Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

rideklubber ?? hvilke er goe ?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:34
kender i nogle goe rideklubber inærheden a stor kbh ? så må i meget gerne li gi mig deres hjemmside ;D søger efter et godt sted a få opstaldet en hest ...
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:39
Holte sys jeg er et fint sted..

[Sandra Louise Elfort]
nu med ishesten Timon fra Korshøje <3
0
0
Svar på denne tråd

hmm jaja
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:41
hehe det nok lidt for langt væk... la os så si inærheden a ballerup
0
0
Svar på denne tråd

Lala...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:45
Skulle også til at skrive Holte, men da det er for langt, hmm så ved jeg det ikke rigtigt

Christine
Man kan vælge at være Lykkelig, eller man kan vælge at vente på en grund til at være Lykkelig 8-)
0
0
Svar på denne tråd

christine :
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:47
bar iorden ;p
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:04
Albertslund er et udemærket sted. ARK
Mvh. Rikke snart med Spot igen B-)

Formand for Afvæning af Anonyme Hestoholigere!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift .
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:06
øhmm, min rideklub er ikke noget at råbe hurra for ! Men den er okay, men det er nær Frderikssund, der er ca. 3 kvarter's kørsel fra KBH . Hjemmesiden kan du lige se her !
// Tuttii Fruttii
Stolt medlem af farve humor klubben -Jeg har bare LILLA humor!
♥Min tyksak, TWIGGY♥

0
0
Svar på denne tråd

farum værløse
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:21
Farum Værløse er et rigtig godt sted, der er stor fællesfold hele sommerhalvåret,fra morgen til du selv tager hesten ind. Der er vallakke og hoppefold hver formiddag om vinteren. Der er gode bokse, et rart miljø, du kan selv forsyne dig i halm/hø og foderrum, hvis du har behov for det, men hestene får godt med halm og wrap hø, så det er næsten aldrig nødvendigt at supplere op. Der er rideskole på stedet men det mærker man ikke og der er ved at blive bygget et ekstra ridehus, så man kan ride når som helst. Der er også en velfungerende rideklub der holder stævner flere gange om året. Der er en hjemmeside, men kan ikke lige huske adressen, prøv bare at skrive Farum Værløse rideklub, så dukker der nok noget op. Venlig hilsen Lone
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:22
skulle mene Holte skulle være god

♥Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt!
Lad vær at kritisere♥
0
0
Svar på denne tråd

FlödeBolle
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:35
Jeg sys Mattssons (MAK) er god .. hehe ! Der går jeg .. Www.mattsson.dk .. Men deres hjemmeside er ikke noget a råbe hurra over . ;]
M a t h i l d e ? .

- hende den underlige ?

8-)
0
0
Svar på denne tråd

Egene!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:58
Harj duh. . Hm. . jeg bor lidt uden for KBH, og jeg skal til at starte i, Egene rideklub, og den er rigtig god ! det tager ikke så lang tid fra mig, prøv den, så ku det være vi kunne mødes ;) Egene ridecener´s hjemmeside klik her !! Prøv og kig ! det er rigtig godt ! skal prøve part der på mandag ;-D
:-P Whatever :-P
Stolt medlem af FarveHumor Klubben - Nu med lyse Grøn Humor!
0
0
Svar på denne tråd

hBVAAA
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 15:41
Hva med Ballerup ? Den er da også god?
0
0
Svar på denne tråd

rideklubber ?? hvilke er goe ?
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 16:01
Jeg rider på Vestskovens Rideklub - Vsr. Rigtig udemærket sted. :-) Men har dog ikke lige styr på alt det der med byer, afstande osv.

Mvh. Odin&Sasha
Min mail/msn
0
0
Svar på denne tråd

Juzze...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 17:42
der er vente tid .. og bryder mig ikk om den ;p
0
0
Svar på denne tråd

Holmegaarden
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 17:13
Den er for fed :) ved ikke hvor lang væk den ligger men fed er den :) alle kender alle der :-D hjemmeside: Holmegaarden...
En verden uden heste- er en verden uden sjov
0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 17:16
# | Mathilde: Feeedest... Der skulle jeg måske have gået.. Mht. Mattssons, syns jeg ikk lige det er det fedeste sted.. Men hvis det er deromkring, vil jeg klart anbefale GEK/Gentofte Sports Rideklub/Sportsrideklubben/ Malthegårdenn og hvad den nu ellers bliver kaldt...

- Sasma B-)

Hvo intet vover, intet vinder.
Stolt Stifter, FarveVælger og Formand af FarveHumor Klubben
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 11:48
jeg har gået på fortunen.. :) det er lige op og ned af dyrehaven.. :) og der blir holdt stævner og sådan.. det er ikke verdens bedste, men den er nu meget hyggelig.. :) Den ligger i klampenborg/kgs lyngby ved ikk hvor ballerrup ligger ;)
"Wake me up when september ends"
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet