Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Trist for tiden.
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:18
Godaften. Jeg ved godt at der er mange af de her indlæg for tiden, men jeg er bare så trist i de her dage. :( Det bedste der er sket i den sidste uge, er at jeg i dag fandt ud af at jeg ikke er gravid :) Her i går var jeg på arbejde, og ved en 7-tiden kommer min chef hen til mig og spørger "Anna. Er du inde i en dårlig periode?" - Øhm, nej. Jeg er bare træt... "Jeg synes bare det har virket som om du har været meget energiløs og træt det sidste stykke tid..." - Tjah, jeg er bare ret træt. "Det er ikke noget med Søren, vel?" - Søren? *jeg bliver så ildrød i hovedet* hvorfor skulle det være det? "Nå, men til status sagde Allan (min øverste chef) oppe i frokoststuen, at i stod og flirtede" - Ehm... Jamen det var bare Allan der overdrev. Så kiggede hun bare mærkeligt på mig og smilede. Skal lige sige at jeg har arbejdet sammen med Søren i et halvt års tid, og været sammen med ham 3-4 gange, og nu er han så kommet i en anden afdeling, så jeg ser ham næsten ikke mere... :( Og så blev jeg bare pissetrist over at jeg virkede trist og energiløs, og så gik det op for mig, hvor meget jeg savner Søren, og så var jeg sådan ca. 1½ kommentar fra at begynde at stortude. Udover det, så er der en der hedder Aleksander - som jeg sjovt nok også arbejder sammen med - som er helt vild med mig, og jeg føler mig bare så ond, når jeg siger at jeg kan lide ham som ven, for man kna bare se hvor skuffet han bliver. Jeg ved godt at det er bedst bare at sige det til ham, det går mig bare på. Nå, tak for at du gad læse. :)

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

Træls...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:20
Lyder trist :-/

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:21
Lyder træls :( Er også inde i en dårlig periode, men det har jeg nu været de sidste 2 år.. Altid noget du ikke var gravid.. :) I slutningen af sommeren, var der også én der fortalte at han var forelsket i mig. Okay, beklager mester, men det er ikke gengældt. 8-) Jeg anede ikke hvad jeg skulle sige :-/ Sådan noget er aldrig let, men jeg håber du snart får det bedre ;)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Duke..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:26
Det gør jeg skam nok, tak :) Har du en depression, eller?

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:28
Tja, det ved jeg ærligt talt ikke..

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Trist..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:29
Lyder mega trist.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:31
Duke, det lyder heller ej pissefedt :s

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
0
0
Svar på denne tråd

Hmm....
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:31
Lyder nedern.. Har selv haft depression i 2 år nu.. :( ikke godt.. Håber for dig at der bare et en dårlig periode..
Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

uuf uuf.
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:34
hvor lyder dte bar triist .s kender dte bar alt for godt , har det os nogen gange, ik lige p.t heldigvis (: elvom der dog er en dreng der kan li mig, og er kommet til at sige jeg os sys han er meget sød så nu tror han jo .s oog skal siges jeg slet ikke er forelsket, men sys bar det er ondt a sige .s
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?
Pic.
0
0
Svar på denne tråd

Mette:
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:38
Jeg synes egentlig det er mere synd at lade ham tro noget andet...

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
0
0
Svar på denne tråd

Fida;; ...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 22:06
jaa, men så alligevel ik, for hvis jeg sårer ham sårer jeg alle mine venner (alt er jo kædet sammen) og han har gået og sagt til alle at vi nærmest kommer sammen .s
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?
Pic.
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 22:09
Træls. 8( Jeg har selv haft massere af dårlige perioder. Har dem faktisk tit. De kommer og går som uret.

Hilsen Odin

- På den skønherlige Sasha -
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 08:13
Håber du bliver lidt glad igen, og for det bedre. :) Men jaer, - har selv haft det.. :(

Mvh. Vildrose

- At begynde at blive misundelig på andre,
er at miste troen på sig selv! -
0
0
Svar på denne tråd

Triiiist duuh
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 08:54
Jeg arbejder som handi-hjælper på en rideskole, og min træner (som os er mig chef) kom også hen til mig forleden og spurgte om jeg var trist, for jeg virkede lidt sådan. Jeg svarede at der var mange ting som gjorde at jeg virkede lidt mat :-( Som nogle ved (dem jeg skriver med), så har vi flyttet mine ponyer og min mor er gået fra sin kærste gennem 15år, her for 14 dages tid siden :-( Syntes det er så synd for hende :-( Men jeg er jo glad ellers, stadig godt munter og prøver da også at virke aktiv i handicappen ;-D :-D Lyder surt med dig, kender godt det med at savne en person, det kan bare være så ulideligt :-( Hold ud, det hjælper når du får det lidt på afstand ;-D :-D
>o< Knuzzer fra Rikke & ponyerne >o<
~ I mit næste liv vil jeg spille golf ~
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 19:42
Tja, I har vel kontakt udover arbejdet, ikke? -Så kan I jo stadig ses :) Det lyder trist, ja, men det er jo altid noget at du ikke er gravid, da det lyder som om du ikke er parat til at lege far, mor og børn endnu :) God bedring.
Mvh Vegetacha B-)
-"Den aldrende ulv er begyndt at jage græshopper."

Stifter og formand for DFK.
0
0
Svar på denne tråd

Natacha:
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 21:33
Hmm. Kontakt efter arbejde jo, men ikke det store udenfor arbejdet. Det er ikke sådan at jeg ikke snakker med ham mere, men det er bare minimeret fuldstændig :s I tilfælde af at jeg havde været gravid, så havde jeg altså også fået en abort.

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider