Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hvad skal jeg gøre=(
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 19:31
hej. jeg har mine heste ståne der hjemme ( en gammel traver og en selvskabs pony. som IKKE kan rides) traveren kan ikke så meget og den synes det er sjovt at løbe med mig. har trænet med den i over et år. og den har stadig ikke fattet at opfører sig ordenligt. og så er der heller ikke nogle at ride med snakke med eller være sammen med ovre i stalden.( er helt alene derovre) har ikke lydst til at ride mer, eller gå der over der er jo så kedeligt. og når jeg så endeligt få taget mig sammen og bruger en time på at strigle og sadel op efter 10 min i sadlen begynder min hest at skabe sig åndsvag har ikke nogle ride bane rider bare sådan lidt her og der. vi er næsten lige flyttet, og der vor jeg kom fra havde jeg en halv part på en ride skole og jeg red4-5 gange om ugen og havde nogle at snakke med og hygge med. og når jeg så prøver at snakke med min mor siger hun bare: f.r.k det kan jeg ikke gøre noget ved. og hun vil heller ikke sælge hesten til en bedre( og det vil jeg heller ikke selv... kun måske) kan bare ikke holde det ud. er der ikke nogle der kan hjælpe mig. med noget der hjælper... har altser brug for hjælp ...
0
0
Svar på denne tråd

Svar..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 19:40
Ja, jeg ville nok vente og se hvordan det går. Hvis det ikke går, ville jeg sælge hestene eller slå dem ned. Det er ikke sjovt for dem, bare at stå og glo. Ved det lyder lidt hårdt; men det er hvad der er bedst for dem. . Men prøv at se om det går over. Du ´kan evt. få en halvpart til din hest, så kan I hygge sammen .. Held og lykke..
When a Loved one become a memory.
A memory become The Truth
{>
0
0
Svar på denne tråd

Ikke ride mere.
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 19:40
Prøv at forklare din mor helt nøjagtigt hvorn du ha det. Det er tit sårn at så ttror de at de har fårstået det, men så i virkeligheden har de totalt misforstået en. Hvis jeg avr dig ville jeg finde ud af noget med noget undervisning så du kunne prøve at vænne hesten af med at løbe da alting kun gør det værre hvis den blir ved. Held og lykke med det hele.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:29
Prøv evt. at få en part på din hest, en som har erfaring med travheste??. Det ville måske være en idé at få en træner op og ride den lidt. Det kan også ligge i at du er for utålmodig og ligeglad efterhånden med hvad den laver når i rider ;-) ...Tag en dyyyb indånding og hver på hele tiden så hesten mærker hvem der bestemmer.. giv ikke op.. :-* Hvis du går hen og mister lysten til at ride fordi den er så dum, vil jeg foreslå du sælger den

♥Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt!
Lad vær at kritisere♥
0
0
Svar på denne tråd

få undervisning
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:33
Kender det.. Men overhovedet ikke fordi jeg ikke kan lide hesten.. det er bare blevet ren rutine at hesten lige skal ud og lave noget. og det er lidt kedeligt en våd regnvejrsdag.. Men få undervisning så i har noget at arbejde med! Der kan være 10000000 fejl i det du gør ved den hest, behøver ikke at skade den, eller være dårligt, men det kan gøres bedre! Så gå til en undervisning med hende så du kan få det repeteret det i skal gøre...
Kærligst

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest
En hest er stadig en hest uden rytter
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:38
Få undervisning, find en at ride tur sammen med. Der må da bo andre hesteejere i området? Ellers, så flyt den på rideskole og sælg/afliv selskabshesten?

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 21:08
Hvordan gør du, når du er på tur?! Hvad gør du, hvis han begynder at løbe? Da jeg begyndte at passe Danielle havde hun fundet ud af, at skovtur var lige med "Løb så satans hurtigt du kan,, og ignorer den ting der sidder over på :P" Nu er det problem næsten væk ;) (Selv om jeg røg af hende i dag.. shh :P ) Du må gerne skriver privat til mig, hvis det er ;) .. Ellers ville jeg sige at du skulle prøve at få undervisning! Måske I har en mark, du kan lave en dressur bane ud af? Spørg andre om de vil med ud at ride.. Tjah,, osv ;) Bare skriv privat til mig, hvis det er ;) ..

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet