|
|
| JHNs´kønneste ... |
|
|
Efter lang tids diskution blev Sille( Rendsborggaard herinde) og jeg enige om at vores konkurrence skulle hede: JHNS´kønneste: Hest Pony Føl Regler for konkurrencen: Kat. er indelt i hest(over 149cm.) Pony (under 149cm.) Føl(max 1 år) Følgende skal stå ved tilmelding: Ryttersnaknavn: Hestens navn: Hest, pony eller føl Der må KUN være et billed pr. hest/pony Der kan tilmeldes til kl. 21.00 i aften (8/10-05) Så deltager vi lige selv: lisa med hendes ponser..  Amadeus  Rendsborggaard Rendsborggaards´Jonas:  Rendsborggaard Rendsborggaards´Oliver  Rendsborggaard Vindegårdens´Shining Safir  Rendsborggaard Bøgedals Corynia  lisa med hendes ponser..  Lakhila  lisa med hendes ponser..  Dixie  Skynd jer at tilmelde:)
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være startet til stævner. Pris: 30-40.000
Jo mere man rider jo bedre rider man 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg skal sgi være med  I stedet for at bruge Bamserne som ikke lige er i humør til konkurrence, vælger jeg i stedet at bruge Fie (min gamle pony). Vi stiller op i ponykategorien:  Jeg har altid syntes hun var én af de kønneste heste jeg har set 
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også miig... |
| Forfatter:  |
Nanna (Klaus/Claus) |
| Dato:  |
08-10-2005 18:28 |
|
Ryttersnaknavn: Nanna (Klaus/Claus) Hestens navn: Klaus Hest, pony eller føl: Pony  Ryttersnaknavn: Nanna (Klaus/Claus) Hestens navn: Snehvide Hest, pony eller føl: Pony  Ryttersnaknavn: Nanna (Klaus/Claus) Hestens navn: Jackie Hest, pony eller føl: Hest  Ryttersnaknavn: Nanna (Klaus/Claus) Hestens navn: Asterix Hest, pony eller føl: Pony  Ryttersnaknavn: Nanna (Klaus/Claus) Hestens navn: McCoy Hest, pony eller føl: Pony 
Hilsen Nanna og Klaus Jeg har pink humor
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
08-10-2005 18:32 |
|
Tilmelder Trausti til smukkeste pony  : Trøller Trausti 
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov hov. |
Catrine-Zak |
08-10-2005 18:33 |
|
Ryttersnaknavn: Catrine-zak. Hestens navn: Martinique. Pony! 
Mvh. Catrine Den heldige ejer af -Martinique
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ^^overskrift^^ |
|
|
Jeg vil da os´ lige være med  Ryttersnaknavn: *TheOne* Hestens navn: Desert Mike Hest, pony eller føl: Hest  Ryttersnaknavn: *TheOne* Hestens navn: Pablo Havemark Hest, pony eller føl: Hest 
Ditte Mike, Pablo og Uncas <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
RikkeJ, Spotlight, pony  RikkeJ, Dondi, pony 
Mvh. Rikke snart med Spot igen Formand for Afvæning af Anonyme Hestoholigere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mine kønne bud: |
Karoo |
08-10-2005 18:48 |
|
Karoo Firfod Jacob Klaphat Kønneste pony  Karoo Jupiter Kønneste føl  Ej - kan bar ik li komme i tanke om en hest  øv
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg vil oss. :) |
Line&Libª:) |
08-10-2005 18:50 |
|
Rytterens navn: Line Hestens navn: Kaliber Kirial Kategori: Hest. Billede: 
Mvh. Line.:Line & Kaliba:. - et jordende Team!! og vi elsker det  Rid DV, så' du sikker på en ordenlig hest .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Billeder |
|
|
Ryttersnaknavn: Richelieu Arabians Hestens navn: Shaklan Ibn Saskatoon Hest, pony eller føl: Hingsteplag på 1½ år (som også burde indgå i jeres kategorier).  Ryttersnaknavn: Richelieu Arabians Hestens navn: Dalí SS Hest, pony eller føl: Hest  Ryttersnaknavn: Richelieu Arabians Hestens navn: Wareno Hest, pony eller føl: Hest  Ryttersnaknavn: Richelieu Arabians Hestens navn: Cemaala Hest, pony eller føl: Hest  Mvh, Juliette
Vores to vidunderlige OX-hingste tilbyder bedækning for begrænset antal hopper i 2006. Se mere på præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok vil da os lige være med . |
• Nina & Maxwell • |
08-10-2005 19:26 |
|
• Nina & Maxwell • Maxwell Pony Kat. • Nina & Maxwell • Dressur team Udstyr sælges se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shalimar |
Shalimar |
08-10-2005 19:30 |
|
Shalimar Shalimar Hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilmelding |
Stinas |
08-10-2005 19:35 |
|
Stinas De Busies Present Perfect Pony Billede:  -Stina
Stina
| Kapsun købes, str cob, læder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min smukke... |
Hamlet |
08-10-2005 19:49 |
|
Min den fede krikke vil også være med Ryttersnaknavn: - Hamlet Hestens navn: - Silver Hest, pony eller føl: - Hest (er bedst  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ska da ogs lii være med :) |
†°º•Columbine•°º† |
08-10-2005 20:36 |
|
ryttersnaksnavn: †°º•Columbine•°º† Hestens navn: Lady Michel hest, pony eller føl: - hest  Billede:  Ryttersnaksnavn: †°º•Columbine•°º† Hestens navn: Sascha Columbine hest, pony eller føl: - pony  Billede:  (det er ik fordi i ikke må se mit hoved  men har taget billedet af et billede (med mit webcam) BEKLAGER DEN DÅRLIGE KVALITET!! 
Vi kæmper og prøver ellers så tryller vi
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine heste |
mantuz & chellzen |
08-10-2005 20:52 |
|
Ryttersnaknavn: Mantuz & chellzen Hestens navn: Chanell Hest, pony eller føl: Pony  Ryttersnaknavn: Mantuz & chellzen Hestens navn: Amanda Hest, pony eller føl: Pony  Ryttersnaknavn: Mantuz & chellzen Hestens navn: Monty Hest, pony eller føl: Pony  Ryttersnaknavn: Mantuz & chellzen Hestens navn: Mr. Picardo Hest, pony eller føl: Hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det slut |
|
|
Så er det slut med at tilmelde. Vi laver et indlæg som i kan stemme i længere oppe.
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være startet til stævner. Pris: 30-40.000
Jo mere man rider jo bedre rider man 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|