Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Champonater??
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 21:23
Heej.. Jeg skal ride champonat d.1 oktober i Begittelyst ved Viborg.. Jeg skal ride på en pony der hedder: Holbøllgårds Felantine.. Skal du starte mod mig? Eller kender du nogen der skal?? Hehe er vildt nervøs for det er sku første gang jeg skal ride champonat skal ride bronzemedalje klasse for 5 års og spring champonat for 5 års.. Håber da at nogen vil svare mig.. :-D
KySs KnuSs KramSs
Fra Julie.!

Rigtige Piger Rider.!
Heste Er Det Bedste
Drenge Er Det Næste.!

ELSKER MIN SNART NYE PONY.!

..Felantine

..TINNE-PIGEN..
0
0
Svar på denne tråd

546456456456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 22:00
Nej jeg har ikke DSP- det er for DSP-ere ikke? Ville ønske der var nogle spring championater for ponier ligesom for heste!
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

Hehe ville ønske
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 22:28
Ville nu mere ønske at man lavede noget for palominoer, så kunne jeg have Atreju med :-P Kender ingen som skal ride i BIG ;-D
>o< Knuzzer fra Rikke & ponyerne >o<
~ I mit næste liv vil jeg spille golf ~
0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal :)
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 11:48
Jeg kommer også til Viborg, men jeg skal ride 6-års klassen i dressur og guldmedaljen i dressur. Der er ikke så meget at være nervøs for, sidste år var også første år, jeg red championat. Jeg red 5 års championat og bronzemedaljen :) Godt nok i dressur! Jeg gik videre til semifinalen i championatet og fik den eneste bronzemedalje i Middelfart. Du kan jo lige komme over og sige hej, vi er der nok hele dagen... Jeg har en rød pony med lys man. Den hedder Flika.
// Helena, snart uden SuperMulen Flika

Charmerende pony sælges
0
0
Svar på denne tråd

456456456456
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 11:59
Baron: er atreju da cremello :D ? Skal du ik kåre den i PSA eller så noget?
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣

0
0
Svar på denne tråd

Championat
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 12:34
Jeg regner med at komme med min pony Toftegaardens Bella. Den skal ride dressur championatet for 5 års. Jeg var med sidste år med Bella, og det var skide spændende. Der er noget at være nervøs over. Held og lykke. håber vi ses...i Viborg.
0
0
Svar på denne tråd

PSA, kan man det
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 17:54
HGlarsen: Jep, Atreju er cremello ;-D :-D Han er jo vallak, den kan da ikke bare lige blive kåret i PSA, vel??? Han er jo stambogført hos DPA ;-D :-D Afholder PSA da championater??? ;-D
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 19:02
Jeg skal os ride 4-års klassen i dressur, på Beaujolais ;D årets hoppe sidste år, hun er sort med en blis.

Jannie og Henry

Team vi synger dårligt og har farveløs humor

med de billundske ponyer

0
0
Svar på denne tråd

76876876768
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 19:21
Baron: neej det gør PSA ikke, hmm.. ved ikek om den kan kåres så, men den kan vel blive registreret ovs :D .. ku vær sejt :) Det ka jo vær vi kan få dem til at holde dem hvis vi er mange der presser på :P PSA er en del mere seriøse end DPA, DPA kåre Danmarks værste skravl, i alle farver :S det er ikke et palomino forbund, det er vildt meget korruption i det! Jeg holder mig gladeligt til PSA :D hurraaa :P haha..
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣

0
0
Svar på denne tråd

HG larsen
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 19:35
HGlarsen: Itressere mig jo ikk synderligt for hvilke alvsforbund mine ponyer tilhøre, men gad godt at der var nogle championater ;-D Lyder ellers intressant med PSA, kunne være at jeg skulle forhøre mig der ;-D Er Yabadoo kåret i PSA??? Iøvrigt har jeg jo solgt Atreju, men har råderet over den, da ejern er i canada frem til april næste år ;-D
0
0
Svar på denne tråd

45645645456
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 19:38
baron: okay :) Synd i kasterede den! Cremello ER bare skønne :) Yeps Yabadoo er kåret i PSA, de har nogle super lækre heste der, og flere og flere vælger PSA da det andet simpelthen består af bunden af DK med deres nye regler .. hmm.. PSA er et palomino forbund - mere end hvad man kan sige om det andet :P
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣

0
0
Svar på denne tråd

kender ...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 21:51
heii Tinne-pigen jeg kender flere der skal derop. Du skal nok starte mod Rikke Simonsen på Reed Moon. Vi rider for samme klub. Så kender jeg Trine på Follow mee, Anne På Dorina Vesterlund og ikke mindst min dejlige ponz ½ søster Mikala Bredager med Stine. Jeg ville mega gerne selv være med. Men synes ikk vil er klar endnu. Sizze er jo 8 så vi skulle starte la4. jeg har kun haft hende i knap 2½ måned og hun har kun været redet siden februar 05. Regner med at vi skal være med til næste år. Held og lykke til jer der skal starte
:-D Snerle-Sizze-Filur :-P

{> Jeg elsker mine ponzer {>
0
0
Svar på denne tråd

tra la la.. Skal os derop
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 08:24
Hej hej.. Jeg skal starte 4 års, Har to ponyer med, Nørlunds ascari og Maziwa.. Vi køre derop i morgen, andre som køre derop i morgen. I må da lige komme og sige hej. ;-) Startede os i Middelfart, på dem begge.
Signe Andersen
&
Nørlunds Ascadi
0
0
Svar på denne tråd

tralalalal
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 21:04
Jeg red kvalifikationen i Middelfart der var i August, og jeg vandt for 6års i spring så jeg skal ride semifinalen og evt. finalen i Randers den 15. oktober. Så hvis du går videre så ses vi i Randers :D Held og lykke.
♥ Mvh Marie ♥
♥ Magic og Riva er stjernene i mit liv ♥
♥ - Rid sportspony, så er der sport i din pony - ♥
www.sportspony.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider