Hej. Starter lige med at fortælle at på den gård hvor mine heste er opstaldet, faktisk er et fængels

Og det er ikke altid små forbrydelser de sidder inde for. Ved ikke om nogle af jer kan huske ham X-rockeren der blev sprunget i lyften ved glostrup hospital for nogle år siden ? Han og hans datter var tit nede og ride på Bennie. De virkede super søde og rare ! Vi (mig og en der hedder Louise) viste ikke hvad han havde gjort før han døde. Men det vi kunne læse om ham i avisen var bla. et par dræb, og nogle hårde volsdomme

F*ck vi var bange bagefter hver gang der kom en fange ned og hilste. Nogle dage efter han døde, kom der en stor kraftig mand med guldkæder og alt muligt. jeg kan huske vi gemte os. Men nu efter ham manden er "fri" kommer han og hans familie tit og besøger os og hestene, får en ridetur ovs.

Men så her idag, der kom to fyre/drenge ned med et skab fra gården som skulle ned i stalden. De får så øje på mig, følger mig da jeg skulle ud og ride. Spørg efter mit nummer, alder o.lign. og da jeg skulle springe lidt og havde sikkerhedsvest på, spurgte de om jeg var bange for om de skød mig

Da jeg så sprang råber de efter mig, "Tag den høje skat" Og så hver gang jeg red forbi dem på banen, sagde de "i er sgu da gode til det der var!" På sådan en klam måde, og rør sig i skridtet. jeg skridter så af rundt om et gadekær, og der følger de også efter ! Og pifter efter mig hele tiden. De gik bagefter op i fængelst igen. Da jeg så skulle ride en anden pony, kommer de fandme over på banen igen og siger de skal have billed af mig ! Og så tod de hele tiden billeder af mig da jeg red. jeg prøver så at ride hen i den anden ende af banen. Og så bliver de bare stående og tar billeder. Der var også en ridelærer der underviste, som blev sure på dem da de råbte og skreg så hesten kom ud af rytme. + der var en anden rytter som også synes de var ubehaglige. Men nnu har fængelst talt med dem, men nu er jeg bange for de gør hestene nået ?

Tænk hvis de er blevet sure over det er blevet sagt, og de enten kommer i lukket fængels igen eller bare får nået isolation <--staves? Jeg er også bange for de kommer igen imorgen, jeg er derude fra 7 om morgen til kl 2 helt alene

Undskyld det blev lidt langt, skulle bare ud med det.