikke, men han skal ikke tro at han kan gå rundt og bestemme over MIN pony.
Når, jo forresten da vi købte ponyen havde han hvis lige "glemt" at fortælle den havde haft et styrt, så havde den ikke lært at løfte hove, var rent faktisk ved at beskadige en dyrlæge, så havde han snydt med dens papir så den havde startet military før den måtte.
Jeg håber ikke det var for kompliceret, I må undskylde hvis jeg lød gal, men jeg er så træt af den rideskole, GLÆDER mig til at min pony skal flytte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Den f...... Rideskole!(lang indlæg om min rideskole) |
Mystiske Ludvig |
11-05-2002 13:54 |
|
SIKKE ET LORTE STED! Godt din pony skal flytte!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
11-05-2002 14:48 |
|
Hmmm... så egentlig er det ridelæreren den er gal med, no?
Men ja, godt din pony skal flyttes snart, det er noget møg at stå på en rideskole, hvor man synes det meste er dårligt.
-+-KNA.
http://www.juwely.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
11-05-2002 15:27 |
|
Det lyder godt nok også til at være en rigtig skod klub. Især ham ridelæreren. Hold kææft hvor ville jeg også blive gal hvis min ridelærer bare havde taget min pony og løssprang med den *grr*
GODT du flytter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Hestetozzen* |
11-05-2002 15:34 |
|
addd et looooorte sted!!!!!!!!>:-(
godt din ponze skal flytte!!!!'
aaarj hvor var jeg blevet vred hvis det var min ponze de havde taget og løs sprunget med!!!!!
"!%#¤"&¤/(%(/!!!!!!grrrrrrr!!!!
knUzZ
*Hestetozzen*:-(
http://www.domze.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
11-05-2002 16:33 |
|
.....hvad hedder stedet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Chrisser |
11-05-2002 17:45 |
|
Ej et dårligt sted....
Hvorfor har du ikke flyttet din pony nået før ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Katrine & Silva |
11-05-2002 18:42 |
|
Sikke en @!#$ rideskoel?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dixie* |
11-05-2002 19:37 |
|
Sikke en lorte rideskole!
Godt din pony skal flytte..!
Rider selv på verdens bedste rideskole 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Fnuller! |
11-05-2002 19:40 |
|
Er det ikke mere ridelæreren? eller hva?
- Fnuller!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
?????? |
11-05-2002 23:50 |
|
Den hedder Fristrup rideklub(FRI), og ligger i Nordjylland... Den har en del "gode" military ryttere, men selve standarten på rideskolen er mega dårlig. Så chatline har ret om alt. Hestene har det ikke godt, de står i mørke bokse og spiltoue og får knap nok det foder de skal have. Desuden bliver de redet med vold og magt(helst glidetøjle når de skal spring) flere timer om dagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sofie og Luna |
12-05-2002 09:33 |
|
Var der ikke nogen fra din rideklub, der var med til vores distriktsstævne i LØR? Jeg synes jeg kan huske navnet på klubben derfra!
Skynd dig, at få din pony flyttet!!!
Knus og held & lykke fra Sofie og ponydyret Luna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Chatline |
12-05-2002 18:23 |
|
Hvem er du altså dig der: ??????????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Michelle G. Koch |
22-05-2002 10:26 |
|
Fristrup Rideklub er da den allerbedste inden ofr military grenen!
Lærke Larsen (hendes far ejer stedet) er blevet Dansk Mester 4-5 gange og er flere gange Nordisk Mester også, og det kunne hun jo ikke blive hvis standarden i klubben ikke er god??
Dem fra Fristrup vinder da næsten hver gang de stiller op!!!
Man skal altså også lære at tage kritik positivt, det kunne jo være at ridelæren slet ikke har sagt det på den måde som du siger, men at det bare er dig der har misforstået ham!!??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Chatline |
23-07-2002 00:17 |
|
Michelle:
De banker altså hestene, hvis de ikke er gode nok.
Jeg ved godt de vinder. Men prøv at ride i Fristrup og se staldene og træningen.
For Finn er heste:
-Ikke et dyr
-Uden følelser
-Skal vinde hver gang
Michelle, jeg kender Lærke, syntes hun er sød og dygtig, og hjælpsom, men bare fordi hun er det, henviser det ikke til det er en super rideklub.
Finn har de der "tøser", Lærke Larsen, Anja Danielsen, Rikke Mortensen og Anne-Dorthe Møller. De er alle sammen fucking gode, og søde. Men Finn er en kanon hård træner. Jeg har set ham banke et par heste. Så bare de 4 piger kan vinde storset det hele betyder ikke at Fristrup er en god rideklub, det burde det, men desværre ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|