|
|
| Væddeløb i ridehuset i dag. Billeder. |
|
|
Heej ænder. Ja så var jeg ude og ride "dressur på Chela-pigen idag. Gud hvor var hun streng. Smed sig på forparten, slog konstant fra, hev i mig og løb hele tiden. Derfor overskriften ;] Men i får da lige nogle billeder, som jeg meget gerne vil ha kritik på da min underviser er syg og ikke er klar før i november. Så har ikke fået unervisning siden 24/9. Så bær lidt over hvis det ligner @!#$ ;b  ^På vej ind i volte  ^Forsøg på schenkel vigning. Krikken gik amok.  ^Meget pludselig og uventet parade, fordi jeg blev sur over at hun løb. Så måtte hun lige stoppes helt op. Ved ikke hvoffor hun står så dybt.  ^Parade, som blev til en tilbage trædning. Ved ikke hvad mine hænder har gang i.  ^Taget skævt. Letridning, derfor min underlig opstilling,.  ^Smider sig igen på forparten :/ Bare trælst. Og gud hvor ser jeg fed ud ;b Ved mine hænder mange steder skal på højkant, men giv nu noget kontruktiv kritik ænder :]
Mvh. Sofie med Tøffeldyret Chela (:
Stolt Dressur- og distancerytter
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pæn hest.. |
|
|
Den ser sød ud  Jeg vil ikke komme med noget kritik, nu når du siger at den ikke går som den plejer. Sjovt at se billeder fra Stevns ridehus.
Vh Line og hypperne. ♥Darling♥-♥Queen♥´ Min arto LineQueenDarling@hotmail.com <-MSN, bare tilføj.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maeh.. |
|
|
Har du været derude ? Der er skønt. Er så glad for at hun er kommet derud.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| * en overskrift * |
|
|
Flot hest du har dig  Synd med din underviser - må håbe hun/han snart bliver rask igen. Det ser da ikke helt dumt ud? Men som du selv siger: Hænderne på højkant! Og ret dig op i sadlen  held og lykke med træningen..
Ditte Barn af JHN Chatten Mike, Pablo og Uncas <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indlæg fra mig for en gangs skyld |
| Forfatter:  |
~ - LovePhoebe - ~ |
| Dato:  |
21-10-2005 20:59 |
|
Fine Chela  Kritik: Løft hænderne en smule og kort evt. dine tøjler lidt så hun kommer til at bære sig selv lidt mere  Hun ville have godt af, at komme bedre ind under sig og blive lagt lidt højere samt blive skubbet bedre bagfra og frem. Hvis du arbejder på det ved at lave en masse halve parader på hånden samtidig med at trykke til hende for schenklen så hun kommer lidt bedre op, tror jeg hun ville blive så fin 
M.v.h. ~ - LovePhoebe - ~ - Stolt medlem af 100% stavegenier -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejza søde.. |
|
|
:) ser da godt ud.. lyder ik godt med hun flippede lidt ud  men som de andre siger hænder  Du glemte da at vise mit mesterværk  hehe
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være startet til stævner. Pris: 30-40.000
Jo mere man rider jo bedre rider man 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Love Phoebe. |
|
|
Tak for kritikken, men som sagt var hun ikke optimal i dag. Normalt er hun meget bedre inde under sig og kan gå helt uden tøjle hjælp, men i dag var den bare ved både at blive sat til salg og slagter og alt muligt. Man er vel araber ;]
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chela.. |
~ - LovePhoebe - ~ |
21-10-2005 21:05 |
|
Jaah, kender det alt for godt - "de" bider sig bare fast på bidet og vil intet (min er halv araber) og hvis man så vil trykke dem lidt frem bliver de bare hidsige og fornærmede og laver små spjæt 
M.v.h. ~ - LovePhoebe - ~ - Stolt medlem af 100% stavegenier -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LovePhoebe og Lisa.. |
|
|
LovePhoebe: Ja de er noget trælse engang imellem  Lisa: Ej sorry søde. her kommer det :] 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaer... |
|
|
Har redet en del stævner der. Det er ihvertfald et dejligt ridehus 
Vh Line og hypperne. ♥Darling♥-♥Queen♥´ Min arto LineQueenDarling@hotmail.com <-MSN, bare tilføj.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maeh.. |
|
|
Ja det er dejligt :]
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe søde.. |
|
|
godt søde  hihi.. 
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være startet til stævner. Pris: 30-40.000
Jo mere man rider jo bedre rider man 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Christina(Rasmus) <3!!! |
21-10-2005 21:18 |
|
fin hest  det ser ok ud..  når du nu siger den var så strid.
Knus Christina <3 Christina&Rasmus <3 Don't work harder Work smarter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snuk... |
|
|
Smuk hest i hvert fald 
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
21-10-2005 21:31 |
|
Kritik; Løft hændernde, ellers ser det smukt ud  Men du har virkelig lange bøjler - men nogle foretrækker dem sådan. Må jeg lige spørge; Hvorhenne har du dine billeder liggende, hjemmeside/HP? For, sådan en størrelse har de ikke, når man lægger dem ind på ens præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
21-10-2005 21:32 |
|
*Hænderne. LAVER ALTID DEN FEJL *GR* 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æbletræ |
Shibaa |
22-10-2005 11:50 |
|
øøhm hvor ligger ridehjelmen ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
22-10-2005 12:01 |
|
GOSH, hun er lækker  Kritik gider jeg ikke ;_)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er hun fin... |
|
|
Jeg synes da det ser godt ud i forhold til du sagde hun var strid.  men hvor er hjelmen? Hehe. Har tit lagt mærke til at du ikke rider med ridehjelm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odin og jer andre.. |
|
|
Odin: I mit private galleri på arto.. Shibaa: Ovre i kassen  Bruger den kun til stævnerne. Bananbrød: Takker :] Ciroke: Nej rider som sagt kun med den til stævner.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odin igen.. |
|
|
Det dressur bøjler ;] Sys selv de korte  Får et hysterisk anfald hvis de skla være kortere.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke for at... |
|
|
...irritere dig på nogen måde, for jeg kan jo være ligeglad om du rider med hjem, hehe, men SKAL børn under 16 ikke ride med hjelm? ...Eller er det kun til stævner? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uwpreh æwef |
|
|
Cikorie: mener altså det er 18 år man mindst skal være
STOLT medlem af farvehumor klubben, nu med Oliven humor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
...det var faktisk også det jeg mente  Undskyld, hehe Men skal man ikke ride med hjelm hver gang man rider hvis man er under 18? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cikorie |
|
|
Jo det burde jeg nok, men der er ikke nogen der har den på derude. Ingen der gider. Ved det en lam undskyldning, meen..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| werwer |
HGlarsen |
22-10-2005 21:35 |
|
gode billeder, dejlig pruh 
♥ Yabadoo & Shulay Gold N Silver ♥ Pernille H. G. Larsen ♣ Team AND ♣ ♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦ |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|