Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lige lidt fra mig af!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:12
Hejsa alle i skønne brevduer og ænder :-D Har ikke været herinde i et lille stykke tid så vil lige skrive et "opdaterings-indlæg" Selina har jo haft en hovbyld som nu er blevet fjernet af smeden (et par uger siden) og jeg må nu ride hende igen :-) Dejligt! Vi er også begyndt at springe lidt højere spring på ca. 40 cm. Ja måske ikke særlig højt men va´ :-P Hun er også begyndt at gå lidt til biddet så det er jo bare dejligt :-) Hun går dog ikke sådan rigtigt til biddet endnu, men det kommer nok! Vi er også begyndt lidt på schenkelvigninger men det er hun IKKE god til ;-D Måske skulle man satse på springningen i stedet ;-D Heh...Ej det kommer nok! Vi skal også til stævne her i December/Januar så må håbe at det går godt. Har forresten fødselsdag på Søndag, så tillykke til mig ikk? ;-D Min ønskeliste kommer da lige hvis jeg da kan huske den..Heh: Samsung D500 Nørdgaard på strøget bluser (stribet og ens farvet) Windstopper til ridning Ridehandsker Cowboybukser Undertøj Penge CD´er Kan ikke lige kommer i tanke om mere..Heh :-P Nå meeen må hellere slutte nu ellers bliver indlægget her bare KÆMPE langt! Forresten har lige brug for lidt hjælp: Hvordan får i jeres heste/ponyer til at lave schenkelvigninger? Og hvad kan man gøre hvis man har en lidt fatdum hest, når det angår schenkelvigninger? ;-D
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:16
Jamen "velkommen tilbage" :) Lyder super godt med Selina. Dejligt at høre, om hendes forbedrede tilstand! -Hvor gammel er hun egentlig? En ønskeliste til Julen har jeg selv, så jeg behøver ikke din også ;D Men tillykke da! Hav tålmodighed med de forskellige øvelser - det skal nok komme!
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

tiderne
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:17
lyder da som om at det går godt .. lyder sku dejligt .. kan sku ik finde ud af at forklare hvordan man laver schenkelvigninger ... hvis den er dum trykke lidt hårdere med benene :-P

Mvh. Diana
og Taipan
0
0
Svar på denne tråd

Candyfloss
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:18
Ja, altså det er jo ikke fordi at hun er særlig ung ;-D Hun er ca. 13-14 ;-D Ja også er hun jo lidt fatdum...Men dejlig er hun!!
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Prudden
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:21
Prudden: Vil jeg da prøve :-)
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Overskfiten.
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:33
Det lyder jo til at gå godt :) Ameen tillykke med søndag. Skal nok prøve at huske den, men hukommelsen er så småt begyndt at svigte. Det ikke sårn når man kommer op i alderen :P Hmm stil hesten godt i schenkelvigningen, støt på godt op og så ellers bare ben og sæde på. Evt. en pisk som støtte til bagparten.

Mvh. Sofie
med Tøffeldyret
Chela (:

0
0
Svar på denne tråd

Candyfloss
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:39
Chela: Tak, for en god forklaring ;-) Prøver det lige på Torsdag!
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider