Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Den blå lagune = smadret hår suk! Hjælp!!!
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 23:33
Hej med jer. Jeg er lige trådt ind af døren for mindre end en time siden, jeg har været i Island siden i mandags. Tirsdag og Onsdag var vi i de termiskebade, som tørrede mit hår totalt ud. Så i dag, skulle vi i den blå lagune, og hold da op mit stakkels hår! Jeg tør næsten ikke ligge mig til at sove, af frygt for at der intet er tilbage på hovedet når jeg vågner. :( Jeg har krøller (læs: mange små krøller), men de er ikke krøller mere, de er blevet til nogle tørre små stive dredloks (staves) "krøller". Rent ud sagt, jeg ser farlig ud! :@ Hvad kan jeg gøre!!? Akut damefrisør?! Hvor findes de en lørdag? :@

{>Rikke og Farinelli {>

Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd

Det skal du
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 23:35
ikke tænke på - jeg kan godt lide dreads ;D

: Karen
der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort

0
0
Svar på denne tråd

Balsam
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 08:22
Se, det er derfor man ikke skal stikke håret ned i det, det er jo forholdsvis salt. Men tro mig, inden jeg flyttede til Island havde jeg langt og rigtig kraftigt hår - da jeg kom hjem, var det halvt så tyndt :-@ Anyhow, det du gør er at du tager en ordentligt klat shampoo og smørrer i håret, eller madolie er faktisk en kanon god hårkur - ganske alm. madolie. Du skal smørre dit hår godt ind, og sidde med det så længe du kan.

† Rollo †

- Rollo, Marie, Chanell, Uffe & Meti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 10:15
må vi ik se et billed? ;-D
B-) Sina B-)
( Nu uden - - og - )
Jeg har GUL humor!
0
0
Svar på denne tråd

Dreads..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 10:33
Dreadlocks er fede B-) Hmm tag i matas og hør om de ikke har noget der plejer håret.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 11:46
synes lige du skulle vise os et billede før du gør noget ved det! :-D Men ellers en helt masse shampoo eller balsam - og ellers er jeg 100 på de har noget i Matas som Chela siger :-)

-Skønhed kommer fra øjet der ser-

0
0
Svar på denne tråd

Huha da...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 11:49
Lyder som mig om morgenen :D God bedring!
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

tjah...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 12:09
Ved godt det lyder lidt klamt - men det er det bedste for tørt hår: Put en masse af olie i og en plasticpose rundt om inden du skal sove.. Næste dag vasker du det så ud igen - LÆS: HUSK at putte shampo i INDEN vandet - ellers bliver det rat så fedtet! ;-) Har ik selv prøvet det - men min frisør har fortalt mig om tricket..

MvhSelma
Dressurryttere er springrytttere
der ik tør springe ;)
1er sælges

0
0
Svar på denne tråd

Nej intet
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 12:47
Nej intet billede, er i gale man! :@ Jeg sidder her og skal til fest om mindre end 5 timer, hmm, måske skulle jeg danne ny hatte mode? :P Min mor tager i matas om få min, så venter jeg spændt imens. :P Tak for jeres andres råd, dem vil jeg prøve af, hvis de ikke har noget ved matas. ;)

{>Rikke og Farinelli {>

Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 13:08
ville vildt gerne ha været på island.. ;D men til den hår rejsende oplevelse (sorry, dårlig humor.. ;D) prøv en masse balsam?? ved det ikk.. :P
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier
Jeg er gud
0
0
Svar på denne tråd

ASDASHDKAJSD
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 13:29
Da jeg havde været i Island, og i den blå lagune, var mit hår også bare fuldstændigt ødelagt i spidserne, jeg prøvede at holde det oppe, men spidserne kom på en eller anden måde ned i vandet, det var noget juks ;D Men ja, det blev normalt efter en masse shampoo og balsam, men der gik da ihvertfald en 5 hårvaske..
MVH. Jennifer.

("v")
Zigato
`V´

Words CAN'T bring me down

0
0
Svar på denne tråd

Come on!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:14
Eej..kom nu :-D vi vil se et billed ;-D Forresten.,hvad er den blå lagune? :-P
B-) Sina B-)
( Nu uden - - og - )
Jeg har GUL humor!
0
0
Svar på denne tråd

Sina...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:40
Nok noget af det Island er mest kendt for, en af deres største turistatraktioner. Dejligt varm, skal jeg love at sige, men det stinker af råden æg (svovl) Billede da vi var på Island, i den blå lagune. Jeg er i baggrunden
MVH. Jennifer.

("v")
Zigato
`V´

Words CAN'T bring me down

0
0
Svar på denne tråd

Den blå Lagune
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 19:45
Det lyder ikke særlig rart med håret, og forstår udemærket at du ikke ønsker at vise os et billede. Havde jeg heller ikke gjort ;-) Jeg vil os vildt gerne til Island og især fordi jeg til en fest på mit gym. i går snakkede med en Islænder som går på IB linien, og kæft han er lækker og total nice.. ;-) når men håber virkelig det går over med dit hår.. Måske evt. prøv en hårkur?? - Sina: Grundlaget for behandlingen ved den blå lagune er naturlige bassiner med op til 40 grader varmt vand, der indeholder salte, mineraler, silica og blågrønne alger, der indeholder A-, D- og E-vitaminer. Det varme vand strømmer op fra den vulkanske undergrund, hvor det blandes sammen af frisk grundvand og havvand. Vandet er mælke hvidt.. håber det hjalp dig lidt..
Dressur teamet M & M

(ride with your heart and feel the magic)

Snobbere, ja er der mange er siger... men misundelse er det vi siger.. >o<
0
0
Svar på denne tråd

Lalalala...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:19
Dreads er fedt! :P
Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

Jennifor(Zigato&Macon) og Str - small
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 22:19
okay..tak begge 2..ser da dejligt ud på billedet :-D"Nok noget af det Island er mest kendt for" arg..hvor føler jeg mig dum :-P men det er bare ukloge mig ;-D :-P
B-) Sina B-)
( Nu uden - - og - )
Jeg har GUL humor!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet