Hejsa alle i skønne brevduer og ænder

Har ikke været herinde i et lille stykke tid så vil lige skrive et "opdaterings-indlæg" Selina har jo haft en hovbyld som nu er blevet fjernet af smeden (et par uger siden) og jeg må nu ride hende igen

Dejligt! Vi er også begyndt at springe lidt højere spring på ca. 40 cm. Ja måske ikke særlig højt men va´

Hun er også begyndt at gå lidt til biddet så det er jo bare dejligt

Hun går dog ikke sådan rigtigt til biddet endnu, men det kommer nok! Vi er også begyndt lidt på schenkelvigninger men det er hun IKKE god til

Måske skulle man satse på springningen i stedet

Heh...Ej det kommer nok! Vi skal også til stævne her i December/Januar så må håbe at det går godt. Har forresten fødselsdag på Søndag, så tillykke til mig ikk?

Min ønskeliste kommer da lige hvis jeg da kan huske den..Heh: Samsung D500 Nørdgaard på strøget bluser (stribet og ens farvet) Windstopper til ridning Ridehandsker Cowboybukser Undertøj Penge CD´er Kan ikke lige kommer i tanke om mere..Heh

Nå meeen må hellere slutte nu ellers bliver indlægget her bare KÆMPE langt! Forresten har lige brug for lidt hjælp: Hvordan får i jeres heste/ponyer til at lave schenkelvigninger? Og hvad kan man gøre hvis man har en lidt fatdum hest, når det angår schenkelvigninger?