Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvor meget betaler i?
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:03
Hejsa :) .. Nu kom jeg til at tænke på hvor meget i selv skal betale i jeres hverdag og sådan noget, i forhold til hvor gamle i er, hva i tjener osv :) Såå, nogle spørgsmål, i måske vil svare på :P ? 1) Hvor gammel er du? 2) Har du et arbejde? (hvad?) 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? 4) skal du selv betale tøj? 5) Hva skal du ellers selv betale? 6) sys du det er fair? ja, skriv hva i har lyst til ;) .. Kender i det når en ALT for stor mobil regning kommer ind af døren, en gammel har du glemt at betale.. og... pludselig er din mobil spærret, du ka hverken ringe, smse, eller modtage opkald eller noget som helst. Så finder man lige ud af hvor afhængig man er af sådan en .. nedtur :/ .. Så nu bliver tlf'en ikk åbnet før at jeg punger op med .. lad os sige mange penge .. :( .. Hva får i efterårsferien til at gå med? lidt ligegyldigt indlæg fra mig :D det ka vi li ;) // ~ Julie :D
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:09
1) Hvor gammel er du? - 20 år 2) Har du et arbejde? (hvad?) - Nej men jeg får SU. 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? - Ca. 4000 uden SU lån omkring 6000 med. 4) skal du selv betale tøj? -Jep.. 5) Hva skal du ellers selv betale? -Alt. Heste, hund, husleje, mad osv. 6) sys du det er fair? -Ja jeg bor jo ikke hjemme mere, så det synes jeg bestemt det er :-)
*Animals ar Not Ours to Eat*
*Animals are Not Ours to Wear*
*Animals are Not Ours to Experiment on*
*Animals are Not Ours to use for Entertainment*
*Animals are Not Ours to Exploid*
0
0
Svar på denne tråd

Svarer..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:13
1) Hvor gammel er du? 15 2) Har du et arbejde? (hvad?) Ja et par stykker. Muger, holder øje med en lille pige når hun rider og underviser 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? 100 kroner pr. gang jeg muger, 50 kroner for hver gang jeg holder øje med Michelle (den lille pige) og 50-75 kroner når jeg underviser. 4) skal du selv betale tøj? Ja, men får ogs mine børnepenge 5) Hva skal du ellers selv betale? tøj, udstyr, make up osv. 6) sys du det er fair? det okay. kender ikke det med mobilen. Mine forældre betaler det heldigvis. Men det lyder pænt nedern.

Mvh. Sofie
med Tøffeldyret
Chela (:

0
0
Svar på denne tråd

456456456
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:16
1) Hvor gammel er du? 15 2) Har du et arbejde? (hvad?) nej 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? jeg arbejder ikke 4) skal du selv betale tøj? nej 5) Hva skal du ellers selv betale? hmm? 6) sys du det er fair? ja _:D
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:17
1) Hvor gammel er du? -15 år. 2) Har du et arbejde? (hvad?) -Ja. Arbejder p.t. i en fritidsklub med dyr og underviser en dreng med anden etnisk baggrund. 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? -Det er forskelligt. Kommer an på lommepenge, antal undervisningstimer og timeløn (timerne). 4) skal du selv betale tøj? -Det svinger. Er ikke shoppo'man, så det er ikke store millioner jeg skal af med ;D 5) Hva skal du ellers selv betale? -Det, jeg vil have, som mine forældre ikke gider betale ;D? 6) sys du det er fair? -Ja? Hva får i efterårsferien til at gå med? -Arbejde, hund og hygge :)
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

¨hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:32
1) Hvor gammel er du? 115 2) Har du et arbejde? (hvad?) aviser 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? er forskelligt 4) skal du selv betale tøj? skal ca betale lidt under halvdelen.. Eller næh får nok det meste :-D 5) Hva skal du ellers selv betale? hm forskelligt - får meget.. 6) sys du det er fair? JAAA :-D
-Jeg har en mening, til jeg får en ny-

Smagen er som bagen
-delt-
0
0
Svar på denne tråd

¨hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:36
1) Hvor gammel er du? 115 2) Har du et arbejde? (hvad?) aviser 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? er forskelligt 4) skal du selv betale tøj? skal ca betale lidt under halvdelen.. Eller næh får nok det meste :-D 5) Hva skal du ellers selv betale? hm forskelligt - får meget.. 6) sys du det er fair? JAAA :-D
-Jeg har en mening, til jeg får en ny-

Smagen er som bagen
-delt-
0
0
Svar på denne tråd

gjxfhjsdft
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:43
1) Hvor gammel er du? 12 2) Har du et arbejde? (hvad?) nope 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? hmm ved ikke hvad ´jeg får af mor og far endenu fordi skal til at ha om ugen :P får ca. 200-300,- AF DEM 4) skal du selv betale tøj? nope 5) Hva skal du ellers selv betale? rideudstyr ( det meste) 6) sys du det er fair? jah

Ceres & Gritt

STOLT medlem af farvehumor klubben, nu med Oliven humor
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:46
1) Hvor gammel er du? - 15år.. nærmer mig de 16.. 2) Har du et arbejde? (hvad?) - Nej 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? - Får lommepenge.. 50 om ugen af min mor. Og ca. 100 af min far hveranden uge (de er skilt, derfor jeg får af begge) 4) skal du selv betale tøj? - Hvis jeg ikke mangler så ja. Men køber aldrig selv noget da jeg er viiildt nærrig (eller ok, ting under 150kr. kan jeg godt finde på at købe) 5) Hva skal du ellers selv betale? - Skal betale de ting selv som jeg selv vil ha. dvs. film og sådan noget.. og tøj, hvis jeg IKKE mangler.. 6) sys du det er fair? - Ja Det med mobilen kender jeg ikke, da min far betaler regningen... og jah, den er aldrig særlig høj så det..
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd

buuh...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 20:58
1) Hvor gammel er du? - Er 15 år! :-) 2) Har du et arbejde? (hvad?) - Ja, reklamebud 2xugenligt. 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? - Øhh, 800-1000 8-) 4) skal du selv betale tøj? - Jeps. 5) Hva skal du ellers selv betale? - Alt :-) Undtagen kost og logi ;-) 6) sys du det er fair? - Nøh ? Og efterårsferien? Hvordan kan jeg sige det - når jeg ikke er i travstalden så sover jeg ;-) Så det er vist det den går med?? :-)

Mvh. HamletkSilver
Silver05

0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 21:01
1) Hvor gammel er du? 13 2) Har du et arbejde? (hvad?) Ja, jeg er bogopsætter på det lokale bibliotek 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? Om måneden? *Regne* ca. 500kr. 4) skal du selv betale tøj? En gang i mellem. Det kommer an på om jeg mangler, eller jeg bare har lyst til at købe, og om der er forældre med, når jeg er ude og købe tøj 5) Hva skal du ellers selv betale? 'unødvendigt' udstyr, og andet 'ikke livsvigtigt' gejl. 6) sys du det er fair? Ja. Hva får i efterårsferien til at gå med? Rider, passe heste, ride og ride. Dog tager jeg et smut til Sjælland og KBH en dag eller to.
:D Qnuz Flicka :D
CHAMPIONATLISTEN 2005! dressur resultater sendes til mig!!
Husk altid at smile!
Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i!
{> Max {>
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 11:05
1) Hvor gammel er du? 13. 2) Har du et arbejde? (hvad?) Niks..! 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? ? 4) skal du selv betale tøj? Nej.! eller jovnoget ska jeg noget ska jeg ikk..1 kommer an på hvor meget det koster ;D 5) Hva skal du ellers selv betale? ikk rigtig noget.! eller jov..! det jeg ellers vil havde til pynt og sårn.! ;D 6) sys du det er fair? ja da..!

Fra
♥Hennie & Rozita♥

STOLT medlem af farvehumor klubben nu med Oliven humor
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 11:11
1) Hvor gammel er du? 16 år.. 2) Har du et arbejde? (hvad?) Næh 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? Intet 4) skal du selv betale tøj? Næh 5) Hva skal du ellers selv betale? Noget af udstyret til krikken. Det er det eneste. 6) sys du det er fair? Jæs B-) Og jeg kender ikke det med mobilen - Min mobilregning har aldrig været på over 10,- på en måned ;-D For det meste er den på 0,-

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

håhå., jeg vil svare.,!
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 21:44
1) Hvor gammel er du? 16 2) Har du et arbejde? (hvad?) Ja- i min søster's kærestes firma, Docea, Jeg laver kursus bøger., sortere, laver huller, sætter spiraler på., Laver det hjemme., Det sku dejligt., 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? ca. 1300 4) skal du selv betale tøj? Nej (: 5) Hva skal du ellers selv betale? frisør,, ting som min mor syns er unødvendigt at jeg får., og tjah, kan ikk rigtig li komme på mere., 6) sys du det er fair? ja det er okay., (:

εïз Vrinsk Fra Helle εïз
:{-( ♥Marco aflivet d. 23-04-04, 10.30 pga. sene-skede-betændelse♥ :{-(
:) *Veronica Helfin* :)
Hesten: *Frisk og frejdig*
♥Mindet om min far vil altid være i mit hjerte♥
Never gone... εïз

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 21:50
1) Hvor gammel er du? 19 2) Har du et arbejde? (hvad?) Lærervikar på deltid samt jeg har heste i tilridning/videreuddannelse og kommision på deltid. 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? Det varrierer alt efter hvor mange heste jeg får ind - og hvor mange timer jeg har på skolen. Sidste måned havde jeg ca 14000,- udbetalt. 4) skal du selv betale tøj? Ja - dog er de gamle søde til at finde det dyreste til mig ;-) Der er desværre et mærkedyr gemt i mig, og ikke altid godt når man selv betaler. 5) Hva skal du ellers selv betale? Benzin, ekstraregninger på tlf, rideudstyr til de af hestene der er ejet i mit navn, stævner, byture osv osv. 6) sys du det er fair? Bestemt !! Jeg er vist meget privilegeret, bor stadig hjemme - dog i egen lejlighed på 130kvm, uden at betale noget. De gamle betaler også alt til samtlige heste, samt min telefonregning, internet mm. -Juliette-
Bedækning tilbydes ved tre fantastiske OX-hingste. Se mere på præsentation eller på Richelieu Arabians
0
0
Svar på denne tråd

Grey Lady..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 21:57
1) Hvor gammel er du? 13 år.. 2) Har du et arbejde (hvad?) Nej.. 3) Hvis du har lyst til at sige det, hvad får du om måneden? Lommepenge ca. 200-300,- 4) Skal du selv betale tøj? Nej.. 5) Hvad skal du ellers selv betale? Nogle gange udstyr til hesten, hvis jeg ikke mangler. 6) Synes du, det er fair? Ja..
*^~Jannie og Grey Lady~^*
- Til evig tid <3
0
0
Svar på denne tråd

Svarer
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 23:34
1) Hvor gammel er du? 14, snart 15 år.. 2) Har du et arbejde? (hvad?) Barnepige 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? Forskelligt, men ca. 400-700? Alt efter hvor meget jeg passer :) Får så 200 kr. i måneden af min far.. 4) skal du selv betale tøj? Ikke normalt, men nogle gange.. 5) Hva skal du ellers selv betale? Ting til mig selv ("pjat" som min mor mener ikke er nødvendigt)Make-up.. Alt udstyr til hestene (som jeg faktisk slet ikke må købe noget til), hun ska snart vaccineres og have smed, det kommer jeg vidst selv til at betale? Flytter hende måske også? Det skal jeg også betale :/ Ved bare ikke hvor pengene skulle komme fra? Osv.. 6) sys du det er fair? Hmm.. Nej? Eller jo lidt, men ikke at jeg ikke må købe noget til krikkerne for MINE penge!

♥ Mvh.Sandra & Beauty ♥
:) Min stjerne :)

Kikseæder og Farveblind ;D
0
0
Svar på denne tråd

zfsfsdgdsg
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 00:36
1) Hvor gammel er du? 14, fylder 15 til November. 2) Har du et arbejde? (hvad?) Jeg hjælper til med at ride heste til. 3) hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? For det meste ikke penge, da jeg får undervisningen betalt. 4) skal du selv betale tøj? Ja. 5) Hva skal du ellers selv betale? Alt hvad der egentlig har med min fritid at gøre, såsom koncerter, togbilletter og sådan. Og så skal jeg selv betale tilmeldingen til stævner osv., dog er mine forældre søde og hjælpe med transporten! 6) sys du det er fair? Ja, egentlig.

Written by Kia.
Heaven is not a place that you go when you die,
it's that moment in life when you actually feel alive.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 07:50
Hey hey :P Svarer lige på dine spørgsmål: 1) Hvor gammel er du? 13, men meget snart 14 ;-D 2) Har du et arbejde? (hvad?) Ja... 2x om måneden arbejder jeg på fyens væddeløbsbane som stafet :P 3) Hvis du har lyst til at sige det, hva får du om måneden? Ca 400... det kommer an på hvor mange løn der er osv. 4) Skal du selv betale tøj? Det skifter, heh 5) Hva skal du ellers selv betale? Lidt af hvert ;) 6) Sys du det er fair? Jaa :)

:P Hilsen Sara :P

Rid pony mens du kan :P
Bakkegård Ridelejr (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider