| Svar svar svar |
| Forfatter:  |
-Team Hvidkjær- |
| Dato:  |
30-09-2005 20:14 |
|
- Hvilket humør er du i ? Godt!  - Hvad har du lavet idag ? Jeg har været i skole, redet og ordnet  - Hvornår havde du fri fra skole ? Tja, ved en to tiden. - Har du redet ? Jepper tre styks!  - Dagens optur: Hestene, og at jeg skal til at starte pony stævner igen! På en bette 3'er som bliver målt op til 2'er.. Lille Saaandy  heheh... - Dagens nedtur: Slet slet ingen  - Hvilket sæt tøj ? Dejligt hyggetøj  - Hvilken sko ? Lammeskinds sutsko.. - hvordan er vejret hos jer idag ? Faktisk godt, slet ikke noget regn idag  - Hvad skal i lave i weekenden ? Jeg skal ride alle hypperne, måske prøveride sandy, Arbejde og hygge med mine venner  - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Nej venter til november, men overgangsdækkener er smidt på for et stykke tid siden.
|
|
|
| Spørgsmål. . . |
|
|
- Hvilket humør er du i ? ~ Godt ! for det er weekend  - Hvad har du lavet idag ? ~været i skole - Hvornår havde du fri fra skole ? ~ kl. 13:00 - Har du redet ? ~ ikk idag ! - Dagens optur: ~ Weekend ! - Dagens nedtur: ~ hm..ingen : ) - Hvilket sæt tøj ? ~ lange all star, miss sixty bukser, en bluse & en jakke : - P - Hvilken sko ? ~ converse - hvordan er vejret hos jer idag ? ~ Koldt !! - Hvad skal i lave i weekenden ? ~lave lektior & ud og kigge efter ny part ! - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? ~ har part , men nej !
Whatever  Stolt medlem af FarveHumor Klubben - Nu med lyse Grøn Humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
- Hvilket humør er du i ? Smadret og fuldkommen flad! - Hvad har du lavet idag ? Pakket campingvogn og rutchet på STOOOR rutchebane - Hvornår havde du fri fra skole ? Skole? Skole? Hvad er det? Har ikke gået i skole i 1 år nu. - Har du redet ? Desværre - Dagens optur: CAMPING ER SLUT!!! - Dagens nedtur: Alting ligner noget der er løgn herhjemme! Og vi punkterede på vejen hjem! - Hvilket sæt tøj ? Øeh tøj du ved, bukser, tshirt. - Hvilken sko ? Gamle flade flipflappere - hvordan er vejret hos jer idag ? Regnvejr - Hvad skal i lave i weekenden ? Passe unger, får besøg af Meti's gamle ejer og SOVE! - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Klippet? Niksen, det modefis gør vi os ikke på  Jeg venter lidt endnu med at lade Meti få dyne på, de to andre må dælme bare klare sig. Jeg hader at ha' dækken hest, er det mest pjattede trælse jeg ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Vildrose |
30-09-2005 20:38 |
|
- Hvilket humør er du i ? - top!  - Hvad har du lavet idag ? - været sammen med en veninde/er sammen med hende  - Hvornår havde du fri fra skole ? - kl, 15:15 X( - Har du redet ? - nej - Dagens optur: - efter skole :s intet andet.. - Dagens nedtur: - sejlturen i skolen X( - Hvilket sæt tøj ? - sisterspoint buwser + en sort swearthshirt - Hvilken sko ? - orange kawasaki og sorte snøøøre - hvordan er vejret hos jer idag ? - varmt - Hvad skal i lave i weekenden ? - ride, ride, ride & venner - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? - ja Petri er blevet barberet, herre læxet 8D
Mvh. Vildrose - At begynde at blive misundelig på andre, er at miste troen på sig selv! -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala-... |
Theis |
30-09-2005 20:41 |
|
- Hvilket humør er du i ? Ok - Hvad har du lavet idag ? Været ude ved krikkerne - Hvornår havde du fri fra skole ? Ikke været i skole  - Har du redet ? Nej - Dagens optur: Hesten? - Dagens nedtur: Høsttid for majs og roer :-/ - Hvilket sæt tøj ? Lyserød t-shirt og et par hullede jeans. - Hvilken sko ? Converse All Star - hvordan er vejret hos jer idag ? Ok. Sol og ikke så meget blæst. - Hvad skal i lave i weekenden ? Hygge om hestene? - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Nej.
Mvh. Theis & Den Perfekte Hest ~ Dance with the Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meee.. |
|
|
- Hvilket humør er du i ? Op og ned.. Og lidt party uartig..  - Hvad har du lavet idag ? Arbejdet.. - Hvornår havde du fri fra skole ? Arbejde: 13.30 - Har du redet ? Nææh.. Havde ikke tiden.. - Dagens optur: Et dejligt varmt bad.. - Dagens nedtur: Hørte min X's stemme på en film.. Savner ham..  - Hvilket sæt tøj ? Lige nu kun undertøj..  - Hvilken sko ? Ingen ellers mine HIM..  - hvordan er vejret hos jer idag ? Det er okay, en smugle støvregn her til aften.. - Hvad skal i lave i weekenden ? Øhh.. Der kommer måske en gammel ven forbi og ellers hundetræning og måske trikke sig stang bacardi.. - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Ikk endnu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
30-09-2005 20:44 |
|
- Hvilket humør er du i ? -Glad - Hvad har du lavet idag ? Har fået 10 for min fremlæggelse..  så er godt tilfreds..  - Hvornår havde du fri fra skole ? -12.40  - Har du redet ? -nej, trøller har fået et spark i hovedet, så hans mund er hævet, så jeg må vente med at ride ham..  - Dagens optur: -Fik 10..  - Dagens nedtur: -blækregnin  - Hvilket sæt tøj ? -nat tøj..  - Hvilken sko ? -er barfodet..  - hvordan er vejret hos jer idag ? -lidt gråt og koldt, men ellers fint  - Hvad skal i lave i weekenden ? -stil, stil, blæk regnin og biologi opgave.. og så har jeg en masse lektier.. søndag skal jeg ud og se et stævne..  - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? -nej?
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gáb... |
Hamlet |
30-09-2005 20:46 |
|
- Hvilket humør er du i ? Lige nu? Super godt humør - Hvad har du lavet idag ? Startede i skolen, med at høre på en eller anden nede på Rådhuset  Det var ej sjovt. Men efter skole tog jeg ned i den travstald jeg kommer - og siden har det været en heeerlig dag - Hvornår havde du fri fra skole ? Det havde jeg kl. 11:30 - Har du redet ? Noup  Nåede ikke... Smutter måske ud nu og rider en lille tur i mørket - Dagens optur: Julie, Anja, travstalden og dens mester Timmy. Heerligt! - Dagens nedtur: Mega kedelig dag i skolen!! - Hvilket sæt tøj ? Lige nu er det sgu bare nattrøje - Hvilken sko ? Overhovedet ingen - hvordan er vejret hos jer idag ? Det har været godt vejr hele dagen, men det er lige begyndt at regne :S - Hvad skal i lave i weekenden ? I morgen skal jeg ned i stalden og sådan lidt. På søndag skal jeg også ned i stalden og/eller evt. samle ind for Røde Kors til Niger - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Neej, så havde han vist protesteret dyret derude 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| S:V:A:R |
sanderhoff5 |
30-09-2005 21:13 |
|
- Hvilket humør er du i ? - Godt!! - Hvad har du lavet idag ? Skole, sovet.. - Hvornår havde du fri fra skole ? 13.45  - Har du redet ? NarJ, faldt i sövn:S - Dagens optur: Tidligt fri!! - Dagens nedtur: Sov alt for länge.. - Hvilket sæt tøj ? Hmm, cowboybukser (med lidt hängeröv) og stor hvid tröje.. - Hvilken sko ? Mine elskede puma sko;) - hvordan er vejret hos jer idag ? Hmm helt fint, lidt regn :S - Hvad skal i lave i weekenden ? Väre sammen med Carro - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Nej..
Buster = Bedst!! MisS Sanderhoff & Hyppen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeh!.. |
|
|
- Hvilket humør er du i ? Lidt trist, men ok. - Hvad har du lavet idag ? Været i skole, fået undervisnig og på arbejde. - Hvornår havde du fri fra skole ? kl 11.05 - Har du redet ? Ja - Dagens optur: God undervisning. - Dagens nedtur: Ingen druk. - Hvilket sæt tøj ? Levis bukser og fredpreey cardigan med Warp sko. - Hvilken sko ? Warp sko. - hvordan er vejret hos jer idag ? Skyet med lidt sol. - Hvad skal i lave i weekenden ? Til stor føs'dag i morgen. Ellers ved jeg ikke. - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Den har fået et overgangs dækken på, men bliver først klippet til november.
