Hejza med jer ænder..

Ja, jeg har jo været på heste jagt, for at finde min kommende dressur hest. Og den fandt jeg sørme idag hos hestehandlerne henrik

han havde to dejlige og kønne heste, som var til dressur mest. den ene var 4 års hoppe men var ik redet særligt meget i dressuren, og den anden var en 6 års vallak som var redet mest i dressuren, og han er ca 170 næsten, han kommer fra Litaun og er en hannoveraner. (Litaunsk hannoveraner) man hører jo meget om oldenborg, holstener, trakherne, hollandsk/tysk hannoveraner ovs. og jeg har jo været vild med hannoveraner fra starten af, og enlig kom vi til den

Jeg kan ik rigtig udtale navnet og heller ikke finde ud af at skrive det, da det er ret svært. hehe

Men ja. den har så osse Litaun pas og det hele, så det er jo godt nok

jeg tror han har gået nogle stævner i Litaun da han kunne ret meget/mange af de øvelser fra la klasserne og M klasserne, han kan osse schangementer (staves) som henrik sagde, men fik ik prøvet, da springene stod midt på banen og ude i siderne. Min mor som jo er så god til at tage billeder;) tog jo billeder af mig og hyppen som jeg ikke kan skrive navnet på! og min far filmede men kan desværre ik finde ud af at sætte det her ind, så det må i undvære.

ellers er han bare en lækker hyp, utrolig sød, kælen og elsker at blive snakket om

Jeg fik osse taget to spring på ham, tænkte på han nok ville stoppe.! men nej det gjorde han ikke

han sprang faktis ret godt

Vi har fået ringet til dyrlægen som jeg skal i praktik/erhverspraktik hos, så jeg kører med hende ud og handels undersøger ham på torsdag.

Så er han endlig min

så kryds finger for han går igennem

Men her får i endlig billederne: forresten jeg rider i en spring sadel, som var meget flad, så har lidt svært med at rejse mig op. og mine ben sider lidt for langt fremme nogle gange.. og jeg havde ligt svært at holde mig lige i sadlen, så nogle af billederne ser lidt sjove ud

Starter med skridt

Kæmpe dyret

smile smile

Synes det er ret godt billede

Godt billede, men ik så godt med mine ben hehe

om lidt springer jeg

SKal til at springe, når jeg kommer rundt igen.

På vej mod springet

SÅ kom det hehe

den satte lidt for tidligt af, men sprang rigtig godt

Og så er vi ferdige

godt billede

Det var dne lange tur værd

I må meget gerne skrive en lille kommentar. Bare ik om mig

ved godt mine fejl hehe.. Knuz Lisa..