|
|
| Flipper ud!!! :D |
| Forfatter:  |
Molle |
| Dato:  |
15-10-2005 21:08 |
|
Hej dejlige ænder osv.! Jeg er bare MEEEGAAA GLAD! Altså Morgnen startede helt normalt.. Jeg skulle til åbent hus hos sasma som jeg glædede mig til  Det gik normalt og men min far fandt sine nøgler gik jeg ud til bilen og ventede.. Pludselig råber min far inde fra huset "LOOOTTE... LOTTTEEE!" jeg går ind i huset og findet ud af min far har fået erstatning på sin akildescene! 61.500 Kr!!! + 20.000 kr! For helvede da! Jeg ble gla! Endelig havde vi råd til en hest om et halvt års tid.. Ved ikke lii hvorfor det sku væreo m et halvt års tid?  Men blev bare så glad! Jeg kom ud til åbent hus sammen med Juzze og mødte de andre.. det var vildt hyggeligt.. Da jeg kom hjem og sad ved commen her på JHN kom min far ind "Hvaeh lotte hvis i kan finde den hest 'nu' må i godt købe den." Var fuldstændig målløs! "Hva?" og min far sagde det igen.. Jeg tror han sku sie det 5 gange før jeg forstod at vi begyndte at kigge efter hest NU og IKKE om et halvt år..! Jeg har bare gået rundt og været helt stille siden.. Ka bare ikke få det ind i min andehjerne! Sku bare lige ud med det! ER SÅ GLAD..!
Molle  Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!Søger Part i Farum! Ska ku cykle eller tage bus!Helst mellem 135-145
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor skønt |
Malene[Sisi & Felix] |
15-10-2005 21:22 |
|
Tillykke eller hvad man nu kan sige! håber du finder en dejlig hest! 
<3 Malene & Sisi <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
FEDT! hold op hvor dejligt for dig! nu har jeg selv lige fået en hest med kort varsel, så ved hvordan det føles! held og lykke med at finde det perfekte ridedyr!
[Sandra Louise Elfort] nu med ishesten Timon fra Korshøje <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
15-10-2005 21:27 |
|
Timon: Taaak!
Molle  Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!Søger Islænder. Kontakt: Kristensen@2750.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Sejt! Tillykke  .. kender det godt, mine forældre gjorde det samme til min kon4mation.. En af mine venner havde redet Danielle hen til kirken, så gav mine forældre mig et papir, og sagde "her Line" Jeg smilede lidt, og grinede,, så gik der et min's tid, og så råbte jeg bare "HVAD,, HAR JEG FÅET HENDE?!"  .. Var så glad den dag 
Hilsen Line & Danielle >>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
15-10-2005 21:36 |
|
Line: Hehe, sikke en overraskelse, hva?
Molle  Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!Søger Islænder. Kontakt: Kristensen@2750.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
15-10-2005 22:03 |
|
GUUUD JA! Glemte en VIGTIG TING! MOLLY (MOLLE) SKAL SNART TIL HANHUND OG HAVE HVALPE!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
15-10-2005 23:31 |
|
Ja ik  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
16-10-2005 09:16 |
|
Fantastisk  Det er da bare det fedeste ikke? Held og lykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
16-10-2005 09:23 |
|
S T O R T tillykke.. 
Hilsen Sigrid & Trausti
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
16-10-2005 09:55 |
|
Bananbrød: Johiw! Trøller: Taak.. Vi ser efter islændere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hallo :P . |
|
|
Molle - En rimlig god en ? Min Chef har nemlig 2 til salg .. 
Problembarnet
Stvaespasernee V.I.P !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
16-10-2005 10:06 |
|
To islændere?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EtEllerAndet .. |
|
|
Molle - Ja .. Den ene er min (Hrina's) barnebarn .. Den mangler lidt tölt træning (Navn : ôrn) .. Den anden hedder Sigla (ved ikk lii om det staves sådan) .. Og den går vidst tæt på lodret tölt 
Problembarnet
Stvaespasernee V.I.P !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
16-10-2005 10:19 |
|
Hvor står de henne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
16-10-2005 10:25 |
|
Okaj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg jeg ejg |
|
|
Jeg er sllleeet ikke misundelig over at hun skriver på sms at hun er på vej ud og kikke hest! 
Det var mine ord ? - Juzze
Søger part i Ballerup området, skal kunne cykle. Mellem 145 cm og 165 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
16-10-2005 18:26 |
|
Hæhæ.. Sleeet ikk?  Men vi sku ikk ha hende.. Hun var for tung i det og skulle drives for meget på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
med det.. bar det var mig  .. nu her jeg palget min mor og far i 7 år  så nu må det vel snart give op  tillykke og håber du finder en sød hest
ZuLu - nu med maja bro på toppen - brun ridegjord søges....!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birketræ |
Molle |
16-10-2005 21:49 |
|
Zulu, Os mig d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|