Godaften. Jeg ved godt at der er mange af de her indlæg for tiden, men jeg er bare så trist i de her dage.

Det bedste der er sket i den sidste uge, er at jeg i dag fandt ud af at jeg ikke er gravid

Her i går var jeg på arbejde, og ved en 7-tiden kommer min chef hen til mig og spørger "Anna. Er du inde i en dårlig periode?" - Øhm, nej. Jeg er bare træt... "Jeg synes bare det har virket som om du har været meget energiløs og træt det sidste stykke tid..." - Tjah, jeg er bare ret træt. "Det er ikke noget med Søren, vel?" - Søren? *jeg bliver så ildrød i hovedet* hvorfor skulle det være det? "Nå, men til status sagde Allan (min øverste chef) oppe i frokoststuen, at i stod og flirtede" - Ehm... Jamen det var bare Allan der overdrev. Så kiggede hun bare mærkeligt på mig og smilede. Skal lige sige at jeg har arbejdet sammen med Søren i et halvt års tid, og været sammen med ham 3-4 gange, og nu er han så kommet i en anden afdeling, så jeg ser ham næsten ikke mere...

Og så blev jeg bare pissetrist over at jeg virkede trist og energiløs, og så gik det op for mig, hvor meget jeg savner Søren, og så var jeg sådan ca. 1½ kommentar fra at begynde at stortude. Udover det, så er der en der hedder Aleksander - som jeg sjovt nok også arbejder sammen med - som er helt vild med mig, og jeg føler mig bare så ond, når jeg siger at jeg kan lide ham som ven, for man kna bare se hvor skuffet han bliver. Jeg ved godt at det er bedst bare at sige det til ham, det går mig bare på. Nå, tak for at du gad læse.