Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jer der skal til Morsø-stævnet!
Forfatter: 
Dato:  11-05-2002 10:22
Jeg tager derned nu. Jeg har en sort trøje på og langt lyst hår.
Hvornår tager I derned?
Jeg har enten blå cowboy bukser på, eller sådan nogle mærkelige brune nogle eller grønne ridebukser.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jer der skal til Morsø-stævnet!
Forfatter: 
Dato:  11-05-2002 10:44
I må have et godt stævne :)

Desværre kommer jeg ikke, selvom jeg stadig drømmer om at komme ned til Ozte :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-05-2002 12:22
Jeg kommer heller ik' .. øv...
ville ellers gerne møde dig *Snæft*

Men du ville nok få et chok over hvor lille jeg er!! *GG*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-05-2002 15:09
Skal vist ned og kikke på et tidspunt måske :D:)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-05-2002 18:32
Ozte: Jeg har jo været dernede...Og du er bare SÅ sød.
Og det var skide hygligt!

Hilsen Katrine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-05-2002 22:58
*Smile* - har du helt glemt folde-ud-kalenderen??? *loL* René bliver bare såååå lykkelig! :) (han bor tre huse vææk fra der hvor jeg skal hend på lørdag)
ej...vi må se om vi ikke kan finde ud af noget!

Dixie - jeg er også en gnom i forhold til Pøls fra min klasse! (han er 196 cm. høj) Jeg er også lille ... men Bozze er næsten 2 hoveder lavere end mig siger min veninde§ En rigtig led stodder hun er .... hun stod og var ved at dø af grin der jeg snakkede med Bozze til hingstekåring bare fordi hun syntes dte så komisk ud at hun var så lille!

Katrine - Syntes også at det vfar pisse hyggeligt og at du er ENORMT sød! :)
Mine heste er blevet stoppet med gulerødder hele aftenen! *det var kraftædme tungt at bære tyve kilo helt ned til vejen*
Jah ... nu har du vel fået bevidst hvor slap jeg er...men gullerødderne er slet ikke så ulækre som de så ud ...det var bare toppen af dem.
Kan du huske hvornår dte var min mor sagde at jeg kom derned med Polly? Jeg kan ikke huske det ... og jeg gider ikke gå ned af trappen og spørge, og hun sover sikkert også bare fjernsyn som hul altid gør, og så er det synd at vække hende....

knuZ TOTALT SLAPPE Oztereje.

PS. jeg købte 20 kg. gullerødder som jeg knap nok kunne slæbe ... og Katrin (& Silva) tog dem bare i favnen og gik med dem... *grRr hvorfor er jeg så slap*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-05-2002 09:31
ozte: Var det ikke engang ved 4-5-6 tiden?? Altså i aften?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-05-2002 11:20
Jo....fik du snakket med din far om underlaget?

Har lige ringet og bestilt et grønt et hvor der står Polly Roleonard på. :)
Så har jeg syet mit gå, fordi der er gået huller i det ... og det er bare helt slidt...og der er en kat der har pisset på allle mine dækkener og mit underlag! :( (altså det grå)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-05-2002 20:01
Ozte- Jeg ka' ikke gøre for at jeg er lille.... Dixie- Da jeg var 10, var jeg ca. 136-140 høj..... *SUK*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-05-2002 21:56
Bozze - jeg syntes du er sej!!! :) :D
Det er godt at være lille og min veninde var også bare totalt led. (hun er den type der står og ser sig selv i øjnene ude på toilettet når hun står på toilettet og snakker med én...så står hun og ser sig selv i øjnene og retter på sit hår...hun opdager aldrig at jeg går min vej....hun er entelig kanon led! (sådan er der mange fra min klasse der er)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-05-2002 20:01
Ozte- Årh det går! Men var jeg virkelig så lille(?).. Hmmm, er anden mindst i klassen!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-05-2002 20:56
Bozze - jeg syntes ikke du er lille! Men min veninde har bare ingen manerer eller noget som hekst andet....hun vejer også ti kg. mere end mig og siger at vi ser lige tygge ud! -Jeg vil zQ ikke håbe at jeg ligner en på 59 kg¨når jeg nu vejer 50! ...hun har ingen humor...men jeg syntes altså ikke at du var lille...har den sejeste veninde oppe på rideskolen der er mindre end dig...ellers på samme alder eller et år yngre...vi ha bare snakket sammen til stævner og er blevet rigtig gode venner nu, og i dag har jeg også fået en ny kanon sød veninde oppe i stalden!!! :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider