Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Velkommen til vores nye hingst
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 17:58
Vi er stolte over at kunne byde Dalí SS (El Mokari x Dachee / Ibn Zareefa) velkommen til stutteriet. Dalí SS er en 3-årig OX-hingst med et forventet stangmål på 160-163cm. Dalí SS har jeg haft i tilridning for Oxara Arabians og Stutteri Svanemosen, og under hans ophold faldt vi alle pladask for ham. Så det er med stor glæde at han nu bliver på gården som vores avls- samt ridehest. Et stort tak skal lyde til Oxara Arabians og Stutteri Svanemosen for den særdeles gode behandling vi har fået i forbindelse med handlen. Lige et par billeder af vores stolthed : Dalí hos Oxara Arabians Dali hos Oxara Arabians Dalí til show i Sverige som 2 års hvor han blev klassevinder med 90 point samt res. champion. Dalí og jeg på tur Meget mere information og flere billeder af ham på min præsentation, eller på vores hjemmeside som snart er oppe og køre : Richelieu Arabians Gerne kommentarer til vores nye beboer som vi er ufattelig glade for :-) Mvh, Juliette
Vores to vidunderlige OX-hingste tilbyder bedækning for begrænset antal hopper i 2006. Se mere på præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Mumz...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:00
Uha dadada, han er da for lækker...! :-P Tillykke med ham!!!

Mvh. Capelli & Karinaen
0
0
Svar på denne tråd

et90riepotgøære
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:09
Hvor er den sød... og mega flot :-@ Tillykke med ham...
0
0
Svar på denne tråd

hold da op!
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:11
wooow han er smuk! mange gange tillykke med ham!

<3 Malene & Sisi <3
{>

0
0
Svar på denne tråd

Han er smuk
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:14
Han er rigtig smuk :-) Men syntes nu at det er synd at sælge Wareno :-( HAN var GUDEsmuk :-(
0
0
Svar på denne tråd

Ja nemlig ja..
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:24
Han er lækker men vil give Baron ret.. Men han bliver faktisk ret stor..
Hilsen Team Nørgaard..
0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:26
Ej hvor er han dog lækker!

Christine
Man kan vælge at være Lykkelig, eller man kan vælge at vente på en grund til at være Lykkelig 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:26
for jeres kommentarer til vores nye hingst. Kan jo kun give jer ret - han er et pragteksemplar :-) Baron : Wareno var ikke gudesmuk - han ER det. Men det er ikke synd at sælge en hest der ikke trives blandt andre hingste, og lever et stresset hesteliv hver eneste dag. Netop derfor bliver han lavet til vallak når vi har fået lavet frostsæd efter ham, og får et godt liv som ridehest hvor han vil få mulighed for et socialt liv. Og vigtigst af alt, et liv uden stress. Hingste skal ikke holdes som hingste hvis de ikke trives - det er et hårdt liv og nogle kan ikke stå distancen. Wareno var en af dem, og desværre bliver han meget voldsom og ubehagelig i nogle situationer som gør det farligt for ham selv og andre. Og det vil vi ikke have i vores stald uanset hvor meget vi elsker hesten! Derfor tænker vi på Wareno og har truffet den beslutning der nu er. Derfor er nu Dalí valgt som har et helt vidunderligt temperament. Showmæssigt er han bedre end Wareno, og så er han det større. Han forventes en højde på ca 163cm hvilket er perfekt til mig med mine 170cm. Venlige hilsener, Juliette
Vores to vidunderlige OX-hingste tilbyder bedækning for begrænset antal hopper i 2006. Se mere på præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Meget flot
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:27
jeg fatter bare ikke hvordan du får råd!

: Karen
der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er klart
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:34
Ja det er klart, selvfølgelig er det bedste for ham ;-) 100% ;-D :-D
0
0
Svar på denne tråd

Araber hingst.
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 18:48
gaal han er lækker :-@ Det jo sindsygt !

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

For søren da...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 19:10
Gud, hvor er han skøn :@ Stort tillykke med ham! Nej, nej, nej... Han er virkelig en yndig herre! Gode billeder (y) Heldige kartoffel!
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

uuu
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 19:24
Uh, Læxi' ;D *Savle* Mega flot farve! Tillykke!
Kærligst

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest
En hest er stadig en hest uden rytter
0
0
Svar på denne tråd

^^overskrift^^
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 20:08
Uhh.. Virkelig smuk hest *Savle, Savle* Men øhm.. Jeg er lige gået glip af noget (?) Er Wareno solgt, eller skal han sælges? Huh.. Synd man ikke har råd til sådn nogle heste 8-) Er helt betaget af Wareno :-D Hehe..
Ditte
Mike, Pablo og Uncas <3
0
0
Svar på denne tråd

WOW!!!
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 20:09
Han er da bare SUPER DUPER smuk!!! :-@
- Line & Stella -

Tilbage er der kun at sige:

