|
|
| Bedøm Cannon |
|
|
Ja, så har Cannons ejer og jeg, besluttet at det er på tide han skal videre. Jeg ville gerne jeg fortsat kunne ride ham, men må jo se i øjnene jeg snart bliver for gammel til pony. Lidt facts: Navn: Cannon Alder: 11 Højde: 137 Farve: Brun Stamtavle: Nej Spring: S Dressur: Lc Lidt om ham: Cannon er en erfaren springpony, som har, for et par år siden sprunget M og S på distriksplan. Har for et par år siden været distriksmester i springning i distrikt 11/13. Han har sprunget 145 cm med rytter på enkelt spring og 130 i hele baner. Han har en kanon teknik og ELSKER det. Dog lider han er Astmatisk Bronkitis. Man kan intet gøre ved det, men han "lider" ikke som sådan under det. Han hoster lidt på stald om vinteren, men der er intet under ridning. Det gør ikke ondt på ham heller. Han har aldrig gået så meget dressur før han kom til mig. Han går nogenlunde stabilt til bidet, men bruger sig ikke særlig meget. Han kan lidt schenkelvigninger i skridt, men hans "gennemsnitlige" niveau ligger nok på Lc. Han sælges med fuldt udstyr som består af: sadel, trense, gamacher, strigler osv. Jeg bedømmer ham selv til 35000  (springet er 120 cm)  (nej billederne er ikke helt ens  )  (springet er 1 m)  Hvad tror i han er værd?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
| Forfatter:  |
*Gajolen* |
| Dato:  |
02-10-2005 18:35 |
|
hvad har du redet på ham i springning? og er han ærlig? Kigger han? Hvordan er han i omspringning? Er han sådan en som man skal drive frem i springningen, eller holde tilbage?
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gajolen |
|
|
Vi har sprunget La som det højeste, indtil videre  Har trænet meget teknik og rutine da det jo var længe siden hn har sprunget. Men har sprunget 120 baner på ham. Han er mege ærlig, hun kigger ikke. Er meget god til små vendinger og hurtig i omspr. Man skal følge med og sidde tungt lige inden springet. Ellers skal man holde ham igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
*Gajolen* |
02-10-2005 18:52 |
|
hvor gammel var den da den gik M og S? Vil sige omkring 30.000 kan godt være den har gået højt, men ved mindre I har resultater for det tror jeg ikke det tror jeg ikke den kan leve på den... desværre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han var |
|
|
en 8 - 9 år. Så det er et par år siden. Så købte nuværende ejer ham, til sin datter på dengang 9 år. Hun turde ikke springe ham og så fik jeg ham hjem for et år siden. Vi har så prøvet at få rutinen og teknikken op igen, også når vi springer "højder" Han ville være glimrende som lærepony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
02-10-2005 19:05 |
|
Utrolig køn pony 30.000 eller deromkring, er nok fair 
- Tæzzah  Hellere såres af sandheden end glædes af løgne † Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
02-10-2005 19:10 |
|
han er 11 nu? Altså det vil sige at han gik de høje klasser i 2002-2003? ca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| værds... |
prudden |
02-10-2005 19:14 |
|
tror han er omkring 30-40000 værd ..
Hilsen Den evige springrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
kan ikke finde nogle resultater på ham på infosport - kun en diskvalifikation i en LB.. det er jo et klart minus, at han ikke har nogle resultater at vise!
[Sandra Louise Elfort] nu med ishesten Timon fra Korshøje <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
02-10-2005 19:17 |
|
timon afslutter lige min konklusion... han har ingen resultater der er værd at tale om... vil ændre mit bud til 20.000-25.000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
*gajolen*: enig, enig.. min søster har en pony tilsalg der springer MB med flere 1. pladser til 55 kilo.. sååå.. ville osse sige 2o-25.. hvordan gik det forresten til stævnet i weekenden? nåede slet ikke at se dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil os sige |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
02-10-2005 19:30 |
|
omkrin 25000.. Som sagt den er blevet disket i lb.. og den har ikke vist noget i et par år. Jeg havde engang en hollandsk pony havde vundet s klasser i tyskland til landsstævne. Vi havde resultatlisterne. Den gav vi 22000 for.. Og den er trodsalt 11 år din. Den har stadig gode år tilbage men kan ingen dressur,
Mvh Cathrine <3 Taylor min skat <3 Elsker dig :)
| Msn: LysDeMonsieur@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Shanie: |
02-10-2005 19:34 |
|
Men sød ser den da ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm sys nu ikke ... |
Str - Small |
02-10-2005 19:44 |
|
Jeg sys nu det er lige lovligt lavt med 25.000 - 30.000.. Den udviser jo stort protentiale på billederne og da der står at den har gået M-s klasser vil den da hurtigt kunne komme det efter, men den rigtig rytter vel og mærket.. Jeg sys at mellem 35.000 - 38.000 er et godt bud! Heste er dyre i dag, husk det!
Dressur teamet M & M (ride with your heart and feel the magic)Snobbere, ja er der mange er siger... men misundelse er det vi siger.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
str-small: den har redet en klasse på distrikplan siden 2002 - det er der mange der kigger på når de leder efter en springpony! det er en god ting at kunne vise nogle resultater frem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Han har faktisk ikke gået nogle distriksstævner siden 2002. Hans pas blev væk da ha skiftede til nuværende ejer, og vi har først lavet et nyt nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Cannon er en dejlig pony, men jeg ville ikke gi 35.000.. Tror 25.000 er mere realistisk..
-Dejligste-Fanta & Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Shanie: hvordan kom hun så med i den der LB hun blev disset i - det kan jo ikke være gamle ejer der red den, da hun må være udklasset..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja og som |
02-10-2005 20:14 |
|
sagt har han det astma der,.. Det gør også noget selvom du siger det ikke betyder noget når du rider. Men købere har det med i sine overvejelser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Timon- |
|
|
Han har for nyligt gået en Lb klubstævne klasse hvor vi blev disset i omspr. (mine fejl alle sammen ikke hans) Men det var et klubsstævne, ikke distriks. I Hjallerup 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
på infosport er der kun distriktklasser.. det er en klasse med metode B0 i Ålborg..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i Ålborg? |
|
|
Så er det en anden Cannon  Har ikke startet så meget stævne m. ham da jeg har gået på efterskole det meste af tiden jeg har haft ham. Startede en Lb i foråret, i Århus rideklub og så den i Hjallerup i sidste weekend. Har ingen distriksstævner startet da passet, m. måling først gik i orden tirsdagen for Hjallerup stævnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
okay, så forstår jeg det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg tror ikke at det vil blive et problem med 40.000 tusinde, og hvis du venter længe nok på den rette køber 45.000 Den har jo de vile springtalenter, og ville jo sagtens kunne gå på landsplan Ö
Hvorfra kom Twix?! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pony priser. |
|
|
Ved absolut intet om pony priser, men dejlig det er han da.
Mvh. Sofie med den fantalastiske Chela-ting :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala... |
|
|
Utrolig smuk pony! Men hvis han skal sættes tilsalg som springpony skal du nok have nogle bedre billeder..  Men en 30.000 vil jeg sige..
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 456456456 |
HGlarsen |
02-10-2005 21:58 |
|
HOV shanie, mener du ikke landsplan? Har HØJST set MA-er på Distrikstplan 
♥ Yabadoo & Shulay Gold N Silver ♥ Pernille H. G. Larsen ♣ Team AND ♣ ♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦ |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
der er en ting der undre mig.. han var 8-9 år da han sprang M og S og nu er han 11.. så burde man jo kunne finde resultater på ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|