Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

lav din egen historie (fra hestens synsvinkel...)
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 10:34
Hej så lige et genialt indlæg om en historie fra en hests synspunkt. Og synes da at vi alle kunne prøve det. (Hvis i altså er med på den) Skriver lidt om hvordan en hest man kender ville se hverdagen... :D jeg vil starte... (Charmurs historie) Så er endnu en dag begyndt. Jeg tror jeg vil blive liggende her i min boks til Camilla eller Laila kommer med morgenmaden. men det gør de nok snart. Stine kommen nok førs efter middagsmaden så jeg har massere af tid til at dovne inden jeg skal til at lave noget. Bare hun lukker isabella og mig ud på de bagerste folde i dag. Så kan vi stå i læ for regnen. Vi har godt nok dækkener på. Men isabella vil ikke være min regnskærm. Det kan jeg nu ikke helt forstå. Ej hun er min bedste veninde. og jeg har kendt hende lige siden jeg kom hertil. Jeg er meget taknemlig for at Stine har givet mig sådan et godt hjem. før fik jeg ikke så meget mad og synes de var lidt irriterende. Men det var Stine nu oss i starten. Hun forstår bare ikke når en unghest vil være fri... haha. Men her får jeg massere af mad. får muget. kommer udenfor hver dag og får motion så jeg kan vise mig overfor damerne med mine muskler. Daylight er rigtig lækker. og tror hun er forelsket i mig. men helt ærligt, hvem ville ikke være det. Jeg er jo dejlig. "(fløjt) Grimme..." Det er Stine. Er tiden allerede gået så hurtigt? har spist min morgenmad. men jeg ligger stadig her og dovner. Jeg må prøve at gemme mig bag noget halm. Men hun har allerede fundet mig. Hader når hun skal være så hurtig. (Rejser sig) Stine siger en masse jeg ikke kan forstå. men hendes toneleje er blødt og det betyder at hun er glad for at se mig. Mennesker er nu dumme. De går og snakker indbyrdes om alt muligt. og de tror de er så kloge. men de kan ikke forstå os heste når vi snakker med hinanden. og Stine er helt sikkert et pragtenksemplar. For hun forstår ikke altid når jeg bare vil have fri. Så får jeg sadel på alligevel. Nej mener det ikke. Kan faktisk godt lide hende. hun er samme med mig hver dag. giver mig en masse guf udover de tre højdepunkter på dagen (morgen, middag og aftensmad) hehe. Og nu begynder min dag med hende. Så snak med Simka. han har altisk massere at gode historier ;)
Kram Dippie og Charmur den STORE skørtejæger! (Western 4-ever)
;-D

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,
- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,
men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 10:53
Mit navn er Petri. Og jeg kan godt lide blade. Når jeg er i skoven spiser jeg blade, for de er gode at tygge på ;D

Mvh. Vildrose

- At begynde at blive misundelig på andre,
er at miste troen på sig selv! -
0
0
Svar på denne tråd

Anthon...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 13:31
Anthon: "Hvorfor fatter de små børn ikke, at de skal gnubbe mig på rumpen :D?" "Hey (i)!?" -Måske virker det, hvis jeg skubber måsen op i hovedet på dem ;D
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 20:55
Fed ide :P .. Vil prøve at lave en historie :) "Så for den,, nu kommer der mad!! Nej, hov?! Vixi får før mig?! Jeg må HELLERE skyynde mig at ligne en ged, så han måske kaster nået over til mig? Nå,, nu fik jeg da også nået selv.. sejt! *senere* Uuuh, nu skal jeg ud!! hvis jeg nu slår lidt til boken, kommer jeg måske først ud? *BANK BANK BANK* Hmm,, nu siger hun en masse uuunderlige ord igen,, men,, på den sure måde? Nå.. Så må jeg sgu hellere stoppe igen :P *Senere på folden* Arrgghh,, nu kommer Line?! Hmm,, hvis jeg nu kigger sødt på hende med bambi øjne, lader hun mig måske stå? Hmm,, hun kommer tættere,, tættere,, ARGH,, fanget! Nå, det går sgu nok! Når alt kommer til alt er det jo dejligt at ride :) Og SÅ gider jeg ikke mere :P .. det der er kun 1/4 af det je gkunne skrive :P .. Hmm,, ville faktisk være nemt at lave en stil om :)

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider