Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Læs lige denne lille søde historie... please...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:11
Hejza... Prøv lige at læs denne søde historie... og når i har læsten please besvar dette: 1. blev du følsom i den? 2. hvis ja, hvordan? (Klump i halsen, en tåre, varm inden i) 3. hvad syntes du om den? Eftertanke! - Den elskede hund Du fik mig fra en hundekennel, da jeg var under 12 uger gammel. Du blev hurtigt forelsket i mig, og tog mig med hjem. Du legede tit med mig, og kaldte mig din bedste ven! Du nussede ofte med mig, foran fjernsynet om aftnen. Vi gik ture i parken, og til stranden, hvor vi så skolen går ned, du legede med mig ude i vandet, og vi tumlede! Ih hvor vi hyggede. Selv om du tog på arbejde, og var væk, vidste jeg at du ville komme hjem igen, og når du kom hjem, tog vi en af vores lange, og dejlige gå ture. Jah, når du skulle til tandlægen og var bange, tog jeg med dig og sad roligt, ved siden af dig, imens du aede mig blødt! Jeg vidste bare at det skulle være mig og dig, dig og mig for altid! Intet ville kunne skille os! Men så kom menneske damen ind i dit liv, jeg måtte dele med hende, men jeg forstod dig, det var vel også godt at du lærte nogle af din egen race at kende, jeg betød stadig meget for dig, og vi gik stadig lange ture med dig, selv om din menneske dame var bange for mig, og ikke kunne lide at du gik de lange ture med mig mere, men du stod imod i starten, og gik med mig. Men tiden gik, og turene blev kortere og kortere… hun fik sin vilje. Så kom menneske børnene ind i dit liv, din menneske dame var bange for at jeg gjorde dem noget, men børnene hoppede bare omkring mig, som om jeg var et stykke legetøj… e lange ture, var ikke ret lange mere. Dit job begyndte at blive hårdere, og dine ture ved stranden, var nu med din kone og børn i stedet for med mig. Jeres liv blev mere og mere stresset og i indså at der ikke var tid til mig mere… Jeg husker tydeligt den dag du kørte mig hen på internatet, du gav mig et hurtigt klap, internat ejeren penge, også gik du. Uden at se dig tilbage. Jeg blev ført ind i en lille gård hvor jeg stod alene. Jeg stod og ventede på dig i flere dage, men du kom aldrig tilbage. Hver gang mennesker kom for at se på ny hund, gøede jeg og hoppede alt hvad jeg kunne, bare de dog valgte mig. Men jeg blev aldrig valgt… jeg kunne ikke måle mig med de små hvalpe, og man indså til sidst at jeg aldrig ville få et nyt hjem! De førte mig ind i et helt stille rum, med hvide vægge og et lille bor, damen beroligede mig og sagde at det nok skulle gå, jeg mærkede sprøjten stikke i mit ben og en væske fylde min krop, jeg tænkte på dig, og de dage vi havde sammen, hvor meget vi elskede og holdte af hinanden, jeg lukkede øjnene, bevist om at jeg aldrig ville vågne igen!
center>
:-D Knuz mig :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

:-* Verden bedste pony race forever: Newforest :-*

0
0
Svar på denne tråd

hmmm jeg begynbdet
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:13
_ tuder_ Helt ærligt den er så sørgelig..

KNUZ
- fra peter plys elskeren
- fra mig
- fra skønheden
- nu elsker hun endu mere sig selv-
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:14
1. blev du følsom i den? På en måde.. 2. hvis ja, hvordan? (Klump i halsen, en tåre, varm inden i) Syntes da det er ærgeligt at mange "glemmer" deres dyr på den måde.. Dyr har også følelser, ligesom mennesker.. 3. hvad syntes du om den? Den er sød.. :)
Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

hvor vi så skolen går ned
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:15
der skal selvfølgelig stå hvor vi så solen går ned
center>
:-D Knuz mig :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

:-* Verden bedste pony race forever: Newforest :-*

0
0
Svar på denne tråd

ååå
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:16
det må du aldrig gøre igen!!! nu sidder jeg jo her og tuder... savner noget så forfærdentligt bine!!! :{-(
Anndi??
ti voglio bene
stolt medstifter, suchef og inkassør af FarveHumor Klubben!!
0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
ved godt det er mærkelig.. men altså: en lille klump i halsen er der måske :{-( Møg sørgelig 8-)

-Skønhed kommer fra øjet der ser-

0
0
Svar på denne tråd

Bumme lum
Forfatter: 
Sød og sørgelig historie men den satte dog ikk store igang i mig ;-)
Julie og Luna
;-) Vi kan hva vi vil ;-)
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:19
1. blev du følsom i den? - Ikke rigtigt. Men selvfølgelig får man ikke den rareste følelse inden i sig. 2. hvis ja, hvordan? (Klump i halsen, en tåre, varm inden i) - Øhm. 3. hvad syntes du om den? - Den er sød, rigtig fin :-) Jeg har både set (tv) og hørt sådanne slags historier før - en dejlig ejer, pludselig kommer der andre ind i han/huns liv, og hunden ender på internattet, måske til aflivning. Men sådan er virkeligheden.

- Odin & Sasha -
Vær lykkelig: Du har ingen venner tilbage, hvis du er ulykkelig.
0
0
Svar på denne tråd

Hee. ;)
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:26
1. blev du følsom i den? Ja. 2. hvis ja, hvordan? (Klump i halsen, en tåre, varm inden i) En klump i halsen og varm inden i .. Jeg sidder her med min hund, som sover på mit skød, det må bar aldrig ske for den stakkel . Vil aldrig glemme den, men har læst den før, da jeg læste den der, begyndte jeg tude. 3. hvad syntes du om den? God , lærerigt.
Mvh.
Olaa'en.

Shakira - Tha Devil.
~*Team LDV*~
Tha JumpTeam + Mistrall.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:39
Det er bare sådan en man næsten hyler over :-P Har læst den i en anden udgave (lidt "bedre/mere trist").. 1. blev du følsom i den? - Ja 2. hvis ja, hvordan? (Klump i halsen, en tåre, varm inden i) - Sådan lidt tårer i øjnene :-P 3. hvad syntes du om den? - En er "god" hvis man kan sige det, men også meget sørgelig
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd

;;;
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:41
Har læst den mange gange før, får næsten tåre i øjnene bare af at læse de første linjer fordi jeg kender den.
Lisa
0
0
Svar på denne tråd

Historie...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 12:19
1. blev du følsom i den? Meget.. 2. hvis ja, hvordan? Fik et sug i maven og lidt kvalme over at det faktisk er en rigtig realistisk historie, og der sker sådan noget dagligt! 3. hvad syntes du om den? Fantastisk! Meget lille og enkel.
Knus&Kram Speed Nation!

"Things to do
for me and you
things to see
for you and me
and when you go
I’ll be alone"
0
0
Svar på denne tråd

hghkfjgfkjfhf
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 12:42
1. blev du følsom i den? - lidt. 2. hvis ja, hvordan? (Klump i halsen, en tåre, varm inden i) - neej.. 3. hvad syntes du om den? - sørgelig :{-(
+Guramien+
♣ Min sigsagnatur ♣
Stifter af HaHa klubben
0
0
Svar på denne tråd

brum brum . .
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:07
Bah , hader sådan nogle historier , begynder altid at tude !!! - Min elskede hund er gammel og på medicin, så vi ved ikke hvor længe han holder endnu, selvom han er frisk og glad. Han har altid været der for mig, og jeg husker egentlig ikke et liv uden ham. Når jeg græder, kommer han hen til mig, puffer til mig og slikker mig i hovedet så jeg ikke kan lade være med at grine. Han er der altid. Ejha , jeg tuder bare ved tanken om at han er væk. Så der skal ikke meget til at røre mig ved sådan nogle punkter. Men sørgelig historie, det må man sige !! Tjek evt. også den her SIDE, den får mig altid til at græde. ;s
♥Knus Fra Line og Skjoni♥

En Race der kan tølte og passe
En Race der kan en masse
En Race der gør mange hjerter bløde
En Race der kan være åh så søde
Ishyp, ismule, du kender den nok bedst
Som islænderen, MIN slags drømmehest

0
0
Svar på denne tråd

Øhh...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:14
Har den ikke været her et par gange før? 1. blev du følsom i den? -Den rører noget i mig, ja. Mest af alt fordi jeg får medfølelse med den lille hund. Men jeg synes ikke rigtig den første del er særlig godt skrevet, så man lever sig ikke rigtig ind i det før slutningen, hvor den bliver mest rørende. 2. hvis ja, hvordan? (Klump i halsen, en tåre, varm inden i) -Medfølelse med den stakkels hund og den stakkels mand, der var tvunget til at vælge sin hund fra. 3. hvad syntes du om den? -Ris & ros - formulering: Den er ikke så godt skrevet, før sidste akt, hvor hunden afleveres og til sidst aflives. Hvis det var en film eller en bog, kunne jeg sagtens have knebet en tåre.
Mvh Vegetacha B-)
-"Den aldrende ulv er begyndt at jage græshopper."

Stifter og formand for DFK.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider