Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Underlige ting om dig!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 12:10
Daaavs gode gamle som nye jhÆNDER! B-) Så er det på høje tid at komme ud med det: Hvad er mystisk ved dig? Gør du altid mærkelige ting? Eller har du mærkelige vaner? Kom nu! Fortæl! Underlige ting om mig: - Jeg kan godt lide at drive folk til vanvid med underlige links :-P - Jeg kan generalt godt lide at drive folk til vanvid ;-D - Jeg har extremt lange ben, der ikke er til at styre og sådan ser jeg ud!! - Jeg har en mærkelig vane med at smide chokolade i fryseren, for så smager det MEGET bedre ;-D - Da jeg var lille ville jeg VILDT gerne eje en gås! - Jeg er overnaturligt god til at skrive digte :-@ - Jeg er bange for klovne (ikke så underligt?) - Jeg har m-æ-r-k-e-l-i-g humor :-P (er der nogen der mener!) Ja det var jo ikke alt det, der er mærkeligt ved mig, for hvis jeg skulle skrive det hele, var der ikke plads i indlægget ;-D Men hvad er jeres mere mystiske sider??
GURAMIEN
Victory calls for vigorous
~ Shii´s song
0
0
Svar på denne tråd

Birketræ
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 12:48
Åh nej! der er ikk plads ;o - Jeg er total sardin freak - Jeg har syg humor. - Jeg er bange for at blive gynget:o - Jeg har været L.O.C. fan - Jeg er voice nørd. Kan ikk slippe den dejlige musik. - Jeg er mine forældres radio når vi er i bil og jeg sider og høre MP3 og så ber jeg dem om at tænde radioen for jeg sider her og synger med.. Men nej. De vil gerne høre på mig? -Kan finde på at klæde mig ud til en totalt dule og ringe til min veninde og sige hun ska klæde sig som en dreng og så cykler vi rundt, Britanya og Sebastian. - Jeg fucking elsker mit birketræ som VIL kaldes elner - Jeg har et birketræ som følger mig på JHN! - han kan tale! tror han. - jeg har en puddel som jeg kalder Buster men hedder Molly :o - Min voice rekort er at jeg har hørt den i 14 timer og 7 min :O Jeg ku kraft edme blii ved.. JuzZe ka vidst beskrive mig bedre

:-*Molle :-*
Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!
Søger Islænder. Kontakt: Kristensen@2750.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er sindsyg.
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 16:16
Sære mig - synger altid. Lige meget hvor og hvornår. - æder konstant. - har en vis evne til at genfortælle alting mindst 50 gange - har en ubeskriveligt dårlig hukommelse - jeg elsker nattøj :P - Jeg elsker grimer endnu mere. - Har nogle idéer om at alting skal overmales med sprittus eller neglelak. Her i blandt min væg, mine ridebukser og mit tastatur.

Mvh. Sofie
med Tøffeldyret
Chela (:

0
0
Svar på denne tråd

muahahahah.
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 16:31
Altså hallo døm jer slev før i træde rpå dørmåtten! :o er dte ik det alle de der snobber sir ? :-P
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?
Pic.
0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 16:50
Arrgh gura,, hvor er du sjov :P :P Kan KUN nikke ja, til det du har skrevet :P Mig: - Jeg bider mig i læben når jeg koncentræer mig :P - Jeg HADER når folk siger jeg er sød..? ?:) - Jeg bliver meget nemt juloux :( - jeg har en MEGET dårlig hukommelse :P - Det er tit folk skal gentage ting til mig 5 gange, før jeg får fat på det :P - Jeg hader når folk smider link's i chatten? :P Puha,, har taget laang tid at skrive de få ting :P .. Skal vi ikke bare blive enige om jeg er perfekt, i stedet?:P

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Mig oglotte vilde i nartuer
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 17:02
Altså først om mig ( lotte du må lige trædde til og hjælpe ;P) - Elsker og åbne døren i nattøj og tæppe i sær for postbudet ;P - Har det med altid og rulle gardinerne for - Har det med og vrøvle / ikke og kunne tale dansk - Mine lilletær ødelægger sig selv - Og det var så her lotte skulle komme til. Lotte: *Julie lister sig ind på lottes artoprofil som hun har lavet og finder nogen ting* - Hun er så besat af isterninger og heste og musik at hun snart skal på min speciellle afvendingskur¨ - Hende hund er et mange navnet dyr f.eks. Øl, hund(totalt genialt;) ), Polle, Molle, Buster og Krølle og mange mange flere. - Hun var engang simsfanatiker - Hun lider af og være fotomodel med sit eget webcam - Hun er besat af vand - Hun har en svaghed for gynger - Hun ved at araber kan rime på tinker - Hun vil gerne med i MGP! - Og har lavet en pølsesang i sin gamle klassee;O Jah .. Hvem er man bedst til sig selv eller veninden ?
Det var mine ord ? - Juzze

Søger part i Ballerup området, skal kunne cykle. Mellem 145 cm og 165 cm.
0
0
Svar på denne tråd

damdam O.O
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 18:17
- Er en pige :-@ - Er hypermobil (Kan bøje mine fingre på sindsyge måder O.o) - Kan tale med en stemme så jeg lyder som musen frederik fra Pixeline (Eller hvad hun nu hedder :P) - Ælsker Kim possible ^__^ - Har en underlig humor - Laver sjove stavefejl (hvilket nogle ved.. Ahøm) - (En meget slem en) Spiller World of warcraft :-P - Høre nemt forkert (Hvilket nogle gange godt kan blive ret sjovt :-* ) - Elsker springvand - Elsker en bestemt slags teddybjørne - Næsten samtlige af mine tøjdyr hedder Gunnar :-P - Synes at Uffe er et sjovt navn (Bøsse navn :-P) Sorry Rollo :-* - Er god til at gøre mig til grin ;-D - Bliver kald næbdyr inde på chatten o.O (spørg mig ikke hvorfor) - For nogle år siden kunne jeg ikke stave til stavefejl :-* Kan ikke lige komme på flere :-P Nårh jo ÆLSKER smileyer :-* hvilket i nok har opdaget
Venlig hilsen Jaquire
:-* With tha nice troll face :-*
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ikke underlig
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 18:37
for det er stortset kun mennesker der ser fysisk handicappede ud, jeg betegner som underlige. ..men jeg vil gerne hedde Caren.

: Karen
der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort

0
0
Svar på denne tråd

hmm hmm..
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 19:01
Det ved jeg ikke.. - kan ikke bøvse, og det er det eneste B)
-+-
0
0
Svar på denne tråd

blobblob
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 19:14
- Elsker og hader sin mobil :-P - Kan ikke fløjte.. - Synger hele tiden.. - Høre nemt forkert. - ^Og har en vildt dårlig hukommelse.. - Hader at sms'e.. - Er afhængig af chokolade.. - Er vild med at cykle, siger tit nej til lift :-P Der er vel mere, me kan sQ ike lige komme på det.. :-D
Mvh. TanjaC
Femkamp & Ridning
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 19:14
...jeg ER bare underlig, så underlig at jeg ikke selv ved hvorfor :P

:P Hilsen Sara :P

Rid pony mens du kan :P
Bakkegård Ridelejr (y)
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 19:24
...jeg ER bare underlig, så underlig at jeg ikke selv ved hvorfor :P

:P Hilsen Sara :P

Rid pony mens du kan :P
Bakkegård Ridelejr (y)
0
0
Svar på denne tråd

Enkelt...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 21:34
-Jeg svarer på dette indlæg ;)
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

Hoho-, JULEMAND ;'O
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 22:27
- jeg har en vane med at bide negle., -fåårk jeg blir sindsyg af det, for vil gerne holde op., - Jeg er til tider ret fatsvag., for ikk at sige ret Tit., (: -Har vidst en dårlig hukommelse, har det med at gentage mig selv en del gange., og kan finde på at sige den samme ting flere gange til folk, som jeg li har glemt jeg havde sagt det til., ;s - Jeg elsker at sms'e., - Jeg vil helst transporteres end at tage cyklen de 10 min. op til hesten., - Jeg er vidst ret naiv., - Folk kan bilde mig total meget ind, og jeg tror stortset altid på det., ;s - Høre nemt forskert, hvad folk siger., - har det med at høre ting som andre snakker om, og så prøver jeg at komme ind i samtalen, men så er det noget heelt andet de snakker om ;'O Ups., - Har en hund der ikk gider at gå tur., :-* - Er skide genert - har købt en mobil der kan en heel masse, men jeg kan ikk finde ud af alt det den kan 8-) Nokia 6681 - Skriver/siger., "JULEMAND"., hver gang folk siger/skriver "Hoho" til mig., :-D - jeg er vidst så dum som en blondine.,-mit hår er farvet lyst og mine øjne er grønne., så ægte er jeg ikk ;'P - kan hjemme finde på bare at gå og sige irriterende lyde., og min mor er ved at flippe hver gang.,(: - Elsker at rykke ting rundt på mit værelse.,-Får jeg li en idé begynder jeg at måle og flytte rundt., - Tjah, jeg er bare mærkelig og underlig., hiiH.,

εïз Vrinsk Fra Helle εïз
:{-( ♥Marco aflivet d. 23-04-04, 10.30 pga. sene-skede-betændelse♥ :{-(
:) *Veronica Helfin* :)
Hesten: *Frisk og frejdig*
♥Mindet om min far vil altid være i mit hjerte♥
Never gone... εïз

0
0
Svar på denne tråd

Jaquire...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 17:46
Der er vi igen, mobbemobbemobbe!!! Uffe er et SEJT navn nå! Skulle jeg måske hellere stå og sige, "Fyyyha Krogens Jealouse Guy hvor eeer De slem!" ;)

† Rollo †

- Rollo, Marie, Chanell, Uffe & Meti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 17:46
Ja jeg er sq underlig: - Jeg æder konstant.. - Er hele tide sulten - Er bidt af en gal islænder - Hader gymnastik.. (sort) - Underlig humor? - Elsker regn vejr - Har araknofobi, men er et uden dørs menneske - Tjah.. imodsetningen til de fleste i min klasse laver jeg lektier??
Hilsen Sigrid & Trausti
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider