*Smile* - har du helt glemt folde-ud-kalenderen??? *loL* René bliver bare såååå lykkelig!

(han bor tre huse vææk fra der hvor jeg skal hend på lørdag)
ej...vi må se om vi ikke kan finde ud af noget!
Dixie - jeg er også en gnom i forhold til Pøls fra min klasse! (han er 196 cm. høj) Jeg er også lille ... men Bozze er næsten 2 hoveder lavere end mig siger min veninde§ En rigtig led stodder hun er .... hun stod og var ved at dø af grin der jeg snakkede med Bozze til hingstekåring bare fordi hun syntes dte så komisk ud at hun var så lille!
Katrine - Syntes også at det vfar pisse hyggeligt og at du er ENORMT sød!

Mine heste er blevet stoppet med gulerødder hele aftenen! *det var kraftædme tungt at bære tyve kilo helt ned til vejen*
Jah ... nu har du vel fået bevidst hvor slap jeg er...men gullerødderne er slet ikke så ulækre som de så ud ...det var bare toppen af dem.
Kan du huske hvornår dte var min mor sagde at jeg kom derned med Polly? Jeg kan ikke huske det ... og jeg gider ikke gå ned af trappen og spørge, og hun sover sikkert også bare fjernsyn som hul altid gør, og så er det synd at vække hende....
knuZ TOTALT SLAPPE Oztereje.
PS. jeg købte 20 kg. gullerødder som jeg knap nok kunne slæbe ... og Katrin (& Silva) tog dem bare i favnen og gik med dem... *grRr hvorfor er jeg så slap*