Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Spørgmål om dit ryttersnaknavn :D
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:11
Daavs ænder :-P nu sidder jeg bare her og keder mig... så vil spørge nogle spørgsmål om dit ryttersnaknavn: 1. Hvorfor hedder du det, du hedder? 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? 3. Hvis ja, hvor mange gange? 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? 5. Hvis ja, hvem? Gaab jeg keder mig 8-)
GURAMIEN
Hola, ?que tal? Hasta luego.
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:16
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - Da jeg oprettede min bruger, syntes jeg Duke var sådan et pænt navn til en hest. 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - Nej. 3. Hvis ja, hvor mange gange? - ... 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - Nøøh.. Husker dem mere for hvad de siger :P 5. Hvis ja, hvem? - ;D

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Mine skønheder !!
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:19
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? fordi at det er min to hestes Kælenavn 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Ja 3. Hvis ja, hvor mange gange? 2-3 gange ;P 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Neeei 5. Hvis ja, hvem? Altså kan godt huske dem men ikke fordi at de hedder noget spichelt

{>Elsker miin Spriingchanell

Medllem af "De Forvirredes Klub" *Håhå

Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Vinrød Humor! *seejt

0
0
Svar på denne tråd

Svar svar sva´r
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:20
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Fordi det min hyps navn 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Ja 3. Hvis ja, hvor mange gange? 1 gang. Hed før i tiden Pepsi-elsker :P 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Stinky. Sys det så sejt det navn. 5. Hvis ja, hvem? ^

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

Lalalla...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:21
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Laaang historie.. :P 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Jep.. 3. Hvis ja, hvor mange gange? To.. Fra Juli&Silas til Julie&Chausette til Julie xxx.. :D 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Jep.. 5. Hvis ja, hvem? Theis, Æblet, Odin, Zazs... og flere.. :P
Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:21
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Fordi min Hest Hedder Rozita :P 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Nej! 3. Hvis ja, hvor mange gange? ... 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Nej 5. Hvis ja, hvem? ... Duke Se lige i mit inlæg..!

Elsker sin Rozita
Silver,Snoppy,FiFi,Buller <3

STOLT medlem af farvehumor klubben, nu med Oliven humor :P
0
0
Svar på denne tråd

Candyfloss
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:30
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - Fordi at jeg hedder Marthine og Hesten hedder Selina ;) 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - Ja 3. Hvis ja, hvor mange gange? - Mange gange! Har heddet Marthine, MaSeToJe også Marthine&Selina <3 som jeg hedder nu 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - Nææ 5. Hvis ja, hvem? - Heheh..
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Well ok
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:32
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? fordi jeg hedder Karen, og dyret hedder Isabella 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? ja for lang tid siden 3. Hvis ja, hvor mange gange? 1 eller 2 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? no 5. Hvis ja, hvem? alle

: Karen
der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:41
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - fordi jeg har sådan lyst! rrR ;D 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - mindst 40 gange 3. Hvis ja, hvor mange gange? - ^ 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - hmm.. nej? ;D 5. Hvis ja, hvem? - ingen

- Vildrose & Petri -
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:41
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Fordi jeg hedder Rikke Jensen :-P 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Ja 3. Hvis ja, hvor mange gange? 2 gange, først hed jeg Rikke (Dondi), så Rikke (Spotlight) og nu altså RikkeJ 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Næh 5. Hvis ja, hvem? B-)
Mvh. Rikke snart med Spot igen B-)

Formand for Afvæning af Anonyme Hestoholigere!
0
0
Svar på denne tråd

Safrans piie
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:51
jeg hedder Safrans piie fordi min halvpart hedder Safran..! >o<
>o< hende med de små ponyer >o<
;D Freja ;D
0
0
Svar på denne tråd

Svar,,,
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:53
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - min hest hedder Sina :-D 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - ja 3. Hvis ja, hvor mange gange? - 2 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - nøø.. 5. Hvis ja, hvem? - høhø.. ;-D
B-) Sina B-)
( Nu uden - - og - )
Jeg har GUL humor!
0
0
Svar på denne tråd

Svar:.
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:57
Tjaa.. 1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Det er mit navn. 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Nej.. Ikk så vidt jeg husker :P 3. Hvis ja, hvor mange gange? Ingen gange.. 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Jahh.. 5. Hvis ja, hvem? Stinky og Vegetacha.. Og så Theis og Julie xxx - mest fordi de er så meget herinde..
>Knus Celia
0
0
Svar på denne tråd

ja også mig og mine svar
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 19:58
1. fordi at peter plys er Så cute.. 2. ja 3. 2 gange 4. nææ 5. ...

KNUZ
- fra peter plys elskeren
- fra mig
- fra skønheden
♥- nu elsker hun endu mere sig selv-

☻♥☻♥ Mig selv 4-ever ♥☻♥☻
0
0
Svar på denne tråd

mine svar
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:00
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Jeg hed Fido før, men da en pige, der var her engang blev ved med at skrive Fida i stedet, blev det sådan. 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? yesj 3. Hvis ja, hvor mange gange? 3 gange tror jeg 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Nix 5. Hvis ja, hvem? -

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:10
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Fordi den pony jeg rider på bliver kaldt det... 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn?ja en gang 3. Hvis ja, hvor mange gange? stadig en gang 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? næh ikke rigtig 5. Hvis ja, hvem?jo en! Cathrine, fordi hun hedder mit navn :-D

-Jeg har en mening, til jeg får en ny-
0
0
Svar på denne tråd

456456456456
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:13
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Fordi jeg hedder Holmer Gellert Larsen til efternavn :P hihi.. 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Tja, ? for længe siden 3. Hvis ja, hvor mange gange? ved ikke ? 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Ja lidt 5. Hvis ja, hvem? Vildrose, shanie, mifisto, gajolen, love pheobe, love-naicon, hestetos, cocktail, theis, avana, nusmefisk, -Flere husker jeg ikke lige i hovedt, men kan huske mange flere når jeg ser dem :D
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

346345
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:16
Altså husker dem ikke for at hedde noget specielt alle sammen, deres navne er bare gået ind :P hih..
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

mine svar.,!
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:17
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? for jeg hedder Helle., og min gamle hest hed Marco., og han var virkelig noget specielt., 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? ja., En gang., jeg startede med bare at hedde Helle89., 3. Hvis ja, hvor mange gange? en gang., 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? næh., ikk rigtig., husker bare dem jeg husker., 5. Hvis ja, hvem? MeFeNiRo theis Rollo, og ja faktisk mange andre., gider ikk skrive alt ned.,

εïз Vrinsk Fra Helle εïз
:{-( ♥Marco aflivet d. 23-04-04, 10.30 pga. sene-skede-betændelse♥ :{-(
:) *Veronica Helfin* :)
Hesten: *Frisk og frejdig*
♥Mindet om min far vil altid være i mit hjerte♥
Never gone... εïз

0
0
Svar på denne tråd

Spørgmål om dit ryttersnaknavn :D
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:17
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - fordi min ilder hedder det. 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - næe. 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - ikk rigtigt. 5. Hvis ja, hvem? - jeg ved det ikke.

Stinky med Daimond
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:22
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? # Fordi jeg synes det ser sejt ud, og det er mit navn bare stavet anderledes :P 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? # Jep, har heddet Twiggerly, Tessa (Twiggy), Tessa&Freja<3, Tessa(Freja) ;D 3. Hvis ja, hvor mange gange? # 4 ca. 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? # Ja, men husker dem mest for deres indlæg, osv. 5. Hvis ja, hvem? # Guramien, og flere jeg ik lige kan komme på :D
- Tæzzah :-)
Hellere såres af sandheden end glædes af løgne †
Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D

0
0
Svar på denne tråd

Jajajajaj :P
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:27
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Hedder sandra og hyppen Beauty Star :D Genialt hva?! 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Ja.. 3. Hvis ja, hvor mange gange? Uuha? 5? 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Neej? Joo.. Lidt? :P 5. Hvis ja, hvem? Theis, Love Phoebe, Trøller, Sasma, æblet osv :P

♥ Mvh.Sandra & Beauty ♥
:) Min stjerne :)

Kikseæder og Farveblind ;D
0
0
Svar på denne tråd

:.:.:.:.:.:
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:45
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - Det er min ponys navn :) 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - jepsen... :) 3. Hvis ja, hvor mange gange? - øhhmm.??? 2-3 gange tror jeg?! 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - nææhh... ikk rigtig... hehe... 5. Hvis ja, hvem? - ?!...

Vi kæmper og prøver
ellers så tryller vi :)

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:03
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Fordi det er min hests navn? 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Jep 3. Hvis ja, hvor mange gange?Alt for mange - Skifter det aldrig igen ;) 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? Næh... 5. Hvis ja, hvem? ...

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:06
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - Fordi det er kælenavnet til den kære hest.. :D 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - Nej :) 3. Hvis ja, hvor mange gange? - 0 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - Duke?? ved ikk hvorfor.. :P 5. Hvis ja, hvem? - Duke.. :)
"Wake me up when september ends"
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
0
0
Svar på denne tråd

lalalalalala...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:10
Vil da lige svare på dine sprøgsmål :-P 1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - Fordi mig og min pony Grafik er et Team 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - ja 3. Hvis ja, hvor mange gange? - en gang 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? -næhhh 5. Hvis ja, hvem? Det var det :-D

QnuzR Lotte
;-) Rigtige rytter rider araber ;-) Den bedste spring- og distance-pony hedder Grafik ox :-D :{-( d. 25/10 midste jeg min elskedet kat miv, hun var blvet ramt i hovdet af en bil og døde på stedet :{-(

0
0
Svar på denne tråd

Svar..:
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:23
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? Fordi den lille pony jeg springer på Hedder periencon, og når han så står der og ser sød ud bliver han altså til Lille P :-D 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? Jaa... hed Kathrine K eller sådan noget :-P 3. Hvis ja, hvor mange gange? ! gang 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? hmm... jaah :-) 5. Hvis ja, hvem? stinky, duke, æblet, Theis, Rolle, Numse-fisken, find-nemon... osv. ;-D

Kram fra Katter :-P
og den fantastiske P ;-)

#Periencon Power :-P#
0
0
Svar på denne tråd

havne..
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:53
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? fordi min gamle hest blev kaldt det 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? nej .. ved ikk hvordan man gør:-P 3. Hvis ja, hvor mange gange? 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? nææ 5. Hvis ja, hvem?

Hilsen
Den evige springrytter
0
0
Svar på denne tråd

Mit navn:
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:53
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? *Fordi jeg fik et link af en veninde på et tidspunkt og det var genialt: http://www.malene.numsefisk.dk* 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? *Jep* 3. Hvis ja, hvor mange gange? *Hmm... Omkring 5-6 gange...* 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? *Ja, der er da nogle stykker* 5. Hvis ja, hvem? *Julie xxx, Gajolen, [Baronen], Vildrose og Kurnikov*

~NUMSEFISKEN~
*Mål er drømme med en deadline*

0
0
Svar på denne tråd

Hmm. Svar!
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:59
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - Mit gamle kælenavn. 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - Ja. 3. Hvis ja, hvor mange gange? - 3 tror jeg. 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - Nej husker ikke folk på deres navne. 5. Hvis ja, hvem? ingen særlige.
. Zazs .
Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 13:39
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? *Kælenavnet? 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? *Ja 3. Hvis ja, hvor mange gange? *1 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? *Nææh 5. Hvis ja, hvem? *^^

- Sasma B-)

Hvo intet vover, intet vinder.
Stolt Stifter, FarveVælger og Formand af FarveHumor Klubben
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 14:17
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? - Fordi jeg hedder Helena og lige har solgt Hneta ;-) 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? - Ja. :-D 3. Hvis ja, hvor mange gange? - Dette er mit 3. navn :-) 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? - Nej, husker ikke folk på deres navne :-) 5. Hvis ja, hvem? ---
-Helena-
(tidl. the-horsegirl)
Du skal ikke lægge puslespil, hvis du ikke fatter en brik :-P
0
0
Svar på denne tråd

J'ai de bonne tabac de ma tabatiere...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 19:01
1. Hvorfor hedder du det, du hedder? -Fordi jeg synes Natacha er sådan et smukt navn... -Og så hedder jeg det jo også! 2. Har du nogensinde skiftet dit ryttersnaknavn? -Nej. 3. Hvis ja, hvor mange gange? -Ingen ;D? 4. Husker du nogle specielle personer på jhn, fordi de hedder noget specielt? -Ja, alle hedder vel noget specielt... Så hvorfor ikke. 5. Hvis ja, hvem? - ;D
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider