Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Klamme drenge :( langt
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 19:52
Hej. Starter lige med at fortælle at på den gård hvor mine heste er opstaldet, faktisk er et fængels :-( Og det er ikke altid små forbrydelser de sidder inde for. Ved ikke om nogle af jer kan huske ham X-rockeren der blev sprunget i lyften ved glostrup hospital for nogle år siden ? Han og hans datter var tit nede og ride på Bennie. De virkede super søde og rare ! Vi (mig og en der hedder Louise) viste ikke hvad han havde gjort før han døde. Men det vi kunne læse om ham i avisen var bla. et par dræb, og nogle hårde volsdomme :( F*ck vi var bange bagefter hver gang der kom en fange ned og hilste. Nogle dage efter han døde, kom der en stor kraftig mand med guldkæder og alt muligt. jeg kan huske vi gemte os. Men nu efter ham manden er "fri" kommer han og hans familie tit og besøger os og hestene, får en ridetur ovs. :-) Men så her idag, der kom to fyre/drenge ned med et skab fra gården som skulle ned i stalden. De får så øje på mig, følger mig da jeg skulle ud og ride. Spørg efter mit nummer, alder o.lign. og da jeg skulle springe lidt og havde sikkerhedsvest på, spurgte de om jeg var bange for om de skød mig 8-) Da jeg så sprang råber de efter mig, "Tag den høje skat" Og så hver gang jeg red forbi dem på banen, sagde de "i er sgu da gode til det der var!" På sådan en klam måde, og rør sig i skridtet. jeg skridter så af rundt om et gadekær, og der følger de også efter ! Og pifter efter mig hele tiden. De gik bagefter op i fængelst igen. Da jeg så skulle ride en anden pony, kommer de fandme over på banen igen og siger de skal have billed af mig ! Og så tod de hele tiden billeder af mig da jeg red. jeg prøver så at ride hen i den anden ende af banen. Og så bliver de bare stående og tar billeder. Der var også en ridelærer der underviste, som blev sure på dem da de råbte og skreg så hesten kom ud af rytme. + der var en anden rytter som også synes de var ubehaglige. Men nnu har fængelst talt med dem, men nu er jeg bange for de gør hestene nået ? :-( Tænk hvis de er blevet sure over det er blevet sagt, og de enten kommer i lukket fængels igen eller bare får nået isolation <--staves? Jeg er også bange for de kommer igen imorgen, jeg er derude fra 7 om morgen til kl 2 helt alene :-( Undskyld det blev lidt langt, skulle bare ud med det.
Frederikke & Aladin <3
♥Diva♥Spirit♥Sebastian♥Bennie♥

0
0
Svar på denne tråd

puha !
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 19:57
Arj hvor skræmmende dte sådan er lige ved siden aF ET FÆNGSEL .S kAn godt forstå du er bange, men tror ikke de gør det. De kan jo få endnu hårde straf for det og sådan så så dumme er de nok ikke! Men hvor gammel er du da ? (ikke for a lyde som dme, men bare en ubehagelig opplvelse for et barn/ung især .s )
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?
Pic.
0
0
Svar på denne tråd

Trælst.
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 19:59
Ej det lyder da alligevel sårn pænt skummelt,. Men tror nu ikke de gør hestene noget.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

Stakkels dig..
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:00
Det er da surt! Håber ikk de gør nogen noget..
>Knus Celia
0
0
Svar på denne tråd

omg omg...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:01
Det lyder sgi ik rart :-@ :( Er der ikke nogen du kan tale med dernede om det? En som kan gøre et eller andet ved det? For det lyder da mega ubehageligt.! Hvordan kan man ha' heste stående i et fængesl? :S

MvhSelma
Dressurryttere er springrytttere
der ik tør springe ;)
1er sælges

0
0
Svar på denne tråd

43643463
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:02
Lyder ikek godt, og forstår godt din bekymring, men tror du nu ikke at vagterne holder øje med dem :S ? Må man spørge hvorfor gården er et fængsel ? Og hvorfor du har hestene i et fængsel ?
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:04
Lyder lidt småtræls - Ignorér dem og håb på de bliver trætte af det, hvis de kommer igen. Jeg tror ikke du skal være bange for at de gør hestene noget - Man ville jo vide hvem det var så, og det tror jeg ikke at de ønsker :)

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:04
MeFeNiRo; jeg er lige blevet 16 ;-) Selma; Når man vil ha heste nogen lunde tæt ved byen så tar man det nærmeste med gode folde og massere af plads :-) Det er jo ellers et fedt sted, der har aldrig været problemer eller nået. Alle fanger har (entil nu) Været super søde/rare/flinke :-)
Frederikke & Aladin <3

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:07
HGLarsen; jaa.. det har altid været et fængels ;-) hehe.. ved ikke helt hvad jeg skal svare :-P Theis; Nej tror heller ikke de gør nået, men hvad nu hhvis de får nogle andre til det ?? Godt nok sidder der Vagter 20 meter fra stalden men alligevel, man kan jo ikke se inde på staldgangen deroppe fra :-(
Frederikke & Aladin <3

0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:08
Nej hvor træls :-( Håber sgi ikke de gør nogen noget. Det er da bare ubehageligt.
Mvh. Ditte & Odin ♥
Stolt medlem af farvehumor klubben - nu med pistaciefarvet humor B-)
0
0
Svar på denne tråd

Frederikke&Aladin<3
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:09
Hvis de får nogen andre til det, får de jo alligevel skylden for det, fordi de er de mest oplagte?

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

Theis..
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:11
Ja det har du da ret i :-) Men er nu alligevel lidt bekymret ;-)
Frederikke & Aladin <3

0
0
Svar på denne tråd

ponyeri
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:21
@!#$ mand.. meega synd for dig.. kan godt forstå vis du er bange!.. både for dig selv og hestene.. det må ikke være rart.. :(
Mvh.

Manni

Nu som hunde ejer!
0
0
Svar på denne tråd

hvaaad
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:48
Hvaad ! aarh, hvor skummelt smukke tror ikke a de gør hestene moget ellers fucker vi dem, ::)
Nadja & Katharina

Dranker & Psygopat

3-KantsTeamet med Nicolai fra MGP ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 21:08
Ad. :-/ Ja, det lyder ubehageligt, men jeg tror bare du skal ignorere dem ;)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 11:49
Lyder godt nok ikk rart.. :( men kan du ikk sige det til vagterne i fænglset at du ikk føler dig tryg når de opføre sig sådan ?
"Wake me up when september ends"
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
0
0
Svar på denne tråd

Puha da...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 13:21
Hvor ubehageligt :-/ Som de andre siger: ignorér dem, og håb på, at de finder noget bedre at foretage sig. Deres opførsel udviser tydeligt tegn på kedsomhed ;) Spørg om de vil ud og køre i hestevogn ;D?
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

fængsel
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 15:36
F*uck en ubehalig ting .. jeg ville ik turde gå ud af min dør ...

Hilsen
Den evige springrytter
0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 21:04
Puha.. Hvis jeg var dig ville jeg ik turde være der :( .. Håber det går, det hele :)

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 23:41
måske i kunne snakke om, at der måske også skulle være nogle vagter udenfor eller nogle der ihvertfald kunne kigge ud??? :-)

-Jeg har en mening, til jeg får en ny-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet