Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

NYE BILLEDER
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 20:30
Tjek dem ALLE på min Præs..!!! gerne kommentar... men kender godt mine fejl... de blev taget af Team Pip(Stine)'s mor Hanne Til udv. klubstævne i NUR d. 1 okt... Banen var frygtelig..! Jeg vandt Lb3(Som næste alle på nær ca. billeder kommer fra).. sååå det var dejligt.. Dagen efter,d 2 okt, var jeg i TOR.. Vandt Lb3'en og fik en 2.plads i La1...:G Såå... QNuzz..
0
0
Svar på denne tråd

fine billeder..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 20:32
Fine billeder, ser dog temmelig smattet ud .s
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?
Pic.
0
0
Svar på denne tråd

chokoladekage.--... muums..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 20:38
TAK..! Jaah... det var frygteligt..! det havde regnet hele fredagen..!!! og så støvregnede det da vi red..
0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift *
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 20:47
Fine billeder. Må jeg komme med et par råd? Godt nok er jeg ike ligefrem super dressurrytter, men alligevel: Ret hænderne op (ikke klaverhænder), og kig op (på nogle af billederne kiggede du ned) :-) Men tillykke med placeringerne. Vil da også sige at banen er ret smattet 8-)
Ditte
Barn af JHN Chatten
Mike, Pablo og Uncas <3
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 20:51
TAK..! Jeg ved godt at jeg gør de ting..! men har faktisk forbedret mig..! fra d 1 OKT. til nu..!! det er helt utroligt.. heeh.. det er nok fordi jeg ikk må ride de klasser mere.. heh.
0
0
Svar på denne tråd

Sød pony
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:29
Sød pony :) Ser fint ud, og tillykke med placeringerne. Det ligner dog at din sadel ligger meget langt fremme(?)

~Catja~
:D Boy & Epo & Star :D

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:33
TAK..! Den ligger ikk for langt fremme... den ligger PERFEKT... Det er bare fordi at han er svejrygget(Staves)... såå..
0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:36
Tillykke. Det ser også godt ud på billederne (y) - Og ja, banen ser godt nok smattet ud. ..Men kniber størrelsen ikke snart? s:

- Odin og Sasha -
Sasha.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:47
Også tak til diig..!! Neejj da... vi passer Perfect til hinanden.. jeg vokser nemlig ikk sååå meget mer... heeh.. Har 3 år endnu på ham..!
:-D Rid Hvide Ponyer :-D

:-* Med masser af BRUNE små pletter :-*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider