|
|
| Billeder af hestene, katten, mit hus, osv :D |
| Forfatter:  |
Tæzzah |
| Dato:  |
10-10-2005 19:39 |
|
Hej igen I går var jeg jo meget kreativ med et kammera, så fik da taget en del billeder, men er bare en ivan til sådan noget, såe Men alligeveller, vil lige dele nogle med jer da. Og lig gerne en kommentar, det kunne været great (: ^ Min dejlige kat - på min moars bil ^ Hun elsker mig jo ^ Luxus, min brors pony. ^ er der mon noget spændene mad her? ^ Daaavs ;P ^ Bemærk hvor meget han skæver til mig?! ^ Wanico, den vilde araber :s smuk ik? (: ^ Mali, (Renee&Malibue<3 herinde fra) ^ Freja. ^ Mit hus. ^ Vores skilt ^ Nærbillede ^ Ridebanen ^ Bær over med mig, synes bare det er sådan et sødt billede ^ Ridehuset ^ Ja, det er så en tegning der er på væggen inde i ridehuset, som min morfar har tegnet "i sin tid" (: Såå.. Det var det Lig gerne en kommentar? - Kram Tessa..
- Tæzzah  Hellere såres af sandheden end glædes af løgne † Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder.. |
|
|
Flotte billeder. Vildt fede tegninger.
Mvh. Sofie med den fantalastiske Chela-ting :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Vildrose |
10-10-2005 19:45 |
|
Flotte billeder, hvilket kamera har du? Kvaliteten minder lidt om mit gamle, også med dato'ens skrift, osv.  Flot sted 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . . . . |
Stella og Line |
10-10-2005 19:45 |
|
De der tegninger er da vildt seje!!
- Line & Stella -
Nogle som kan hjælpe mig, tror er hesteholiger?!
Tilbage er der kun at sige: FARVEL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lallalala... |
|
|
Fine billeder.. Seje tegninger!! 
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skændes |
|
|
gider ikke lige skændes med dig mere  Luxus, hvor har i købt ham? Er RET sikker på det er en pony jeg har redet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
10-10-2005 21:03 |
|
Hvad mener du? Jeg er bare uenig med dig, eller hva det hedder. Hvorfor skulle du skændes med mig i et indlæg JEG laver? ææh. Nå, men anyways. Det går vi ikke mere op i, gider ik bruge et helt indlæg på det Luxus har vi købt i Jylland , hos Wurtz familien. I Randers hvis det sir dig noget?
- Tæzzah  Hellere såres af sandheden end glædes af løgne † Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaa. lækkertt ; D |
Renee&Malibue <3 |
10-10-2005 21:08 |
|
Stedet er jo fedt ; D Kan ik blive bedre  Daarjlig Gård ; D
~ Mali ~
,- Star For my one -,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
10-10-2005 21:12 |
|
fine billeder.. din morfar tegner godt.. 
"Wake me up when september ends"
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay... |
|
|
kender bare en del ænder der trækker uenighederne videre i alle indlæg  Skønt du ikke er en af dem. Jamen.. så er det jo min Luxus mus  Altså.. havde i ikke købt ham skulle jeg have redet den.. han er simpelthen SÅ fin! Det er bare en dejlig pony i har fået jer der! Tror jeg sprang 120 cm. med ham første gang jeg prøvede ham.. og han kunne alle ponyøvelser  Hils din bror og sig han har en SKØN SKØN pony!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
11-10-2005 07:21 |
|
Shanie: Nej, dem er jeg ikke en af Ej hvor sjovt Ja, han er en dejlig pony.. Vi er også rigtig glade for ham! Min bror starter La2 på distriktplan på ham, lige pt., men han springer ham dog ikke så meget (men det har jeg gjort en masse gange ) Hvor er verdenen dog lille Tak til jer andre for de søde kommentarer (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Juuuw.. Vidste det ville komme engang.. VEd bare ikk hvad! Skønne billeder... God tegner 
- Sasma 
Hvo intet vover, intet vinder. Stolt Stifter, FarveVælger og Formand af FarveHumor Klubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
11-10-2005 15:26 |
|
Tak, tak, tak for kommentarerne Ikke flere der vil kommentere? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jefg... |
|
|
Skønne dyr! Jeg er helt vild med 'der hvor du bor'  Især tegningerne sætter præg over stedet! Gode billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|