FARVEL

0
0
Svar på denne tråd

The One
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 21:33
Mange tak. Nej, Wareno er ikke solgt, og jeg har heller ikke travlt med det - men ja, han står til salg. Begrundelsen kan du se længere oppe i dette indlæg. Mange tak til jer allesammen der har skrevet for jeres kommentarer til Dalí SS. Og ja, han har en rigtig lækker farve i øjeblikket. Han holder stadig meget af sin rødlige farve, og alligevel skimler han en del :-) Nu vil jeg smutte 50 m ud af døren og ned og give godnatwrap til hhv. Dalí SS, Wareno, Shaklan, Cemaala og Fiona når nu vi taler om ham den ældste skimlede :-D Hilsener, Juliette
0
0
Svar på denne tråd

Neej..
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 21:49
Argh.. Har bare været forelsket i Wareno siden jeg hørte om ham første gng :-D Og når han så bliver sat til salg har man selvfølgelig ikke råd 8-) Ligger ikke lige inde med 80.000 8-) Okay, det ville nok heller ikke være en go´ idé at købe hingst 8-) Hva, Juliette.. Du holder ham abre et par år, til jeg har fået råd til ham, ik ? :-P
Ditte
Mike, Pablo og Uncas <3
0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 22:50
gosh han er lækker, meget lækker

-Skønhed kommer fra øjet der ser-

0
0
Svar på denne tråd

The One
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 23:01
Hehe, han er også en vidunderlig hest, men tror du ville have store problemer med at holde ham som hingst ! Netop derfor bliver han solgt som vallak medmindre det helt rigtige stutteri skulle dukke op. Men nej, holder ham ikke lige et par år mere.. Det ville nu være synd for ham at stresse så lang tid ;-) Du kan købe et afkom måske når der er et til salg :P Hilsener, Juliette
0
0
Svar på denne tråd

Gisp!!!
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 23:22
Den er godt nok gude smuk! :@ Nøjagtig ligesom Wareno! Sååk!! Vinder vi i Lotte, eller finder jeg en rig mand, så vil jeg MEGET gerne købe Wareno!

{>Rikke og Farinelli {>

Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 11:30
F*** Han er da lækker :D TILLYKKE med ham..! :D

Elsker sin Rozita
Silver,Snoppy,FiFi,Buller <3

STOLT medlem af farvehumor klubben, nu med Oliven humor :P
0
0
Svar på denne tråd

Bum, bum og bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 12:41
uhh.. han er da godt nok lækker..tillykke med ham.. ;-D

Knus Jessica

>o<Mine 2 stjerner >o<

{>Loke & Charlie {>
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 13:16
Hvor er han bare SMUK :-@
-Helena-
(tidl. the-horsegirl)
Du skal ikke lægge puslespil, hvis du ikke fatter en brik :-P
0
0
Svar på denne tråd

Juliette:
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 13:58
Hehe :-D Ville aldrig købe en hingst - tror ikke jeg vil kunne klare en 8-) Håber i finder et godt hjem til Wareno.. Hvad er prisen egentlig på ham som vallak?
Ditte
Mike, Pablo og Uncas <3
0
0
Svar på denne tråd

The One
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 14:51
Nogle hingste er nu en fornøjelse at have med at gøre - mens andre kræver en voksen hånd. Har sendt dig en privatbesked også.. Og mange tak for de enormt søde kommentarer til vores stolthed. Der er som sagt flere billeder på min præsentation, og desuden på dyregalleri. Hilsener, Juliette
0
0
Svar på denne tråd

tillykke med købet
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 15:06
SMuk hest Meeen (ikke for at være træls) husk hjelmen...
0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 15:12
Jeg takker :-) Og den med hjelmen - ja, den vil jeg ikke diskutere - jeg er vist lige akkurat gammel nok til selv at bestemme over mit hoved ;) Så kasketten af for jer der husker hjelmen og bruger den, det er kun klogt. Og min sidder der ksam også ofte. men nok snak om det. Mvh, Juliette
0
0
Svar på denne tråd

65756765756
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 17:10
ARG han er bare SÅ smuk, simpelthen en fryd for øjet! Det er godt du har købt ham, så kan man jo regne ud han også skal være i brug, og han kommer ud og vise hvor meget han kan! Tillykke søde, SÅ lækker :D
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

; D Got Danm ..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 19:08
Den ser pæn lækker ud ! Du sku heldig ; D
{>
~ Mali ~

,- Star For my one -,
0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 17:08
:@ Kæææft, han er HÅÅÅRT!!! Dit link virker desværre ikke.. :S

- Sasma B-)

Hvo intet vover, intet vinder.
Stolt Stifter, FarveVælger og Formand af FarveHumor Klubben
0
0
Svar på denne tråd

heeeiii...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 17:46
heeii... Hvor er i bare heldig i har fået sådan en flot hingst..

*<3fiona & annika<3*
0
0
Svar på denne tråd

Wow...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 17:56
Uhha da sikke en dejlig en ;) Super flot ;D Men må ærligt sige(bare min mening) synes arabere med for meget in adgående næseryg(ved ikke hvad det hedder :P) ikke er særlig pæne. Kan ikke lide at det er så meget! Men synes ikke den har overdrevet. Det kan bare blive for volsomt, synes jeg :)

~Catja~
:D Boy & Epo & Star :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider