|
|
|
|
| øhh...? |
| Forfatter:  |
Sina |
| Dato:  |
08-10-2005 19:24 |
|
Ville nok bare spørge den hvad den syntes om mig..om der var noed jeg gjorde forkert, og fortælle den at jeg holder meget af den.
Sina ( Nu uden - - og - )Jeg har GUL humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snakke med den. |
|
|
Jeg ville spørge hende hvad hun sys jge ku gøre bedre og så forklare hende hvad jeg vil have hende til når jeg rider så hun ikke blir forvirret.
Mvh. Sofie med den fantalastiske Chela-ting :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.. jaeh |
Frederikke&Aladin<3 |
08-10-2005 19:26 |
|
jeg vill nok høre hvordan det har det  Og så lære den nogle ord på dansk så vi stadig kan forstå hinanden 
Frederikke & Aladin <3 ♥ ♥Diva♥Spirit♥Sebastian♥Bennie♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Spørge hende, hvad hun godt kunne tænke sig at lave 
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
fortælle ham grunden til, at jeg gerne vil have ham til at gå alene.. hehe.. og spørge om hvilke ting han sys ku være sjovt at lave..
[Sandra Louise Elfort] nu med ishesten Timon fra Korshøje <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm hm hm |
Find-Nemon |
08-10-2005 19:42 |
|
spørge hvad han synes var sjovt, og prøve at forklare ham hvad jeg mnente når der er noget jeg ikke kan få ham til.. Og selvfølgelig sige at jeg elsker ham højt selvom jeg ikke ejer ham {>
-Jeg har et standpunkt, til jeg tager et nyt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tjoo.. |
|
|
Forklare at jeg elsker hende.. At hun betyder alt for mig..! Hvad jeg kunne gøre bedre. Om hun trænger til at få raspet tænder  så slipper vi da for den dyrlæge regning. Forklare hvorfor jeg bliver nødt til at ride hende så hårdt på tøjler og ben.. og se om vi ikk kunne blive enige om, at hun kan gå godt i dressur, og så skulle jeg nok give hende mere mad.. og stille hende på halm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Ville spørge hvad jeg gjorde forkert, om der var noget jeg kunne gøre bedre.. Så ville jeg fortælle hvor meget jeg elsker ham.. Og så ville jeg tilsidst lære ham at hoppe på tungen! 
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Uh yeah, nu ved jeg det  Jeg ville fortælle dem hvem jeg ikke kunne lide, og så skulle de være rigtig onde ved dem  Og så lige et par fif til, hvad jeg kan gøre for at hun får det bedre  -Selvfølgelig.
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Småkage . |
Prinsesse Tut |
09-10-2005 07:59 |
|
Jeg ville få ham til at lære mig sin tissesang 
Skrev Tut
Øverste afvænings afdelings leder assistent på Behandlingscentret For Afvænning af Anonyme Hestoholigere
Vi du have en småkage?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Først ville jeg spørge om de have ondt nogen steder. Så ellers om der var noget der kunne gøres bedre..
-Dejligste-Fanta & Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Saftevand :P |
HestetossenNana |
09-10-2005 11:03 |
|
Ville spørge hvad jeg skulle gøre for ham, så han ville stole mere på mig. Og spørge ham, hvad der gjorde at han ikke vil have løftet hovene  Og ville forklare ham, at han ikke får god opmærksomhed af at nappe. Har nemlig fundet ud af, at ignorere jeg det i nogle minutter, så stopper han. Hehe 
Lucas, altså. Nu har du snart overtaget HELE mit hjerte! Der er ikke langt igen, søde <3
Nå ja, det kan godt være jeg er idiot.. -Men hvem var det der sagde, jeg ikke var tilfreds med det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
R-piin |
09-10-2005 11:09 |
|
Ville spørger hvilket liv den havde som føl. hva jeg kunne gøre for at den fik mere tillid til mig..! og ville høre efter mig..! og fortælle hende at hun betyder alt for mig!
Elsker sin Rozita Silver,Snoppy,FiFi,Buller <3
STOLT medlem af farvehumor klubben, nu med Oliven humor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ligesom Sina |
|
|
Jeg vil nok også spørge den, ligesom sina, om den kan lide mig, og hvad jeg gør galt. Selvfølgelig sige jeg elsker den, Tjah.. men det kan vel ikke tage 30 min.? Jeg vil spørge den om den havde det godt ved den tidligere ejer, om den blev passet ordenligt.. Og så ville jeg lære min Islænder at stejle, og gå tölt og pas 
Kærligst Cocktail En rytter er ingen rytter uden en hest En hest er stadig en hest uden rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
09-10-2005 11:45 |
|
Ville sige jeg elskede den, og kun prøvede at gøre det bedste for den, og at jeg håbede at det ville den forstå, og vide at det ville jeg altid gøre. Forklare den hvad jeg vil have den til når jeg rider, hvad den synes om mig, hvad jeg kan gøre bedre, og aftale lidt med den hvordan den kan vise mig nogle bestemte ord ved sit kropsprog.. hvis i forstår og aftale at den skulle være sød ved mig Osv, osv.. 
- Tæzzah  Hellere såres af sandheden end glædes af løgne † Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
09-10-2005 12:08 |
|
først og fremmest ville jeg sige at han var verdens sejligste hest.. og at han kan en masse..  men ellers ville jeg nok spørge om hvad han syns om mig.. 
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snakke |
|
|
Toscha : Så ville jeg nok spørge om hvorofr hun ikke vil op i traileren og sige til hende hvis hun gjorde det med det samme for vi skal bare ud og have det sjovt også vil jeg spørge hende hvordan jeg skal arbejde hende ned i holdning og hvad jeg skal gøre bedre og hvorfor hun bukker med mig for det bryder jeg mig ikke om og til sidst men ikke mindst at jeg ELSKER hende og Sofus vil jeg bare sige at jeg elsker ham
QnuZz....
Sissel
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Vildrose |
09-10-2005 12:23 |
|
Jeg havde sguda sagt HEJ 
Vildrose - At begynde at blive misundelig på andre, er at miste troen på sig selv! -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|