Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stævne Idag!... Resultat!
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 21:50
Hejsa Alle JH'Ænder :P Ja idag var jeg så til stævne i Dressur i NVR (Nordvestsjællandsrideklub) Jeg skulle ride LB3 Og klubmesterskabs klasse hvor jeg igen skulle ride LB3 (smart så ska jeg kun huske ET program :D) Raffe var bare SÅ Sød idag, ja nærmest en maskine?! :P Den første klasse vandt vi med 67,81% Og det er kun 2. gang vi starter den ;) Så var okay glad hehe... Det sjoveste var jeg slog en som engang havde kasseret min pony fordi hun var sikker på han aldrig ville blive til noget! 8-) I den anden klasse gik det osse rigtig godt!! MEN Midt i en galop volte troede kræet pludselig han skulle springer over dressur hegnet bare fordi vi var på en anden bane? :P Så han satte tempo og gjorde klar til at sætte a :P Tsk! Dumme Pony ;) Så var det nogle af øvelserne der gik lidt skævt fordi han var ukoncentreet ;) Men det gik helt okay... Der fik vi omkring de 65% Og blev nr. 4 i klubmesterskab ! ;) så det var okay. er godt tilfreds med min "lille" pony :) Imorgen skal vi så starte spring LB, og klubmesterskab osse LB. Så nu må vi se hvordan det går ;) Billeder fra begge dage kommer nok først mandag, for hvis jeg kender mig selv ret, får jeg ik taget mig sammen til at rette dem før :P Ville bare lige dele min glæde med jer :)
0
0
Svar på denne tråd

hooplaaa
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:06
Super godt gået!!! sikke en lille fræk pony haha tænk at den ville sætte af over hegnet hihi skørt :P Må have ret blæret at vinde over hende der kasserede din pony Jeg ville i hvertfald være ret stolt heeh så fik hun den! held og lykke p.s TOTAL lækker hyp du har!!

♥~Pascha~♥

~~~~~~
Anja Moa- verdens bedste rytter, verdens bedste moster
♡love ya!♡
~~~~~~
tænk, før du handler
0
0
Svar på denne tråd

Stævne i dag.
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:06
Flot main ! Fryderen med hende der, der har kasseret Raffe. Glæder mig til billederne.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:24
Tillykke endnu engang smukke :D

Written by Kia.
Heaven is not a place that you go when you die,
it's that moment in life when you actually feel alive.
0
0
Svar på denne tråd

qCFWTFGNT
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 09:48
tillykke
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 14:38
TILLYKKE ;-D hehe..
Mvh.
Mia-musen

medlem af HaHa-klubben ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 17:02
Tillykke, den søde Raffe ville da blive til noget ;-D Det kan jo ses. Han er fantastisk :-) og total lækker :-D
Mvh. Ditte & Odin ♥
Stolt medlem af farvehumor klubben - nu med pistaciefarvet humor B-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider