|
|
| Musik.. |
|
|
Hej ænder!  Hvad for noget musik hører i? Hehe  Kan selv godt li Kashmir, Dizzy, DAD, Mew, Nickelback o.s.v.  Men hvad med jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
| Forfatter:  |
Tæzzah |
| Dato:  |
22-10-2005 16:00 |
|
Phew, det er meget forskelligt. En masse pop, og sådan lidt. Avril Lavigne, Gwen Stefani, og sådan nogle. Kan ik lide musikerne, men numrene 
- Tæzzah  Hellere såres af sandheden end glædes af løgne † Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
# Alter Bridge # Anata # American HeadCharge # Apocalyptica # # Asesino # As I Lay Dying # AudioSlave # Billy Talent # Black Sabbath # # BloodHound Gang # Brides of Destruction # Chimira # CKY # # Cradle of Filth # Dimmu Borgir # Drengene fra Angora # Eminem # # FinnTroll # Foo Fighters # Frankenstein Drag Queens From Planet 13 # # Green Day # Godsmack # Hatebreed # His Infernal Majesty # # ill niño # Illuminous # In flames # Iron Maiden # Killswitch Engage # # Kittie # Limp Bizkit # Linkin Park # Lost prophets # Marilyn Manson # # Metallica # Millencolin # Murderdolls # Nasum # Nightwish # # Ozzy Osbourne # Papa Roach # Puddle of Mudd # Rage Against The Machine # # Rammstein # Red Hot Chili Peppers # Sean Christensen # Slayer # # Slipknot # Sort Sol # Soulfly # Static-X # Stone Sour # System of a Down # # Theatre of Tragedy # The Doors # Ulver # Velvet Revolver # Within Temptation # # YellowCard # 36 Crazyfits # selvfølgelig noget jeg hører mere end andet i perioder 
Amanda, Honey og Fantacy - 200% hesteejer 
jeg er lederen, jeg bestemmer hvornår det går løs................ NU, går det løs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TheNobody |
|
|
Hold da op du har en bred musiksmag, hehe. Men den fejler da ikke noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Cikorie : jep  . men hører faktisk det hele  . alt efter hvilket humør jeg så lige er i.
jeg er lederen, jeg bestemmer hvornår det går løs................ NU, går det løs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TheNobody |
|
|
Fedt nok, hehe  Så skal du have mange forskellige "humører"  Er der forresten nogen der har Nickelbacks nye sang (eller ved ikke hvor gammel den er) Mener den hedder Photograph (tror jeg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm hm hm |
Find-Nemon |
22-10-2005 16:51 |
|
Hører Simon Mathew!! Han er bare stjernEN... 
-Jeg har en mening, til jeg får en ny-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Cikorie : nope :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| musiksmag |
prudden |
22-10-2005 19:21 |
|
alt der gode;) ved ik li helt hvad det er, men det er os bare min mærkelige musiksmag:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hører |
Hættemåge |
22-10-2005 19:36 |
|
Good Charlotte (Har set den live i marts måned i år) My chimical Romance SlipKnot Korn og en helt masse underligt musik (metal eller rock)
Begå kun selvmord hvis du kan gentage succesen.
Medlem af Smårytternes Klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Lidt af hvert, alt efter hvad jeg er i humør til  Men favoritter har man vel altid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
hører al det musik, som Roadrunner Records udgiver..
[Sandra Louise Elfort] nu med ishesten Timon fra Korshøje <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Musik... |
|
|
NIGHTWISH 
Mvh. Sofie med Tøffeldyret Chela (:
Stolt Dressur- og distancerytter
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
23-10-2005 11:25 |
|
Queen og Enya.
Mvh. Theis & Den Perfekte Hest ~ Dance with the Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hører |
|
|
sindssygt meget forskelligt musik.. men lige nu må det være noget Mew, Kashmir, Deftones, the Cure, the Distillers, In Flames, Blur, blablabla der er så meget xD
: Karen der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|