Hej!
I dag skal vi på blå mandag ... men øh ... i går var to fra mit præstehold (og bedste veninder) til konfirmation ved en anden af mine gode venner ... vi begyndte altså og more os enormt meget med at lege ”Bund eller bøsse” i fulde rødvinsglas ... det var jo nok ikke entelig det smarteste at gøre, når vi nu skal på blå mandag i dag ... så den ene af mine veninder, konfirmanden og mig, morede os enormt meget over, at Freddie Prinz stod med Sofie H. herinde fra. (det lignede hende på en prik, og hun går på vores skole) også morede de sig også vildt over, at jeg faldt ned fra et bord, og en seng ... men det jeg entelig ville fortælle var, et hende den sidste af mine veninder der, hun sagde hele tiden ”ej, nu må I altså stoppe” og sådan noget hele tiden ... og det var virkelig belastende ...!
Jah ... så der vi blev hentet sagde min venindes (hende konfirmanden og jeg havde leget bund eller bøsse med i fulde rødvinsglas ret mange gange) mor: ”Har I drukket?” også kom vi på den lammeste undskyldning: ”Vi skulle skåle det meste af tiden, også var der ikke ret mange sodavand jeg ku li, også blev vi nødt til at drikke vin ...”
Nå ... men hovedsagen er, at jeg skyndte mig i seng med et par hovedpine piller, efter at hende veninden der var rigtig træls havde fortalt mig at jeg havde stået og spurgt en fra min klasse om hvorhenne Sine var, imens vi snakkede i telefon, og Sine var på toilet.
Men jeg glæder mig rigtig meget til blå mandag i dag, og jeg klarer den skam nok også med et par hovedpinepiller.
DESVÆRRRE skal TV midtvest følge den første del af vores blå mandag, så jeg går bare min vej når de kommer!!!
Men I må hygge!
KnuZ Oztereje!