Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lad os se dit RIDETØJ
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 18:07
Jah, lad oss se det 8D

Synes man har set så meget andet, så hvad med ridetøjet?

Det er lige meget om du har fundet det på den butiks hjemmeside eller du selv har taget et perferkt billede af det :) alle kan tage et billede ikke? Håber jeg ;)

Taaaaak :)
0
0
Svar på denne tråd

hoooplaaa
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 21:11

Her er et af hvor jeg rider... man kan vel se det ok.... men det er gammelt og slidt, venter på at få mit nye om 14dage som jeg har bestilt hehe :P

her er et af min stævnejakke og skjorte... det er ikke en rigtig stævne jakke eller skjorte, men det er fint indtil jeg køber noget nyt... starter jo ikke høje klasser heeh... (har ik reddet stævne.. ENDNU)

Ser lidt gnaven ud...men pyt

♥~Pascha~♥

~~~~~~
Anja Moa- verdens bedste rytter, verdens bedste moster
♡love ya!♡
~~~~~~
tænk, før du handler
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 21:12
self den trofaste skovmands skjorte.. ;)

"Wake me up when september ends" - for jeg ka godt li at sove længe

Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde

Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien

Stolt medlem af: 100% stavegenier

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala....
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 21:23
Lige dt bedste der lå på præs.. ;)

Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

tj,a, mig :P
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 22:01

med hattegarn og det hele ;D
Heh, man kan dog ikek se ridebukserne, men har også 5 par jeg skifter i mellem, såeh ;)

*DjævleØ's POWER*

KBH'erne
VINDER
Robinson
;-D

Dressurpony med protentiale sælges
0
0
Svar på denne tråd

har intet billede
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 22:16
har intet billede, men det er mine brune eller grønne jodhpurs ridebukser med baglommer og fuldskind eller skåret bagdel (:
så en sweater, hne trøjen, jökull trøjen eller fleece, tørklæde og mine all stars
betragt mig som en tysk reklame.
jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 8-)
0
0
Svar på denne tråd

dsfsdfsdfsd
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 10:43
HAr helelr ikke noget bilelde , det ville da også være vildt pinligt ;D Men det er bare et par sorte ridebukser med mange mange alle mulige mystiske steder 8D - Trøjen er baer hvad der nu er :P
Low Länder er min drømme pony ♥.

Msn
/Seandersen_9@Hotmail.com
^Tilføj :-D
0
0
Svar på denne tråd

Riidetøj
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 19:39
Har heller ikk billed .. :D Men det er brun ternede pikeur ridebukser , og en t-shirt og nike eller hummel trøje , når det er koldt en Kingsland Jakke ;)
{> Cavalie´s Spunky Dancer & Cecilie K. K. Hansen {>
0
0
Svar på denne tråd

Hahahahah
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 19:46
CecilieogSpunky : Kom til og læse dem som om du red med et bestemt ur :P Men alle taak :P
0
0
Svar på denne tråd

ridetøj
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 20:04
har ikke et billede af mig selv i mit ridetøj, men har prøvet at opstøve billeder af herlighederne. Min ridejakke tror jeg er den her. En golden dress i grå fleece, figursyet og med rideklubbens navn bagpå. Rigtig flot ! Mine ridebukser er et par mørkeblå caparello med fudlt kunstigt skind. Jeg tror ikke der findes noget billede af dem i hele verden - caparellos laver ikke ret meget ridetøj. Min ridehjelm er næsten ny, en Harry Hall med ventilation (y) mine ridestøvler er af ukendt mærke, det er kunstskind Mine ridestrømper - ja jeg har 12 par s¨åeh det skifter jo lidt... Mine handsker er bare fingervanter :D men køber snart nogle ordentlige
Hilsen Nanna og Klaus
- I was an atheist until I noticed I'm God.

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd

ååå
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 15:31
mener i seriøst at i vil se mig i ridetøj??? så pyt da... hehe... bukserne er pikuers og self. hn trøjen og et par støvleskafter( har støvler nu)
Anndi??
ti voglio bene
stolt medstifter, suchef og inkassør af FarveHumor Klubben!!
0
0
Svar på denne tråd

Candyfloss
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 20:37
Mit ridetøj: Har et par Aigel (staves??) ridestøvler! Har så 4 par ridebukser: 1 par mørkeblå med fuldskin 2 par ens sorte med knæforstærkning 1 par hvide med skind på knæene Har så også en Winstopper En klubjakke 4 par ridestrømper og en ridehjelm!
Elsker MIIN
Selina
<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider