| hehehehe |
| Forfatter:  |
¤Hopla¤ |
| Dato:  |
17-10-2005 22:33 |
|
hehe kan stadig ikke få min hjerne til at forstå den tekst  er vist oZ lidt træt haha
♥Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! Lad vær at kritisere♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
17-10-2005 22:33 |
|
MEGET flot birketræ, HAR FUNDET EN POLITI LOMMELYGTE DER KAN LYSE HAM OM.. MÅ NYDE DE SIDSTE DAGE.. HVIS HAN SKA FÆLDES.. tager nogel utydelige billeder og liger ind..
Molle  Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!Søger Islænder. Kontakt: Kristensen@2750.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhm,,.. |
~~ Snibbi ~~ |
17-10-2005 22:34 |
|
Tag dig lige samn ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elner.. |
|
|
Åhh nej stakkels Elner. R.I.P hvis de fælder dig Elner.
Mvh. Sofie med Tøffeldyret Chela (:
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
17-10-2005 22:37 |
|
Snubi: Hvad hvis nogle gjorde det mod en d holder af? PS. det er for mørkt til billeder.. han kan kun se hvad i skriver. Snydepels
Molle  Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!Søger Islænder. Kontakt: Kristensen@2750.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg har en idé |
|
|
Du bliver siplethen nød til at brænde ham i din brandeovn, og så sprede asken ud i haven  Eller noed..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Get a Life 
- Sasma 
# Here's a Llama, There's a Llama, and anthor little llama, fuzzy llama, funny llama, llama llama, duuuck
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
18-10-2005 08:51 |
|
HAHA, så kan du lære det Ej, sygeligt forhold til et træ, maaain. 
- Tæzzah  Hellere såres af sandheden end glædes af løgne † Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elner... |
|
|
Stakkel. Jeg føler med dig! Sådan havde jeg det også, da Bedstemor Piletræ blev fældet i vores have, samt det kære blommemomsetræ, der stod foran lågen. HULK (altså, ham den grønne, der har farve som et blad...) Godt indlæg. Vi trænger virkelig til at få talt ud om vores noget stive bebladede venner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
18-10-2005 10:52 |
|
ELNER LEVER.. Tar lii billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm hm hm |
Find-Nemon |
18-10-2005 11:00 |
|
hvor bliver billederne af???  RIP til Elner når han engang ikke er blandt os mere.. eller noget 
-Jeg har en mening, til jeg får en ny- Smagen er som bagen -delt-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
18-10-2005 11:06 |
|
Har lii taget dem.. sætter dem ind nu! Og måske ska han ikk fældes! MEN MÅSKE SKA HAN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| høhøhø |
|
|
Din stakkel  - Men... ikke for at blande mig... men bliver elners kæreste ikke jaloux, for det lyder som om du har et MEGET godt forhold til ham?!  måske lidt for godt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NNNEEJJJ!! |
*Marianne* |
18-10-2005 16:48 |
|
NNNEEEJJJ... sidder og få HELT ond af dig  hehe  men så du ´få et nyt briketræ du kan hold lige så meget af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
18-10-2005 19:17 |
|
Guramien: JOhow. Men Gertha er også så LAV. for i sommers fældede min mor og far hende næsten så hun ca er 2 meter høj! eller 2,50... what ever Marianne: Jah. MÅSKE.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Vildrose |
18-10-2005 19:27 |
|
Hvor er du lam at høre på! keder du dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildrose... |
|
|
DÚ, af alle, burde da forstå det, med dit vilde plantenavn! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
18-10-2005 20:45 |
|
Vildrose: Jaaah! ELLER NEJ. Jeg sørger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okaay ? |
|
|
enig med nogle af de andre ! get a life !
Whatever  Jeg har grøn humor ! Søger part i nærheden af københavn !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| et træ? |
prudden |
21-10-2005 19:34 |
|
hvad pokker mener du med det her indlæg?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Odin |
22-10-2005 01:07 |
|
Engang sagde jeg vist, at et birketræ i min gamle have var min gud og hed Atene. Så bedte jeg til hende - én gang. Så fandt jeg ud af, hvor lam jeg var.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
22-10-2005 13:42 |
|
fat mig d: Jeg er åndsvag.  Prøvede bar og være sjårw..  Elner er ikk mit, men min nabos
Molle  Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
22-10-2005 17:53 |
|
Hvorfor er der ik en bræksmiley når man skal bruge den? Ved du hvad? Jeg tror faktisk jeg har fundet ud af, hvorfor du er så sygelig besat af det rådne birketræ. 1. Du er skizofren 2. Du er til birketræer (og ikke drenge) 3. Du ER et birketræ
- Tæzzah  Hellere såres af sandheden end glædes af løgne † Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
"fat mig d: Jeg er åndsvag. Prøvede bar og være sjårw.. " VIRKELIG dårligt forsøg.. Hvis jeg var Rollo var du bannet for længst SÅ DROP DET ELNER-P!S‼
- Sasma 
# Here's a Llama, There's a Llama, and anthor little llama, fuzzy llama, funny llama, llama llama, duuuck
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
22-10-2005 18:23 |
|
Som jeg plejer at sige: Pleeease Lotte, jeg prøver virkelig at kunne lide dig, men det er virkelig svært. Ej okay, men bare lige så du ved det, jeg kommer personeligt (det kan man ik sige ) og saver ham (langsomt & smertefuldt) over.. Og så kan du sidde der i vinduet og drikke te og græde en flod over det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|