Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad ønsker i jer til jul?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 17:40
Hej Ænder.. Sidder her og funderer over et af livets store spørgsmål: Hvad SKAL jeg dog ønske mig til føsda´og jul? :P Også tænkte jeg jo seføli´på jer kære ænder, der altid er sprængfuld af gode ideér :D Hvad ønsker i jer ?:) Og har i ikk nogle gode ideér til hvad jeg kan ønske mig? Det må IKKE have noget med heste at gøre :-* >:-( De sys det er for dumt og at jeg bruger for mange penge 8-) Men nåh.. Kom så frem fra busken og HJÆÆLP! :P
Sandra
:D Beauty,Dixie,Sun & Kassi :D

Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyre i Seabiscuit familien :-*
Stolt medlem af JHN´s internationale klub for farveblinde ;D
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 17:41
billeter til Det nye Appesionata"
Avalon, jeg elsker diig SÅ højt.... Virkelig meget! du er den bedste af de bedste!{>
0
0
Svar på denne tråd

Ingen heste
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 17:43
Tøj, make up, koncert billeter, gave kort, penge B)

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

sdsdsdsd
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 17:56
at min familie, venner og pony har det godt. uden @!#$, det er virkelig mit største ønske.
Flying Duchess

Nik&Jay- altid(:

0
0
Svar på denne tråd

Hvad ønsker i jer til jul?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 17:57
Har fødselsdag om en uge, og tror bare jeg ønsker mig PENGE! Men til jul har min familie en latterlig regel, om at vi ikk må få penge. Hmpf, ved sgu ikk hva jeg ønsker mig - altså ingen idéer herfra ;D

Stinky med Daimond
0
0
Svar på denne tråd

Stinky:
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 18:05
Ja, den regel har min desværre os :P "Man giver ikke penge til jul, Sandra" :P Er der ikke flere m ideér?
Sandra

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 18:35
Jeg ønsker mig aldrig penge til Jul :) I år har jeg dog lavet en længere ønskeseddel, der består af diverse cd'er, film, bøger og self. et abonnoment på Western Journalen ;D (det kan godt blive lidt smådyrt at købe det seperat i længden). God jul :D!
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 18:36
det er sjældent at jeg skriver ønske lister.. :) folk må gerne være lidt kreative og opfindsome og gi mig noget personligt, istedet for alt muligt andet.. ;) men lige nu ønsker jeg mig en ride hjelm til min fødselsdag.. :)
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier
Jeg er gud
0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 18:49
HEST, HEST, HEST, HEST, HEST, HEST!!! :-* ^Og når jeg så får den, skal de komme med en sæk gulerødder og sige; "Hvis du ikke selv kan spise dem, kender jeg en som hellere end gerne vil hjælpe dig! Han (Ja, jeg vil altså ha en vallak :P) står ude på Gentofte Sports Rideklub!" :P Ja, jeg har manuskrifteret det ned i mindste detalje B-) Ej, Min ønskeseddel ser sådan her ud; Hest Penge MP3 Ny mobil med Kamera og video+lydoptager Digital kamera med zoom og "vis billede"-funktion Ikk andet.. Ja, jeg er godtnok dyr at købe julegaver til B-)

- Sasma B-)

Hvo intet vover, intet vinder.
Stolt Stifter, FarveVælger og Formand af FarveHumor Klubben
0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 19:28
hmm til fødselsdag ønskede eller ønsker jeg (har fødselsdag idag :-D ) mig en jakke, ridebukser, dækner oandre heste tin + penge :-) Til Jul ønsker jeg mig aldrig penge.. synes ikke det høre til juleaften :-P ved ikke helt endnu hvad jeg ønsker mig, men af heste ting er det kun til den store hest :-) Nu når han ikke er blevet forkælet pga. ponyerne :-D
Frederikke & Aladin <3
♥Diva♥Spirit♥Sebastian♥Bennie♥

0
0
Svar på denne tråd

jeg ønsker
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 19:28
mig noget mere værktøj en 50 tons presser, en rørbukker (skal i gang med den stald), stor vinkelsliber, tig-svejser, anspænder, bajonetsav samt 100.000 andre besynderlige stykker værktøj
Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

overskrift .
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 19:34
Ja jeg ønsker mig indtil vidre: PENGE (i massevis ;D) En ny gummitøjle (den jeg ridder med er gummien næsten væk ;)) Vinter ridebukser Vinter ridestøvler hmm ka' ik' kom' i tank' om mer' ! *provo måde at skrive på*
// Tuttii Fruttii
Stolt medlem af farve humor klubben -Jeg har bare LILLA humor!
♥Min tyksak, TWIGGY♥

0
0
Svar på denne tråd

Allerede jul?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 19:44
Hvis jeg ikke måtte ønske mig noget, som havde med heste at gøre, ville jeg pænt meddele min kære familie, at så havde jeg ingen ønsker :) Så må de sgu klare sig uden ønskeseddel :P Men af ikke hesteting plejer jeg at ønske mig CD´er. Min samling er stadig langt fra komplet - Så det kan jeg ønske mig langt ud i fremtiden :) Samt abbonementer på diverse blade - Dog mest hesteblade :) Skal i hvert fald have fornyet mit Westernjournalen-abbonement omkring det tidspunkt - Så kunne være et passende ønske i år for mig :) Men det er jo igen hest ;-D Men der findes jo også ikke-hesteblade :P Og har for det meste også noget fanting af et eller andet på listen ;) Er folk virkelig allerede begyndt på juleønskelister? :-@

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

jamen du får lige
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 19:50
alle mine ønsker - hesterelaterede som ikke hesterelaterede: Digitalkamera Canon IXUS700 helst Webcam Zen Micro ELLER Apple Ipod Læderridestøvler Pigbælte Vinter ridejakke Tredelt bid m kobber i midten, str 13 cm Ridebukser med fuldskind og de sædvanlige: penge, tøj, makeup, smykker...
Hilsen Nanna og Klaus
Jeg har pink humor

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd

og nå ja
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 19:53
CD'en Tera Inhabita (tror jeg nok den hedder) MEGET afslappende musik og Zoo Tycoon hvis ikke jeg køber det på tirsdag
Hilsen Nanna og Klaus
Jeg har pink humor

0
0
Svar på denne tråd

Puha..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 20:51
Jeg tror jeg laver en deal med mor, far og brormand om at de får 5-6000 kroner af mig, og så giver de det sidste til en Apple iBook. :D Jeg ved ikke rigtig, jeg kan altid bruge tøj, div. elektronik, cd'er og mere elektronik. Meget få piger er så begejstede for computere, mp3'ere, telefoner og kamereaer som jeg er :P

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

MANGE!
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:01
Og de kommer her: ¤ Akustisk guitar (western). ¤ Guitartaske ¤ Guitarstativ ¤ Plektra ¤ Digitalkamera ¤ Gorillaz's nye cd "Demon Days" ¤ "Drengene fra Angora" på dvd (2. sæson) ¤ Gavekort til BIK BOK ¤ Gavekort til Hunkemöller ¤ Gavekort til H&M ¤ Parfumen Gucci rush II Hmm... Det var vist det. Har mange :-D

~NUMSEFISKEN~
*Mål er drømme med en deadline*

0
0
Svar på denne tråd

nanna:
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:03
Du har lige reddet mig ;D Make-up! Seføli´! :P :P Mit "lager" trænger alligevel til fornyelse.. Så hvorfor kan de ikke lisså godt gi mig det? :P Men er bare SÅ træt af at det igen i år er "heste-ting-frit" >:-(
Sandra

0
0
Svar på denne tråd

SAndra...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:06
Man kan altid bruge mere makeup :P og jeg bruger alt det sorte makeup aaalt for hurtigt og det er lidt dyrt i længden :/
Hilsen Nanna og Klaus
Jeg har pink humor

0
0
Svar på denne tråd

kom lige i tanke om en mere
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:09
bogen "Lav selv ting til din hest" 8-) Jeg ved at jeg ALDRIG får læderridestøvler, det er for dyrt og ubrugeligt i mine forældres øjne (jamen, så rid dog i dine kondisko" øhh nej vel, gider sq ik ride i mine kawasaki 8-))
Hilsen Nanna og Klaus
Jeg har pink humor

0
0
Svar på denne tråd

"Lav selv ting til din hest"
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:12
Den bog har jeg :-) Den er go.

~NUMSEFISKEN~

0
0
Svar på denne tråd

juul...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:16
Ønsker mig sne, så jeg kan bruge min nye jakke med pels ;D
Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Ja, sne ku...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:24
... dælme være dejligt :-D

~NUMSEFISKEN~

0
0
Svar på denne tråd

Den bog der hedder
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:56
Lav selv ting til din hest, kan vidst desværre ikke købes mere :( Heldigvis var Malene så super sød at sende mig noget derfra ;D Takker igen :D Men puuh.. Det svært.. Ønsker mig: Penge Hul i øret (har 8 i forvejen, men et fra eller til skader vel ikke :P) Bogen "fra mine hænder til dine" med Monty Roberst.. Nogen der har læst den? Også make-up.. Det var jo ikke alverden :/ Flere med "ideér"? :P
Sandra

0
0
Svar på denne tråd

Sandra(Beauty Star):
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 22:18
Så lidt da :-) Glad for at jeg ka hjælpe. Sys egentlig oz det er lidt hygge :-)

~NUMSEFISKEN~

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 22:27
Stinky: Det må jeg heller ik til jul, men må gerne til fødselsdag - den regel har vi også herhjemme. Men hvad jeg ønsker mig til jul? Har jeg faktisk ik tænkt over.

Hilsen Odin

Sasha din finherlige hæzti

0
0
Svar på denne tråd

Malene:
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 22:36
Ja, og især at få det på den "gode gammeldavs" måde :) Men er i hvert fald meget taknemlig! :)
Sandra

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 22:39
Det godt :-) Bare en skam det ik blev i farver...

~NUMSEFISKEN~

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ønsker mig ..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 23:06
Jeg ønsker mig fred på jorden, ingen sygdomme, og at vi alle kunne leve i fred og harmoni sammen. :) ej, det kunne være dejligt, men nu til mine realistiske ønsker :-P - Penge/Gavekort - Tøj, smykker, make-up, parfumer, tasker etc. - Ny mobil - Nyt Tv Lige nu kan jeg ikke komme i tanke om andet, men det kommer nok. ;)
Hilsen Patricia. (':
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 08:46
Glemmer det altid, når jeg ser noget jeg vil have! Meeen, der er stadig nogen ting jeg gerne vil have, som jeg ved jeg ikke får. Eller man ved aldrig. ;D Canon Simi's kamaera ;P til 4000,- uden linse. ^ En linse til kameraet til 6000.- Et ordenligt webcam. Sikkerhedsvest. Kan ikke huske mere jeg faktisk vil have.

Mvh. Vildrose

- At begynde at blive misundelig på andre,
er at miste troen på sig selv! -
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 09:17
PENGE til en ny hest ;-D Det der står øverst på min ønskeseddel, men min far og mor har også den regel om at vi ikke giver penge :-( Men så må jeg snøre min bedstemor, og sige at det er det ENESTE jeg vil have! :-D

Gå Til Helved
Føler man sig truffet 8-)

0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 10:17
åh nej ønskeliste UDEN hesteting! Tror aldrig jeg har haft sådan en.. Vi har heldigvis ikke nogle regler om at man ikke må ønske sig hesteting til jul :-D

