|
|
| Røde kors? |
| Forfatter:  |
Trøller |
| Dato:  |
29-09-2005 11:46 |
|
Hej..  er der nogle af jer friske ænder der skal ud og samle ind for røde kors på søndag? jeg ville gerne selv, men jeg skal ud og se et stævne.. var engang afsted på min fødselsdag og samle ind..  så, er der andre der skal ud og redde verden?
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Vildrose |
29-09-2005 12:21 |
|
Jah jeg skal. 
Mvh. Vildrose - At begynde at blive misundelig på andre, er at miste troen på sig selv! -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
|
|
Nej jeg skal ikke. Har ikke tid, og gider egentlig heller ikke  Det skal dog lige siges at jeg er spejder, og der har samlet ind til alt mulig masser af gange 
-Helena-(tidl. the-horsegirl)Du skal ikke lægge puslespil, hvis du ikke fatter en brik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej det... |
|
|
Nej  men køber ting i røde kors butikkerne så jeg hjælper alligevel 
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Nej. Har samlet ind for Folkekirkens Nødhjælp mange gange. -Og så vil jeg hellere redde min hest fra min fars kløer!
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
29-09-2005 13:31 |
|
helena: har oss været spejder, og samlet ind tons vis af gange.. jeg syns det er sjovt at samle ind..  det gir en en undskyldning for at gå rundt og ringe på dørene.. 
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Trøller: Sys også det er meget hyggeligt at gå og samle ind.. 
-Helena-(tidl. the-horsegirl)Du skal ikke lægge puslespil, hvis du ikke fatter en brik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
29-09-2005 13:42 |
|
helena: ja.. man møder oss en masse mennesker.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm hm hm |
Find-Nemon |
29-09-2005 13:45 |
|
faktisk: nej! 
-Skønhed kommer fra øjet der ser-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Trøller: Ja man får da snakket med en hel del  Og hørt en masse gode undskyldninger for ikke at give noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
29-09-2005 13:51 |
|
jah.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fransk for alle! |
Avana |
29-09-2005 15:32 |
|
Nej  Skal ud og spise med min farmor.. Og så gider jeg heller ikk
-Avana- Tro, Håb og Kærlighed... Er noget Opreklameret Fis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Der er da intet kedeligere end at samle ind?! Nu har jeg været FDFer i 11-12 år, og har samlet ind stort set hvert år. Har aldrig kunnet lide det, og så er jeg så pokkers genert  Men det er da kedeligt!
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nullermand |
|
|
Jeg kan desværre ikke, for skal i sommerhus.. Men havde ellers næsten planlagt at jeg skulle 
Mvh.Mia-musenmedlem af HaHa-klubben 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Neej.. ;) |
|
|
Nej..  Der findes intet mere kedeligt end at gå rundt og blotte folk for penge.. Og desunden skal jeg til ridemærkeprøve..
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niks... |
*>LuLu-piien<* |
29-09-2005 19:19 |
|
Nej jeg skal ud til min nye halvpart  Jeg har heller ikke lyst til at samle ind men vi giver gerne når de ringer på  Desuden køber jeg også nogle gange tøj i røde kors og andre butikker 
Det var så lige hva jeg havde på hjertet !!
*Lulu-piien*
Elsker min Disco 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den går sku nok ikk |
|
|
Jeg er uvenner med halvdelen af byen her, så tror ikk jeg ville kunne få så mange penge ind 
Ejer af fjordhestene Nord Rud og Horsemosegaards Ikaros, samt haflinger hingsten Weruz Rundhøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mjooo... |
|
|
Min mor har vist meldt os til 
Mvh Vegetacha -Og Mollyulven!
Stifter og formand for DFK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEJNEJ |
Camilla!!! |
29-09-2005 20:37 |
|
nEJ...Men ville da gerne hvis jeg havde tid, men det har jeg ik sååå, der r ik så meget at gøre 
♥Et team der ka hva de♥ ♥VIL♥ og en smule til Super stolt medlem af FarveHumor Klubben Nu Med PINK humor>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Skal jeg ikk.. Gider heller ikk rigtigt, men jeg skal også til stævne begge dage (lørdag+søndag), såå..
Krammer Celia!
Og Vrinsk fra verden dejligste hest Luca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
Tuttii Fruttii |
30-09-2005 09:45 |
|
Har gjordt det i 2 år .  Men skal ikke i år .  Men min familie støtter rigligt, for vi har et sponser barn i afrika, landet hedder Togo og han hedder Amavi , nogle gange kalder vi ham vores lillebror 
// Tuttii Fruttii Stolt medlem af farve humor klubben -Jeg har bare LILLA humor! ♥Min tyksak, TWIGGY♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
30-09-2005 11:27 |
|
tuti fruti: ej hvor sejt  hva koster det at støtte et barn?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
.. Føz-dag der og der skal jeg også til Spring stævne så jeg får ika tid
Sissel
| er stolt medlem af springpony-klubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| underligt |
| Avalon | Fite | <´3333 |
30-09-2005 15:45 |
|
Jeg sy det er underligt at i ikke gider fordi det er kedligt ! man hjælper jo en masse børn! !
Avalon, jeg elsker diig SÅ højt.... Virkelig meget! du er den bedste af de bedste!{>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|