. Zazs .Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål |
|
|
| - Hvilket humør er du i ? møgskidt - Hvad har du lavet idag ? kommet hjem fra lejrskole, grædt, sovet - Hvornår havde du fri fra skole ? 12 tror jeg - Har du redet ? nej - Dagens optur: hjemme fra lejrskole - Dagens nedtur: højer, karen, mig selv - Hvilket sæt tøj ? cowboybukser, skovmandskjorte - Hvilken sko ? allstar - hvordan er vejret hos jer idag ? aner det ikk - Hvad skal i lave i weekenden ? ride med johanne og sove - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? næe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| safasfasfasf |
|
|
- Hvilket humør er du i ? Godt - Hvad har du lavet idag ? Gjort rent, redet - Hvornår havde du fri fra skole ? Går ikke i skole - Har du redet ? Yes yes - Dagens optur: nye sko  - Dagens nedtur: vi har fået nye skaller på vores ridebane, så det stinker bare af Esbjerg havn over det hele - Hvilket sæt tøj ? cowboybukser og en t-shirt - Hvilken sko ? allstars - hvordan er vejret hos jer idag ? Fint - Hvad skal i lave i weekenden ? Ride, og til talentsamling på søndag - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? 2 af dem er blevet klippet og de går bare med overgangsdækkener
Louise Dusty - Nivea - Nuggi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala... |
|
|
- Hvilket humør er du i ? - Hvad har du lavet idag ? Lektier. (har så mange for at jeg må nød tilatlave dem her om morgenen også) - Hvornår havde du fri fra skole ? Det er lørdag. - Har du redet ? Nej, ikk endnu. - Dagens optur: Vågnede. Skal snart ud til krikken. - Dagens nedtur: Lektier. - Hvilket sæt tøj ? Eh, Dieselbukser, Fishbone t-shirt og adidas cardigan. - Hvilken sko ? Strømper.  - hvordan er vejret hos jer idag ? Det regner :/ - Hvad skal i lave i weekenden ? Idag skal jeg ud og træne, og på søndag skal jeg til ridemærkeprøvew..  - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Nej, den skal ikk klippes..
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurraj |
Avana |
01-10-2005 11:27 |
|
- Hvilket humør er du i ? Godt, træt - Hvad har du lavet idag ? Intet - Hvornår havde du fri fra skole ? Det lørdag - Har du redet ? Nej, senere - Dagens optur: Weekend - Dagens nedtur: ? - Hvilket sæt tøj ? Ingen kommentar! - Hvilken sko ? Ingen - hvordan er vejret hos jer idag ? Meget godt - Hvad skal i lave i weekenden ? Ride, farmor - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Har ikk hest
-Avana- Tro, Håb og Kærlighed... Er noget Opreklameret Fis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Dreaming * |
01-10-2005 11:33 |
|
- Hvilket humør er du i ? tjaae. det regner jo s: såe. - Hvad har du lavet idag ? sovet. - Hvornår havde du fri fra skole ? - Har du redet ? nej. - Dagens optur: hmf(: ved det ikke endnu. - Dagens nedtur: intet. - Hvilket sæt tøj ? diesel bukser og replay t-shirt ;b - Hvilken sko ? ttsk, mine prinsessesko  - hvordan er vejret hos jer idag ? REGN. :[ - Hvad skal i lave i weekenden ? <3 - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ?
εïз I Can Only Imagine εïз 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
Odin |
01-10-2005 22:48 |
|
Hvilket humør er du i ? - Tjae, lidt af hvert :/ Hvad har du lavet idag ? - Ridning + fødselsdag. Hvornår havde du fri fra skole ? - Det' lørdag. Har du redet ? - Jow. Dagens optur: - Ridning + fødselsdag. Dagens nedtur: - Vejret, lidt. Normalt elsker jeg regn, men. Hvilket sæt tøj ? - Ridetøj + almindeligt tøj. Hvilken sko ? - Ridestøvler + converse. hvordan er vejret hos jer idag ? - Tizzeregnet Hvad skal i lave i weekenden ? - Nu er det weekend. Og har redet i dag + været til fødselsdag, og i morgen (søndag) springstævne. Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? - Ved ik.
Hilsen Odin
Sasha din finherlige hæzti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Høvlemanse... |
|
|
Ja, jeg svarer så på en søndag  Hvilket humør er du i ? -Godt og morgenfriskt  Hvad har du lavet idag ? -Okay, hvad lavede jeg i fredags... Jeg var i skole, underviste Deniz, og hjem, og så husker jeg ikke mere.(Dagen er først lige begyndt). Hvornår havde du fri fra skole ? -13.35 - as usual! Har du redet ? -Nej. Dagens optur: -At komme op? Dagens nedtur: -De to sidste timer af skolen og timen med Deniz var jeg overdrevet træt. Virkelig mystisk! Hvilket sæt tøj ? -Øhh... Så langt tilbage husker jeg ikke! Hvilken sko ? -Mine gode gamle Northbrook  Hvordan er vejret hos jer idag ? -Det var vist fint nok. Sol, ikke så meget blæst. Hvad skal i lave i weekenden ? -Hende hund, passe hund, have gæster, træne lidt. Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? -Øhh... Min mor og far vil gerne have mig klippet  -Tæller det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Godt nok er det gået hen og blevet søndag, men håber det går alligevel -Hvilket humør er du i? ~Er i meget godt humør  Hører go musik og danser og skråler med -Hvad har du lavet idag? ~Har sovet længe, kopieret musik fra cd'er til pc'en og skrevet med en sød fyr -Hvornår havde du fri fra skole? ~Har ik været i skole i dag -Har du redet? ~Nej, og skal heller ik. Dejligt med en total afslapningsdag -Dagens optur: ~Da Glen skrev  Og solens første små stråler stak frem gennem persiennerne. -Dagens nedtur: ~Hmm... Der har ik rigtig været nogen endnu... Men hvis jeg ska vælge blir det nok, at vi ik fik rundstykker til morgenmad  Det hører sig da til en søndag morgen! -Hvilket sæt tøj? ~Sidder i stribede natbukser og grøn nuser-top  Nice... -Hvilken sko? ~Har strømpesokker og klip-klappere på -Hvordan er vejret hos jer i dag? ~Dejligt... Solen skinner og kun en lille brise rører på sig en gang imellem. -Hvad har du lavet i weekenden? ~Slappet af og småhygget omkring mit værelse - lavet en lille smule om. -Har din hest fået dyne på og er blevet oktober-klippet? ~Nej, Navarro har svært ved at sætte vinterpels så han har ik fået dyne på endnu og derfor klipper vi ham heller ik. Kram og søndags-hilsner herfra 
~NUMSEFISKEN~ *Mål er drømme med en deadline*
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Spørgsmål :) |
|
|
- Hvilket humør er du i ? ¤ Godt  - Hvad har du lavet idag ? ¤ Redet kalle, og gjort rent på mit værelse - Hvornår havde du fri fra skole ? ¤ Det er weekend  - Har du redet ? ¤ Jep - Dagens optur: ¤ Har fået nye sko og jakke  - Dagens nedtur: ¤ Gider ikke at lave lektier ! - Hvilket sæt tøj ? ¤ Miss Sixty bukser og en højhalset trøje - Hvilken sko ? ¤ Kawasaki - hvordan er vejret hos jer idag ? ¤ Kanont godt - Hvad skal i lave i weekenden ? ¤ Den er desværre snart overstået - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? ¤ Nej ikke endnu
¤Josse og Kashmir¤~ Et team der gør forskellen ~Min HP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dshshshfhfdhdfhfdhfd |
Nanna (Klaus/Claus) |
02-10-2005 13:57 |
|
- Hvilket humør er du i ? Ok. - Hvad har du lavet idag ? Ik noget. - Hvornår havde du fri fra skole ? Kl. ?? - Har du redet ? Nej - Dagens optur: ? - Dagens nedtur: Skal ud til min mormor - Hvilket sæt tøj ? Jeans, lyseblå t-shirt - Hvilken sko ? Bare tæer - hvordan er vejret hos jer idag ? Vindstille, lidt skyet - Hvad skal i lave i weekenden ? Ik noget - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? Snart.
Hilsen Nanna og Klaus Jeg har pink humor
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
- Hvilket humør er du i ? * Lige nu er det helt fint. - Hvad har du lavet idag ? * Har sovet nede i spejderhytten, så der er jeg kommet hjem fra, så har jeg spillet håndboldkamp og lige nu venter jeg bare.. - Hvornår havde du fri fra skole ? - Har ikke været i skole i dag.  - Har du redet ? * Ikke idag. - Dagens optur: * Kampen. - Dagens nedtur: * At det er min sidste dag med Hneta  - Hvilket sæt tøj ? * Cowboybukser, t-shirt og trøje  - Hvilken sko ? - Ingen lige nu, men har haft min all-star på  - hvordan er vejret hos jer idag ? - Faktisk er det helt godt i dag  - Hvad skal i lave i weekenden ? * Tjaa.. Har lavet en masse. - Har jeres heste fået dyne på og er blevet oktober klippet ? * Nej, hun bliver ikke klippet 
-Helena-(tidl. the-horsegirl)Du skal ikke lægge puslespil, hvis du ikke fatter en brik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|