Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

HJÆLP- et godt råd ?
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 13:13
Heej ! Mit liv er virkelig messed up lige nu . Jeg har arbejdet som ung pige i huset på fynshoved i et stykke tid , men da jeg ikke skal det mere søger jeg et nyt arbejde på fyn , hvor jeg også kan bo. Af personlige årsager kan jeg ikke tage tilbage til Århus , hvor hele min familie bor . Det er bare så svært at finde noget .. Det må være alt , barnepige , staldhjælp osv. bare jeg kan bo på stedet . Jeg har søgt på nettet , og har lagt en del annoncer ind . Kan ikke finde på andre muligheder .. Nogle som måske kan hjælpe ? Ved hva jeg ellers kan gøre ? Et godt råd ? Eller måske de selv mangler hjælp , eller kender nogen som gør ? Håber virkelig der er nogen som vil svare . Mvh Renate
I haven't lost my mind, I have it backed up somewhere on tape

Min msn er: Hailie_jade@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 14:06
Du kunne prøve at hænge nogle sedler op i f.eks brugsen og sådan noget. Det er jo ikke alle der tjekker på nettet ;-) Held og lykke med det :-)
Mvh. Rikke

Snart med Spotlight igen B-)

0
0
Svar på denne tråd

hestepasser
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 22:54
nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men har du prøvet at ringe rundt til nogle af de lidt mere kendte ryttere og spørge om de mangler passere. hvis ikke de selv mangler kender de tit en som gør.

Med venstre hånd
Line og Calano

Dressur/skovturshest udlånes

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke!
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:06
Håber du finder noget! Held og lykke! Har ikk nogen idéer, sorry!
>Knus Celia
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider