Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nogen gode film? + siden sidst!
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:23
Hejsa alle dejlige JH-Ænder :-D Skal have en lille pige hygge-aften her på Fredag, i anledning af min 12 års fødselsdag (Har fødselsdag nu på Søndag) *Tilråb fra nogen rare JH-Ænder* :"Tillykke, Tillykke smukke Marthine ;-D :-P!" "Tak tak, ved godt at jeg er lækker ;-D :-P!" Ej, men tænkte på om i kendte nogen gode gysere og nogen gode komedier! Hvis i har nogen så bare skriv! Det skal bare lige skrives at, det helst ikke skal være nogen ALT for uhyggelige nogen da nogen af pigerne er ret så pivsede 8-) Men bare skriv ind med nogen f*ndes sjove film og gådesehudede skræk film ( sejt ord ikk? B-) ) Også er Selina jo begyndt at søge rigtigt ned ad! *SKØNT* her i Torsdags da jeg travede hende af søgte hun bare rigtig fint ned af! Men hun skabte sig fuldstændigt i gallopen 8-) Hun jordede der ud af så hun ikke var til at stoppe igen, også lavede hun nogen sindsyge sving, så man var ved at ryge af! Men har heldighvis en okay god balance så blev siddende! Det var lige det blev bare lige nødt til at komme ud med det!
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Birketræ
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:24
jah. den vi så til Åbenthus vil Rikke/*Baron* sikkert foreslå.. :P

:-*Molle :-*
Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!
0
0
Svar på denne tråd

Film..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:25
Tillykke med føsdagen her lige om lidt :] Seje film er a knights tale og idle hands.

Mvh. Sofie
med Tøffeldyret
Chela (:
Stolt Dressur-
og distancerytter

0
0
Svar på denne tråd

demn ewf-
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 14:13
Det er godt nok ikke en skræk film men p*sse sjov :D 13 snart 30 :D pigerne i min klasse elsker at se den ;D

Ceres & Gritt

STOLT medlem af farvehumor klubben, nu med Oliven humor
0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 14:25
Molle: Den hedder Legally Blonde.. Jeg kan anbefale: Legally Blonde Grinchen :D Tillykke med fødselsdagen. Det er jo ikke sårn lige at blive så gammel - skal jeg hjælpe dig med at finde et plejehjem? :D

- Sasma B-)

# Here's a Llama, There's a Llama,
and anthor little llama,
fuzzy llama, funny llama,
llama llama, duuuck
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 14:29
...med på søndag! :-D Hvad med MeanGirls eller Bring It On :P Hehe... (y)

:P Hilsen Sara :P

Rid pony mens du kan :P
Bakkegård Ridelejr (y)
0
0
Svar på denne tråd

Candyfloss
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 15:31
Gritt: Har set den! Den er ret så sjov!!! Sasma: Ja det må du enlig gerne, men har bare disse krav: Jeg får slik 5 gange om dagen ;-D Der en kirug der kan suge alt mit fedt væk, som jeg har fået af slikket ;-D At jeg får 2-3 heste, 1 ridehus, 1 ridebane, 1 strand, 1 skov + diverse udstyr til hesten og mig ;-D Cikorie: Er den der: Bring It On ikke ret god? Syntes jeg har hørt det!
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Jo...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 15:37
Jo, Bring It On er god, det er derfor jeg har skrevet den! Hehe :)

:P Hilsen Sara :P

Rid pony mens du kan :P
Bakkegård Ridelejr (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider