- jeg har en vane med at bide negle., -fåårk jeg blir sindsyg af det, for vil gerne holde op., - Jeg er til tider ret fatsvag., for ikk at sige ret Tit., (: -Har vidst en dårlig hukommelse, har det med at gentage mig selv en del gange., og kan finde på at sige den samme ting flere gange til folk, som jeg li har glemt jeg havde sagt det til., ;s - Jeg elsker at sms'e., - Jeg vil helst transporteres end at tage cyklen de 10 min. op til hesten., - Jeg er vidst ret naiv., - Folk kan bilde mig total meget ind, og jeg tror stortset altid på det., ;s - Høre nemt forskert, hvad folk siger., - har det med at høre ting som andre snakker om, og så prøver jeg at komme ind i samtalen, men så er det noget heelt andet de snakker om ;'O Ups., - Har en hund der ikk gider at gå tur.,

- Er skide genert - har købt en mobil der kan en heel masse, men jeg kan ikk finde ud af alt det den kan

Nokia 6681 - Skriver/siger., "JULEMAND"., hver gang folk siger/skriver "Hoho" til mig.,

- jeg er vidst så dum som en blondine.,-mit hår er farvet lyst og mine øjne er grønne., så ægte er jeg ikk ;'P - kan hjemme finde på bare at gå og sige irriterende lyde., og min mor er ved at flippe hver gang.,(: - Elsker at rykke ting rundt på mit værelse.,-Får jeg li en idé begynder jeg at måle og flytte rundt., - Tjah, jeg er bare mærkelig og underlig., hiiH.,