Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Modedille?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 10:49
Der er jo temmelig mange indlæg fra alle de, der netop har besluttet at NU vil de fandme ikke være herinde længere - de forklarer i hoved og r*v om hvor ENOOORMT kedeligt JHN er blevet og *bla-bla-bla* Det er meget rørende alt sammen, men jeg er efterhånden ved at synes at det er ustyrligt morsomt. Alle står på spring. Her sidder EN skribent og grubler: "Hvad kan jeg dog skrive om... Hmmm... Hmmm... - " Efter lidt tid går det op for vedkommende at intelligensen ikke rækker så langt, og så kommer svaret (forfulgt af englesang og blid musik): "Nu ved jeg det! (Halelulja! Halelulja! Halelulja, halelulja, halele-eluljaaa!) jeg skriver et "farvel-indlæg" (Halelulja!!). Skribenten går nu igang, og propper indlægget med tilpas mange triste smileyer, trykker godkend, læner sig tilbage (fordi hun havde ikke rigtig andet at lave, og så kan vi jo begyndte at fundere over oprigtigheden i disse indlæg), og pludselig vælter det ind med bekymrede svar. Skribenten bliver RIGTIG glad! Læser, skriver tilbage: "Neeej søde, du skal ikke være ked af det søde - måske kommer jeg tilbage igen hehe". *Gaaab* Så går der ikke særlig længe før den næste får samme ide - den sidste der lavede sådan et indlæg fik jo så mange positive svar fra allesammen. "Jeg HAR det! Jeg vil lave et farvel-indlæg!" (Halelulja! osv). Århj! Det er totalt lige gyldigt. Er det en modedille eller hvad? Det er jeg faktisk rimeligt sikker på det er. Og nu tror jeg, at jeg har besluttet mig for hvilken betegnelse der skal ligge på disse skribenter: OPMÆRKSOMHEDSKRÆVENDE; UINTELLIGENTE SKRIBENTER. Håndsoprækning everyone: Hvem er enige?
Vickie

Nu med Zheena {>
0
0
Svar på denne tråd

jeg rækker
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 10:51
hånden op :D

Mine billeder<- se og frygt :D

Medlem af Smårytternes Klub
0
0
Svar på denne tråd

Hahahah
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:18
HØRT!

: Karen
der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:21
rækker hånden meget højt op.. ;D
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier
Jeg er gud
0
0
Svar på denne tråd

hørthørt
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:39
(y) (men staves det ikke haleluja - der er da ikke noget ekstra l ;-D)
Hilsen Nanna og Klaus
Jeg har pink humor

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:42
HALLO HALLO nu går jeg ;D

Mvh. Vildrose

- At begynde at blive misundelig på andre,
er at miste troen på sig selv! -
0
0
Svar på denne tråd

Karina Skriver:
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:47
Hånden så langt op den kan (y)
Karina Mayland Larsen

med

♥ Dressurponyen Pascal ♥
0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:55
HØRT, HØRT
Mvh. Ditte & Odin ♥
Stolt medlem af farvehumor klubben - nu med pistaciefarvet humor B-)
0
0
Svar på denne tråd

hm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:56
jeg vil os være med (rækker hånden RIGTIG højt op og siger hvem kan række hånden længst op? :-D

Fiona er den bedste
Af alle verdens heste!

0
0
Svar på denne tråd

Karina Skriver:
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:59
Fionapigen: Det kan jeg :-P
Karina Mayland Larsen

med

♥ Dressurponyen Pascal ♥
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 13:03
Jeg er enig! B-) Selvom der er nogle som har skrevet et farvel-indlæg, synes jeg stadig de svare på andres indlæg. Lidt dobbelmoralsk måske. 8-)

- Simone -

Min mail
0
0
Svar på denne tråd

De Busies Present Perfect
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 13:25
Du har bare så ret :-) -Stina

:-D Stina :-D

Kapsun købes, str cob, læder
0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 13:58
sidder nu med en hånd i vejret... :-D

-Skønhed kommer fra øjet der ser-

0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 14:04
Hånden er højt oppe, får snart en blå hånd..

- Sasma B-)

Hvo intet vover, intet vinder.
Stolt Stifter, FarveVælger og Formand af FarveHumor Klubben
0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 14:26
Kunne ikke være mere enig ;) .. Pyyy,, og her gik jeg, og troede jeg var den eneste der havde det så'n ;-D

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 14:32
det er ikke kun ænderne.. læs her ;)
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier
Jeg er gud
0
0
Svar på denne tråd

Hhahahahahah
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 14:43
Ja, det er sgu nok sådan det forholder sig ;-D :-D *Lappen i vejret*
>o< Knuzzer fra Rikke & ponyerne >o<
~ I mit næste liv vil jeg spille golf ~
0
0
Svar på denne tråd

FlödeBolle !
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 14:50
Det er fanme ikke en modedille .. dette inlæg er det dårligste i verden .. jeg sys godt du kan droppe det , NU ! EJ ! HUHU .. Det er Gas .. :-P *Poten/lappen/hånden/hoven höjt i vejeret*
M a t h i l d e ? .

- hende den underlige ?

8-)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 15:33
Jæs B-) Bare for at gøre det kort :P

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 18:45
Helt enig. Men sys nu stadig det trist med dem der forsvinder helt.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

567657576
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 18:49
Hihi, :)
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

657576576
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 18:50
Hvilket herlig indlæg, morsomt, og du har skam nok ret :)
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

Modedille?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 19:19
Hørt!

Stinky med Daimond
0
0
Svar på denne tråd

Hallelujah.
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 19:21
Amen (y)
more than 1, less than 3
- 2 I think.
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 19:54
Er 100 % enig. Kunne ik have sagt det bedre selv ;-) Synes selv det er latterligt. 8-) Men okay, dem om det ;-)
- Tæzzah :-)
Hellere såres af sandheden end glædes af løgne †
Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D

0
0
Svar på denne tråd

Helt enig
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:04
Er helt enig. Men desværre er der også mange af de hersens, "ej hvor er det barnligt at folk gør dit og dat" og "ej hvor det irritere mig at folk skriver negative indlæg blabla" ^ og når de indlæg kommer, er der også kun "jeg kan kun give dig ret-svar" Folk er opmærksommme på det, men de siger jo bare, ja jeg er enig, men biver der gjort noget? Nej ;-)

Shalimar
Tidl. Lama(La)
0
0
Svar på denne tråd

Jo...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:06
Jeg kan godt følge dig :)
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:25
og henry springer op fra stolen og rækker hånden i vejret :-P thihi...
Henry og Jannie

Team vi synger dårligt og har farveløs humor :-P

med de billundske ponyer

0
0
Svar på denne tråd

Huh...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:27
Rækker også hånden så langt op som den kan...
Kris&Tess

STVAESPSAERNE V.I.P!:-D
0
0
Svar på denne tråd

`Sign me up!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:34
Enig! *Hånden rækkes MEEEGET højt op* (højere end Karina´s :D)

♥ Mvh.Sandra & Beauty ♥
:) Min stjerne :)

Kikseæder og Farveblind ;D
0
0
Svar på denne tråd

!...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:40
Enig. Man føler sig heller ikke så velkommen som ny med alle de indlæg om farvel, her er ikke så sjovt som dengang hvor alle kendte hinanden osv.
Lisa
0
0
Svar på denne tråd

Hahaha!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 20:46
Fuldstændig enig! Selvom jeg nu var en af dem der svarede på de dersens "Farvel-Indlæg" Hihi.. Jeg stiller en stol op på et bord, stiller mig på det og rækker hånden/poten/lappen/Hoven/kloven i vejret! Hihi..
>Knus Celia
0
0
Svar på denne tråd

nu er det jo egenligt
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 21:08
nu er det jo egenligt dig, der er den opmærksomheds krævende person ?:-) ---.. hvertfald fra min synsvinkel !!.. -Og sikkert kun fra min, men nu siger jeg bare hvad jeg mener,,.. lige nu kræver du opmærksomheden fordi at du skriver et indlæg om nogle personer der har lavet "farvel-indlæg" (der i blandt mig) - som du så siger at de søger opmærksomhed, UDEN at have spurgt dem.. - Jeg lavede egenligt mest mit "farvel"-indlæg, fordi at jeg meget tit (læs: hver dag)- får beskeder over beskedcenteret, eller andre steder her inde fra Jhn..- istedet for så at skrive til alle personenerne, at jeg nok ikke var her inde i et stykke tid, skrev jeg det her inde, for at alle vidste hvorfor !.. - jeg så så lige dette indlæg, og kunne ikke dy mig for at svare.. - Jeg giver dig gerne ret, for det har du, men hvis man kigger det fra en anden synsvinkel også, jaah, så er det faktisk dig der kræver opmærksomhed nu !!..- dette indlæg, er lige som alle de der indlæg : "alle bestemmer" - "hvorfor hakke" .. på en måde 8) Bare min mening ..

Kh. Susy
- også Kendt som *Æblet* :)

Stolt medlem af: 100% stavegenier :)
0
0
Svar på denne tråd

susy...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 21:43
alle indlæg kræver da opmærksomhed. hvad er ellers meningen med dem? 8-)
Hilsen Nanna og Klaus
Jeg har pink humor

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd

Nanna(Klaus/Claus)
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 21:47
Jaa da, hvorfor Bliver Vickie så "sur" over disse de indlæg, når de jo bare er som de fleste andre ?. - det er det der er pointen ved mit spørgsmål :) ;)

Kh. Susy

0
0
Svar på denne tråd

You said it Nanna
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 11:34
Det ville jeg også frem til - Susy, hvis jeg blev sur over de indlæg ville jeg ikke gide kommentere dem - men nu har jeg ikke for vane at blive sur over det der foregår over nettet 8-) - disse indlæg morede mig faktisk til en vis grad, for samtidig er det sådan lidt; I gør jer selv til grin mennesker. Så fik jeg en tanke, skrev den ned, og *vupti* morede en masse mennesker, så der var da en mening med mit indlæg.
Vickie

Nu med Zheena {>
0
0
Svar på denne tråd

Forresten Susy?
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 11:35
Var du ikke på vej ud? Eller ...? ?:-) Jeg synes jeg så DIT farvel-indlæg et eller andet sted i mængden!
Vickie

Nu med Zheena {>
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 17:37
Det er ikk en modedille.. Men når én vælger at takke af kan det hjælpe mange andre med 'det sidste skub'.. For jeg tror mange går og overvejer at takke af, men iike rigtigt kan få sig selv til det. Så når én takker af, er der måske en masse der også tager skridtet ud over kanten ? Ved det ikke..
Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

Modedille
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 18:16
Nu har jeg i mine mange år som HN-afhængig, bemærket at der ind i mellem er en "Farvel-periode". Jeg tror at der er perioder, der er "Ballade-perioden", "Farvel-perioden", "Kedsomheds-perioden" og så videre. Ofte siger folk farvel, og er væk for en stund og nogle kommer så igen og andre ikke. Så om man helt skal kalde det en modedille, så vil jeg heller kalde det en periode-dille. Dog er jeg stærkt imod, at man derfor kalder folk for uintelligente?!

† Rollo †

- Rollo, Marie, Chanell, Uffe & Meti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd

Navnet
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 18:17
Ups undskyld, glemte at rette navnet. My mistake...

† Rollo †

- Rollo, Marie, Chanell, Uffe & Meti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd

Hahah,
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 18:18
jeg rækker hånden op ;-D

Odin
Nu på Sasha.
0
0
Svar på denne tråd

Jamen Vickie
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 18:46
som altid, har du ret igen,- er det det du vil have afvide ?.- jamen værsego, nu har jeg sagt det 8) !!.. - kan du se, du søger efter at få at vide at du har ret !.- fair nok, andre søger bare at sige, de nok ikke er her mer så meget !!.. synes egenligt ikke at dit indlæg er noget at råbe hurra for ?:-) .. som Rollo, så flot siger, så siger du jo på en måde at os der laver de slags indlæg er uintiligente, og søger "medlidenhed" - eller hvad du nu kalder det ?. Og desuden ser jeg det da helt til grin, at DU, samtidigt med laver et indlæg om at der er nogle der har lavet et indlæg om noget, og du synes at det er meget sjovt, - alt det er fair nok, men synes nu ikke at det er fair, at DØMME alle dem der har lavet et indlæg om det.. - da jeg ved at du ikke har spurgt alle og enhver der har lavet et "farvel" indlæg, hvad de havde i sinde med det ?.- SOm jeg har skrevet før, så skriver jeg det igen, jeg ville se hvor længe at jeg kunne holde mig fra Jhn (åbenbart ikke så længe ) .- og derfor bliver jeg "skuffet" - over at der er nogle der lige frem synes at det er sjovt at lave grin med ?:-) ?.. og igen skriver jeg, jeg lavede "farvel-indlæget" - for at ALLE vidste at de nok ikke kunne trække mig her inde, før at jeg igen skrev at jeg var på !!,.. - og hvis du synes det er sjov !.- jamen så vær'se'go at grin :D ?.. Undskyld, !!..- men det er min mening

Kh. Susy

0
0
Svar på denne tråd

LOL da
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 14:29
Haha.. Folk snakker som om, at de lever i et parforhold med JHN.. Det er da MAX griner ;-D
Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.

Hjernevasket JHN V.I.P
0
0
Svar på denne tråd

høhøhø
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 14:43
der er en del der har svaret på dette indlæg :-P
GURAMIEN
Hola, ?que tal? Hasta luego.
0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 14:00
Julie xxx: Aaaah.. Så DET er ideen, med at lave et farvel indlæg?! Man kan måske få en masse andre med på samme båd, så?! 8-)

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Ja Line
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 15:08
You said it - jeg forstod heller ikke lige tanken bag det indlæg Julie lige er kommet med. Rollo: Jeg kalder aldeles ikke "bare" folk for uinteligente. Jeg har tænkt over det, vurderet, analyseret og mange andre smarte ord, og min konklusion er, at det må være svaret på HVORFOR der skal være alle de mange indlæg. Susy: Kunne du ikke beslutte dig for om du vil svare her i indlægget eller om jeg også skal have den privat? Det kan jeg ikke rigtig forstå- som altid, har du ret igen,- er det det du vil have afvide ?.- jamen værsego, nu har jeg sagt det 8) !!.. Øhm - hvor står det henne? - kan du se, du søger efter at få at vide at du har ret !.- fair nok, andre søger bare at sige, de nok ikke er her mer så meget !!.. Igen - hvad snakker du om? Hvor læser du det henne? Er det fordi jeg ikke straks giver dig ret? Fordi hvorfor skulle jeg dog gøre det? Jeg har skrevet min mening, og så er det meget svært for mig at se hvorfor det er så vigtigt for mig at have ret. Jeg er da sådan set græsk katolsk om hvorvidt du deler min mening eller ej. Kom igen. Og desuden ser jeg det da helt til grin, at DU, samtidigt med laver et indlæg om at der er nogle der har lavet et indlæg om noget, og du synes at det er meget sjovt, - alt det er fair nok, men synes nu ikke at det er fair, at DØMME alle dem der har lavet et indlæg om det.. - da jeg ved at du ikke har spurgt alle og enhver der har lavet et "farvel" indlæg, hvad de havde i sinde med det ?.- Godt tænkt. Helt bestemt. Det er desværre bare ikke rigtigt. Jeg dømmer faktisk ikke, for jeg siger ikke at "sådan er det bare" - jeg funderer og deler det med jer andre. SOm jeg har skrevet før, så skriver jeg det igen, jeg ville se hvor længe at jeg kunne holde mig fra Jhn (åbenbart ikke så længe ) .- og derfor bliver jeg "skuffet" - over at der er nogle der lige frem synes at det er sjovt at lave grin med ?.. og igen skriver jeg, jeg lavede "farvel-indlæget" - for at ALLE vidste at de nok ikke kunne trække mig her inde, før at jeg igen skrev at jeg var på !!,.. - og hvis du synes det er sjov !.- jamen så vær'se'go at grin ?.. Okay? (Jeg synes så det er vildt latterligt, for hvis du var helt tosset efter at se hvor længe du kunne holde dig fra JHN (det er så DET jeg kalder for uinteligens) - så behøvede du vel ikke at proklamere det?) Anywho, jeg synes det er ret sjovt, og jeg griner stadigvæg, så tak for et godt grin. Undskyld, !!..- men det er min mening Undskyld for din mening? Næ, sig hellere undskyld for at spilde min tid med at sende mig det samme stykke tekst privat også-
Vickie

Nu med Zheena {>
0
0
Svar på denne tråd

Modedille..?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 16:13
Hvad sker der lige for æblet? ?:-) ;D Kan kun give dig ret, Vickie! (y)
-Avana-

Tro, Håb og Kærlighed...
Er noget Opreklameret Fis!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider