Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Så kom hun endelig hjem, billeder
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:30
Så kom hun endelig hjem! Efter at havde været forsinket en hel uge, pga. en skade. Det er selvfølgelig min nye pony jeg snakker om, hvis noget skulle være i tvivl :-P I for lige lidt fakta om hende :-D Navn: Vindegårdens Shining Safir Kælenavn: Safir Race: New Forest Alder: 5 år Køn: Hoppe Stg. 145cm. Uddanelse: LC dressur og spring, sådan cirka. Mor: Birkevads Afroditte Far: Parks´Tambour Morfar: Højmarkens Ikaros Farfar: Mølhedens Tajo Hun er bare skøn. Hun kommer helt fra Sverig, men er avlet i Danmark. hun springer med stor lyst og går fint i dressur. Er meget lærenem. Idag gik hun så igennem handelsundersøgelsen, og jeg fik hende hjem. I for lige nogle billeder af skønheden: Hos dyrlægen. Man er vel smuk?! Smukke Safir! Safir Så går det hjemad! På folden for første gang,. Hvad syntes i så om min lille stjerne? Gerne kommentare.

{> OLIVER & JONAS ER BARE DE BEDSTE {>
RENDSBORGGAARDHESTEPENSION-PARADIS FOR HESTE >o<

0
0
Svar på denne tråd

fkgykykgyk
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:32
EJ, hvor er hun dog LÆKKER!!! :-@ Det var da helt vildt.. Må man spørge hvad du har måtte give for hende? :-) Har du ikke nogen ridebilleder af denne enormt lækre pony? ;-D

MVH. Antonia med Eros og Askepot<3

εïз Hvor jeg dog elsker de to frække ponyer εïз
:-)
0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:39
Kæft hvor er den dog smuk :-@ Mange gange tillykke med den ;-D

Christine
Man kan vælge at være Lykkelig, eller man kan vælge at vente på en grund til at være Lykkelig 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:49
hvor er hun sød.. :D tillykke... ;D
"Wake me up when september ends" - for jeg ka godt li at sove længe

Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde

Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien

Stolt medlem af: 100% stavegenier

0
0
Svar på denne tråd

Kæft, man!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:50
Den er da godt nok lidt lækker! :-@ Eller rettere sagt, meget lækker! Den ligner helt utrolig på en new forrest pony jeg kender. Højmarkens Narcisse. (sjovt nok, da han også er efter Ikaros;p)

Simone og Shadow<3

STVAESPSAERNEE V.I.P

Næstformand for DFK "De Forvirredes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:56
WOW lækker pony ;-D Tillykke med den ;)
Mvh.
Mia-musen

medlem af HaHa-klubben ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Ny pony
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:57
Woaw :-@ Småååk pony :-o
M.v.h.
~ - LovePhoebe - ~
- Stolt medlem af 100% stavegenier -
0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:16
WAUW.. er du gal man hvor er den smuk!!! En af de pæneste jeg har set herinde! Tillykke med den:)
Knus Christina

<3 Christina&Rasmus <3

Don't work harder
Work smarter
(i)
0
0
Svar på denne tråd

Hvor dejligt ..§!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:20
Ihh det var da bare skønt :D Husker da jeg fik min pomy :P Hmm .. Hvor er hun smuk lækker pandelok :P Og lækker farve :)

-- '*Nørlunds Mr. Morgan*'--

Mange hilsner Morgan & Emma

0
0
Svar på denne tråd

hejza søde..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:20
hva fanden det har jeg da ik fået noget afvide om ;) hihi.. Men regner da med vi kan være sammen en dag eller to så jeg kan se det dejlige vidunder. :) ej den ser bare flot ud og sød :) Også osse lige en newforest ;) hehe.. ses søde :)
Det handler ik kun om at vinde, men om at have sjovt :D

Amadeus+Dixie+Lakhila+ Lisa

Så er det dis. mesterskab på søndag d. 18 sep.
Red SJM indv. d. 3 sep for Kat.1
Blev nr 23 ud af 40 ryttere. :)
0
0
Svar på denne tråd

lisa med hendes ponser.. :)
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:25
Hehe... Men det ville jo ikke være så godt hvis hun ikke gik igennem. Ja hun er en skøn new forest! hehe... Vi finder bare ud af noget! Du er velkommen.

0
0
Svar på denne tråd

45645645645
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:29
WOW vhor er den bare lækker, sikke en smuk farve den har! Skal den kåres som palomino eller hvad?
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦ jeg rider PALOMINO↔PSA♦

0
0
Svar på denne tråd

Rendsborggaard
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:29
Rendsborggaard. har osse lige skrevet på mobilen til dig :) tænkte på om jeg så kunne ride jonas forså kan du ride din nye hyps ;)

0
0
Svar på denne tråd

Shining Safir
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:37
lisa med hendes ponser.. :) Ja, ellers kan du bare tage Deusen med og være her en weekend:) Men du må nu gerne prøve hende. Vil kun blive glad for at høre din menning. HGlarsen: Hun er kåret, som new forest. I papirene er hun rød??!

0
0
Svar på denne tråd

Rendsborggaard
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:55
Rendsborggaard. ja søde. hehe.. der er bare det, fordi amadeus er blevet lidt mærkligt eller efter jeg var hos dig. Vi fik massør og fik ham masseret igennem, og hun sagde det måske skylles fordi jeres bane er lidt for hård, og jeg skule helst ik ride på den. :( så det kan kun blive ture og i ridehuset. Min mening om hende: hun ser rigtig køn ud, smuk, god type af en newforest at være. :) og ligner hun har nogle gode evner inde for dressuren og samt spring :) Men vil da gerne ride den hvis du mangler en dressur rytter, da hendes far vist er en egte dressur pony hehe han er godt nok kun hendes far. jeg kan da sætte billederne ind her :) Her er hendes skønne far hehe :) og her er en hel siden om ham. håber du kan bruge det :) er igang med at finde noget om de andre i hendes afstamning, :) Ej har lige fundet ud af at hendes far er blevet redet af ditte pedersen. :-D

0
0
Svar på denne tråd

Rendsborggaard
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:56
Rendsborggaard. ja søde. hehe.. der er bare det, fordi amadeus er blevet lidt mærkligt eller efter jeg var hos dig. Vi fik massør og fik ham masseret igennem, og hun sagde det måske skylles fordi jeres bane er lidt for hård, og jeg skule helst ik ride på den. :( så det kan kun blive ture og i ridehuset. Min mening om hende: hun ser rigtig køn ud, smuk, god type af en newforest at være. :) og ligner hun har nogle gode evner inde for dressuren og samt spring :) Men vil da gerne ride den hvis du mangler en dressur rytter, da hendes far vist er en egte dressur pony hehe han er godt nok kun hendes far. jeg kan da sætte billederne ind her :) Her er hendes skønne far hehe :) og her er en hel siden om ham. håber du kan bruge det :) www.newforest.g.se/ hingstar.asp?do=visa&id=155 er igang med at finde noget om de andre i hendes afstamning, :) Ej har lige fundet ud af at hendes far er blevet redet af ditte pedersen. :-D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:03
Wooow :-@ @!#$ den er smuuuk ! Det var da helt vildt :D Tillykke med din lækre hyps !
Fjordheste-power
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Hold da
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:08
k*** den er lækker! WoooW! Du er heldig.. Det er ikk hver dag man finder en der er så flot! Tillykke med din flotte hypse!

Krammer Celia!

Og Vrinsk fra verden dejligste hest Luca
0
0
Svar på denne tråd

Ny pony.
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:50
Lækker lækker lækker lækker !

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

Wauw !!!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 13:51
Er du gal hvor er den bare super flot ... :-@ Tillykke, tillykke, tillykke :P :P

:-D Mvh. Tine og Springhesten . :-D

** Vidunderet **
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 14:05
Hooold da ooop den er lækker :-@
- Tæzzah. ;D
Hellere såres af sandheden end glædes af løgne †
Medlem af FarveHumor Klubben - nu i Pink 8D

0
0
Svar på denne tråd

wow...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 16:16
hun er der bare lækker :-@
hilsen Mira og ponyerne

en gang pony altid pony

0
0
Svar på denne tråd

Hmm. Svar!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 16:24
God ?! Ö .. Den er gudesmuk. Ligner da nok rimlig meget min drømmepony. WOw ! Tillykke med hende. Hende kan du virkelig være stolt af !!! :D
. Zazs .
Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
0
0
Svar på denne tråd

FLOOOT
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 17:23
Den er for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker !! Er du gal en skøn hest.. Held og lykke fremover :)
Krammer fra Stine <3 ;-D

Gør Livet Til En Fest,
Rid Springhest ! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider