Haaj ! Huu, Endelig tilbage, efter pinte dage! Kan man leve uden Internet ? Jeg var død med en dag mer

Nåh men både godt og ondt nyt!! Hva vil vi starte med ?
Det Gruuusomme! Joh, lad os starte med det grusomme, og self. det der er mest af! Line (Miig) Har self. Været uvenner med en af sine go'e venner, virkelig for alvor. Hun truer sgu, latterligt, hun siger hun kommer på en scooter og skyder mig, Og hun ka ikk engang cykle ;P Muhaha, Latterlig tøs. Hun er så ulækker, GRINEFLIP !! Og hun er jo pisse Propulær, og derfor tager hun hele 7. imod mig, men de har indset nu hun er en Bitch

Men det går, vi undgår bar hinanden nu!

Nr. 2, ting. : Viola er halt ? Mer om det ? Uhh, det er FRYGTELIIIGT!!! Nr. 3 ting. Har mistet min elskede forelskelse

Heh, pænt hårdt ! .. Uhh, grusomt, men vi er da okay venner nu! Han er bar så kær, og ka ikk helt glemme ham ! <3 Nr. 4 Der har været meget mere, men har ikk rigtig lyst til at forklare det hele !! Man bliver i dårligt humør af det!
De Gooode tiing! Vi er begyndt at bygge vores stald, Det bliver bar SÅH godt!! Heldige dyr

Og Mig og Viola har slået vores rekort både i løsspringning og med mig på, I løsspringingen nåede vi op på 105, som før var 100

5 cm, er da møj

!! Og underligt nok, har jeg sprunget 110 på hende, ville ikk overbelaste hende for hun er jo kun 5 år. Så prøvede EN gang på 120, og var lidt nervøs, og lavede hele springet om, så hun stoppede, self. Er det ok, for hun skulle jo se alt osv, så vi sluttede af med at springe 85 og 90, så vi ikke skulle stoppe på en refusering! Så skal jeg jo til hubertusjagt, FÅRK jeg glæder mig! Og mig og Dixi øver bakker, for vi vil ikk være sidst i opløbet igen, godt nok har hun ikk lange ben og er den mindste, men skid hul i det! Skal nok starte stævne sidst i november, og starte lidt flere hubertusjagter osv, måske flere stævner i år ? Hvem ved ? Det er jo lidt koldt så bliver nok ikk til så meget

Men jeg har forelsket mig en ny dreng, OH GOOD!! Han er bar mums! Nok om ham og det andet!¨ Så har jeg afleveret stil, og fik 11 (hvis man ka få det, enten 10 eller 11) for den.. Så har jeg fundet mig en ny yndlingssang, og det er self. Gorillaz med Dare ! Huu, den er sej! Det går bar så godt både med Dixi og Viola

Meen, Hva har i lavet ? Og Hvordan har i det ? Har i savnet mig ?