-Skønhed kommer fra øjet der ser-

0
0
Svar på denne tråd

Fød og jul
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 10:29
Mine ønsker både til fødeldag og jul: PEEENGE. :D Bomberjakke i beige eller blå. Waterford bid str. 14 Kimblewickbid, Jagt kandar, str.13,5 Flexisoft® Cross Country Eskadron gamacher forben sorte Flexisoft® Cross Country Eskadron gamacher bagben sorte Eskadron klokker str. M&L fra Happy House klokker str. S,M&L BR underdækken * Når det er rigtig koldt * Thermo master, Honeycomp str.135 Thermo master Rain str.135 Eskadron stalddækken 300g. Otto schumacher pandebånd(Med 3kanter) Jacson Leonardo kandar, sort Firkkantede underlag i SPANDE vis :) Gjord m. spring skjold både brun og sort str. 140? Blue Hors After Work Shampoo CD'er The Cure- Boys don't cry Løvernes Konge- soundtrack til både 1'eren og 2'eren Red Hot Chilli Peppers- By the way og Californication Spin Docters- Homebelly Groove.. Live Alle Kashmir's CD'er Alle Mew's CD'er Coldplay X&Y The White Stripes nye CD Gorillaz- Demon days Loop Troop- Struggle Continues, Modern Day City Symphony og Fort Europa. Computerspil Harry Potter, alle 3 spil. Computerspil. Willowbrook Stabels Computerspil. Mary Kings Riding Star Computerspil. Equestriad 2001 DVD afspiller Play Station (PS) 2 PS Spil Gucci/Dior/Chanel Solbriller Harry Potter 1,2,3,4,5 på Engelsk.

;-D - Team Hvidkjær - ;-D

Stald Vestgården

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 11:33
Team Hvidkjær: Godt med noget Gorillaz ;-)

~NUMSEFISKEN~

0
0
Svar på denne tråd

Min ønskeseddel til jul
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 11:57
Vi har hverken den regel med at man ikke må ønske sig penge eller hesteting så det er bare rigtig nice ;-) Når men til mine ønsker indtil videre.. Kieffer trense Madonna (den er bare lækker!!) Kieffer Economy lædergrime.. T.M Extra fleece dækken. Eskadron climatex bandager.. Pfiff læder dressurgjord.. SSG Grandprix ridehandsker.. Pikur ridebukser i pastelgrøn! (mums en farve)!! Pikur GPA ridehjelm.. Et par nye diesel bukser.. + andet lækker tøj fra Samsøe ell. frk. Himmelblå Parfumer.. Smykker.. og mest af alt.. En glad familie hvor alle er sunde og raske & det gælder self også mine heste og alle mine venner + en evt. kæreste.. ;-)
Dressur teamet M & M

(ride with your heart and feel the magic)

Snobbere, ja er der mange er siger... men misundelse er det vi siger.. >o<
0
0
Svar på denne tråd

Låålåå
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 12:45
Nu er der jo lang tid til jul :P, og det er heller ik rigtig min ønskeliste, men ville nok ønske mig noget i stil med: - Only tøj - Evt. sko - Bælte - Huller i ørene (ønsker jeg mig rigtig meget) - ^ evt. øreringe - Ting til den pony jeg får (har ingen pt.) Og en masse andet! Der er jo lang tid til jul, så jeg har en vane med at nok skulle få lavet den meget længere ;D Og få lavet den om 100 gange :P Hehe..
- Tæzzah :-)
Hellere såres af sandheden end glædes af løgne †
Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D

0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg har den LÆNGSTE ønskeseddel!
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 13:06
.. Så kom igang JULEMAND :-* heeh jeg ønsker mig ;D.. En ny sadel :) helst en dressur hubertus, Wembley Dressursadel, Sona Blueline dressur eller JC Grand Granat Gamacher fra Eskadon i brune eller sorte :) Elastik martingal Bandager i brune Gummitøjle aboment fra equepage pandebånd fra BG underlag fra eskadon farve; brun/grøn/beige/mrk. blå rockey ridehanske i brun spore og dressurpisk Slips til min stævnejakke slipsenål til mit slips horsmanship bog - hestens personligheder/danser med heste penge ridestrømper fra pikur eller BG tøj, evt. fra sisters point, only, H&M.. halskæde fra guldsmed / tommelfinger ring all stars sko i PINK ;D eskadon grime makeup (macara, lipglos) Ja, nogle der kan slå den ;D - Jeg er DYR i år.. stakkels forældre :P

Hilsen Line <3
- Med sin Nikita den hottie
- Livet er at ride på den hest man elsker
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 13:18
Mine ønsker til føs'dag/jul: Spring pony (Den min træner sætter til salg til jul!) Penge Nyt job (Familien ved hvad jeg vil, og så er jeg selv fri for besværet) Et Park Saber (lyssværd, i den dyre klasse) Stof til Tunika samt bukser (til Jedi kostume) Regndækken Lædergrime EU, SW bøger, engelsk Nyt værelse (vindue, sovesofa og nyt gulv) Ny skrivebords lampe Nye to delte ridestøvler Det var det indtil vidrer :)
:D Qnuz Flicka :D
CHAMPIONATLISTEN 2005! dressur resultater sendes til mig!!
Husk altid at smile!
Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i!
{> Max {>
0
0
Svar på denne tråd

brum brum . .
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 15:37
Håh , allerede juleønsker ? Hvad jeg aller mest ønsker , er at min søster kommer hjem og holder jul med os - Hun er i Australien i 10 måneder . Har ikke specielt meget lyst til en jul uden hende . Ellers ønsker jeg mig en knallert/scooter B-) . - Plejer ikke rigtig at have særlig mange ønsker .
♥Knus Fra Line og Skjoni♥

En Race der kan tølte og passe
En Race der kan en masse
En Race der gør mange hjerter bløde
En Race der kan være åh så søde
Ishyp, ismule, du kender den nok bedst
Som islænderen, MIN slags drømmehest

0
0
Svar på denne tråd

jeg!%%
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 15:45
jeg ønsker mig tøj :-D har foet bileter appeionata ;-D
"Gypsy Gold does not chink and glitter. It gleams in the sun and neighs in the dark"

smuk ifolet tinkerhoppe føl v/siden sælges
0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 18:09
Det var tidligt.. Springhest/pony DVD afspiller Mp3 Dalmantiner Springstøvler(Læder) Kieffer Carmen i sort/sølv Springsadel (lemetex, Stübben, Kieffer, Passier) Div. dækkener Vinterridejakke Eskadron springgamacher i lyseblå, hvid og sort Dressurgamacher med kodestøtte En masse underlag Ny springhjelm Eskadron grimer i lyseblå Eskadron Safety grime Transport gamacher (Bucas, Eskadron) Leggins Søde halsbånd til min lille nye misling Kattetegn med navn på mis, adresse og nummer. Gode ridehandsker (Sorte og hvide) Det var vidst det.. Sikkert også noget mere..
-Dejligste-
Fanta & Arabiens Tamara
0
0
Svar på denne tråd

Lalalala...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 18:18
Nogle rigtige læderridestøvler.. ;)
Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

Ang. Lav selv ting til din hest
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 18:51
Se overskrift ! Jeg fik engang den bog, har dog aldrig nogensinde brugt den ! den er ikke engang bladret helt igennem, så hvis nogle er interesseret er det muligt at købe den. ;D :B
Julie
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ønsker mig en
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 18:58
tarmskyller mmm

: Karen
der er intet mistet ved at kaste sine fejl bort

0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 19:15
Øhhh. Hmm, jeg ville nok ønske mig noget i stil med: Webcam Zen Micro ELLER Ipod Nano CD-gavekort Gavekort til forskellige butikker Sko Scanner til computeren Øreringe Tror den ville være meget længere, men er ikke så god til at finde på den med det samme. har sikkert en masse ønsker om bare 2 uger
Mvh. Ditte & Odin ♥
Stolt medlem af farvehumor klubben - nu med pistaciefarvet humor B-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 19:33
Karen (Isabella): Hahaha!!!

~NUMSEFISKEN~

0
0
Svar på denne tråd

De Busies Present Perfect
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 22:54
Har faktisk lige siddet og skrevet min ønskeseddel :-) Men jeg ønsker mig: Eskadron Pikusoft gamache (både for- og bagben) Bandager klokker bandageunderlag krydstrense kombineret trense eskadrongrime med lam -Stina

:-D Stina :-D

Kapsun købes, str cob, læder
0
0
Svar på denne tråd

Mit store ønske
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 20:23
Jeg ønsker mig såmænd bare en Mayflower. Tsk, tsk. En vaskeægte en, ingen kopimærker.
Livet er en evig kamp om opmærksomhed.

Se mig på Fotokritik.
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 20:39
Og hvad er det lige en Mayflower så er? ;D :P
- Tæzzah :-)
Hellere såres af sandheden end glædes af løgne †
Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet