Hurraaa! Idag kom Weruz endelig hjem til mig, han har ellers stået ved tidliger ejer helt henne ved Holstebro. Idag kom han så hjem, og GUD hvor er det skønt. Nu er jeg jo den "rigtige" ejer af ham. Weruz er en haflingerhingst på 3 år. I må lige bære over med den ringe kvalitet billederne er i. Det sidste billede er af Andy og Ikaros
Ejer af fjordhestene Nord Rud og Horsemosegaards Ikaros, samt haflinger hingsten Weruz Rundhøj
Gud, hvor er han skøn! -Stort tillykke med ham! Og hvilke planer har I to så lagt for fremtiden? -De to sidste fjordheste har altså også er kært look Stort tillykke!
Hvor er han dog smuk wow... Kommer jo helt til at tænke på de hingste jeg har set i Østrig.. Men han er da godt nok skøn med den man... Har altid elsket haffere Smuuuk hyp
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.
Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud
Virkelig lækker hyp... Håber det er i orden jeg lige kommer med et råd. Hvis hesten er løs, er det en god idé at stille sig foran vinduer/spejle, da hesten kan finde på at fare ind i det, og det kan ende MEGET galt...
Se billeder af dressurdyret, spring dyret og føllebøllen My Fair Tango på min præ. ELSKER ham.
Savner Tessa som blev aflivet d 28/7-03 Vil altid elske og savne hende
hold op den er dejlig! men lige det samme råd som Belinda kom med - pas på med spejle og vinduer.. kender en der sparkede til et vindue engang og kom grueligt galt afsted!
[Sandra Louise Elfort] nu med ishesten Timon fra Korshøje <3