Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hejza Cathrine
Forfatter: 
Dato:  24-08-2001 16:20
Hejza Rytter !

Hva´så??? Tak for pizza...*S*

Skal du ned og se Ida og Christina (Møller) Til Sydjysk Mesterskab???
Jeg skal jo hjælpe Ida så jeg skal sove hos hende fra fredag til søndag!

Der er også en til som jeg kende, som skal starte Sydjysk....-hun hedder vist nok Mari Louise.....-eller noget i den stil... Hun kender Lene og Martina! Jeg har også sagt hej til hende og hendes lillesøster før! Hendes lillesøster har ejet Lollipop!
Hendes pony (hun skal også ride SJM for kat.1) hedder Prins G. (Jeg ved ik hvordan man staver til det der den hedder som starter med G.)

Kriss skal jo også starte...

Vi ses nok senere idag!

Knuzzer og Krammer
Luise og min halte hest Lotus!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hejza Cathrine
Forfatter: 
Dato:  25-08-2001 20:28
hej luise ja jeg kommer i morgen min gamle pony skal også starte og der er mange der skal starte som jeg kender jeg kender også hende marie louise

knuz Cathrine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-08-2001 22:42
Hejza Cathrine:-)
Du er da stadigvæk her inde !!

p.s. Hvorfor svare du ikke på de e-mails jeg har skrevet til dig :-(

Hilsen Maria.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-08-2001 20:54
Hej Luise!-og jer andre!

Det var sejt at jeg blev nr. 7 til sydjysk! bare trælst at der kun var et point til en 6. plads, og 2. point til en 5. plads......men sån' er det.

Han var ellers helt vild da vi skulle ride æresrunde hva'? hehe. og så mig med blomster og det hele...sikkert et kønt syn!!*GG*

nå, men vi ses. håber du snart finder noget at ride på...

knus & kram Ida & Prinsen!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-08-2001 16:45
hej

hej ida ja han var helt vild skal du springe i aften???

hej maria undskyld men kan du ikke skrive en email til mig med din adresse så kan jeg sender billeder til dig af lucky hils tarzan og jannie og sofia
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-08-2001 21:00
Hejza Ida !

Jeg ved ik om du har hørt det, men jeg skal til at ride Summer!
En skimmel hest (på størrelse med Lotus) Den går vist alle LA-klasser og går med kandar...-en fin lille hyps!

Ja, det var godt du blev nr. 6! Jeg tror Prinsen blev lidt forvirret til æresrunden... *GG*

Jeg skal også ride time på Gule på Tirsdag! Så der kan jeg desværre ik ride på Summer så det skal jeg måske torsdag!

Det er helt vildt godt på Blue Hors! Lars´ kone (Mette) hun er helt vildt flink!!! Det er de nu alle sammen!!!
Jeg har da også fået nogle yndlings-heste... De hedder Cincinnati og Lancelot og selvfølgelig også hingstene... *S*

Vi ses! Go´ Tur!

Knuz Luise og Summer
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider