Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Forandring B]
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:34
Hejsa.
Jeg har gået og tænkt og tænkt, og jeg synes, at mit liv er ved at blive lidt kedeligt. Jeg går i noget kedeligt tøj og er ligeglad med min tøjstil + at jeg aldrig har nogle rene bluser eller bukser, men det går lige. Jeg har næsten intet tøj.
Så jeg har overvejet at skifte totalt stil til noget helt andet, så jeg får lidt forandring – lidt starte på en frisk med det hele, hvis man kan sige det.

Jeg har luret lidt i butikken ONLY i mit center, de sidste par dage, udset butikken for tøj, som jeg kunne være interesseret i. Jeg fandt en masse tøj, men dyrt, men det er trods alt også en slags mærke-/modetøj + at jeg skal have en halskæde med et kors.
Menmen, (der er altid en men B]) jeg er bange for at komme til at være snobbet, for de fleste som er snobbet, handler tøj i ONLY og andre mærke-/modebutikker. Jeg går ik med sminke, det kan jeg ik fordrage, men har ik noget i mod andre, der gør det. Og vi alle ved vel, hvad jeg mener, når jeg siger "snob"?

Er der andre herinde, som har gennemgået en stor forvandling/forandring, dvs. rent udseendsmæssigt (staves) eller andet?

Så siger jeg hejhej.
Jeg ved ik rigtig, hvad der er at svare på i dette indlæg, en måtte somsagt bare lige ud med det.

Mvh.
- Odin på Sasha.
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:38
Så må jeg jo være hvad du kalder en snob.

:-) MVH. Nanna - Flagermusen :-)

...ærlighed varer længst!
0
0
Svar på denne tråd

Tjae...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:40
Synes ikke folk der handler i ONLY er snobbet :-P Så må jeg jo være det ;-D

M.v.h.
~ - LovePhoebe - ~
- Stolt medlem af 100% stavegenier -
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:42
Nejnej, ik ment på den måde. Jeg siger ik, at bare fordi man handler tøj i ONLY, er man snob.

Men ved I ik, hvad jeg mener, når jeg siger snob? Glem det. Det var overhovedet ik det, I skulle kommentere. God start på en indlæg.

Mvh.
- Odin på Sasha.
0
0
Svar på denne tråd

hyugvkolæøuyy
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:44
Hehe så er jeg også en snob ;-D
Men nej har ikk gennemgået en stor forandring....
Synes bestemt ikk men er snobbet hvis man køber tøj i only eller andre modebutikker.....
Med hensyn til makeupen så her jeg det fuldstændig lige som dig....
0
0
Svar på denne tråd

Odin !!
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:44
Hehe, jaah, men hvad skal man så kommentere??
M.v.h.
~ - LovePhoebe - ~
- Stolt medlem af 100% stavegenier -
0
0
Svar på denne tråd

Lalalalala....
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:45
Næ, at være snobbet har ikke noget med tøjet at gøre.. ;) Det er ens personlighed....

Nej, har aldrig gennemgået en STOR forandring.. Jeg køber bare tøj der passer til min stil hele tiden.. :P
Så så den måde får jeg nyt tøj.. :P

Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:47
Nej, men ved I ik, hvad jeg mener, når jeg siger snob? Glem det.

for de fleste som er snobbet, handler tøj i ONLY og andre mærke-/modebutikker.
- Jeg har ik sagt, at I var snobbet, men når I selv siger: "Så må jeg jo være snobbet," så er det jer selv, der siger det og ik mig. Men det er bare min mening.

Mvh.
- Odin på Sasha.
0
0
Svar på denne tråd

Æh... ONLY?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:50
Jeg ved ikke hvornår jeg sidst var i en ONLY... Har jeg egentlig nogensinde været det :D?

-Jeg forbinder det med en anden tøjbutik; "Deres". Damen derinde er simpelthen forfærdelig! Hun kommer brasende ind, når man har bukserne siddende om lårene, halvt på vej på om rumpetten, for at se, om tøjet passer :D "Undskyld, hvordan er det lige, bukserne skal sidde?"
-Men jeg handler der heller ikke :D

Men mht. "Den store Forvandling", så ér det altså ikke mere end at købe nogle nye bukser og en kæde ;) Så slemt er det jo ikke.
-Desuden skal man ikke dømme folk på udseendet, som man siger :)

Du er, hvad du gør dig til. (Hvordan lød det?)

Mvh Vegetacha B-)
-"Den aldrende ulv er begyndt at jage græshopper."

Stifter og formand for DFK.
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 18:53
Haha, ja, Natacha. Kender godt Deres. Hende damen i "min" Deres er også underlig. Hvis jeg nu prøver bukser og min veninde står og kigger ind i omklædningsrummet og hjælper mig, så kommer damen altid: "I må altså kun være en inde i hvert omklædningsrum". Hun er p*sse sur.

Mvh.
- Odin på Sasha.
0
0
Svar på denne tråd

Jamen uha...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:05
Det kommer jo ikke an på tøjet, om dit liv er kedeligt.

Malle
- med Honeyburst, en ægte pirat ;-D
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:10
KORSET VIL JEG FRARÅDE :-P, Men kun til marj selv, hæhæ, hader gud >o<
{> Amandus {>
Rasmus {> Hvorfor ku li dig når du bor så langt væk fra mig, når jeg kan elske dig, og ha dig í mine tanker {>
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:11
..DAMN. Jeg bliver total misforstået. Alt det med "dit tøj kommer ik an på dit liv" og blala, det er slet ik det, jeg mener. Eller det med snobber handler kun i ONLY.

Ih, altså.

Mvh.
- Odin på Sasha.
0
0
Svar på denne tråd

hahahahahha
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:17
only er en lorte butik, prøv genbrug, eller deres eller veromoda eller sisters point, og hvis du en gang er på strøget så nørdgaardPaaStrøget..
{> Amandus {>
Rasmus {> Hvorfor ku li dig når du bor så langt væk fra mig, når jeg kan elske dig, og ha dig í mine tanker {>
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:34
jeg har skiftet stil det sidste år.. før var jeg punk-skater, men efter en knæskade og måtte droppe det der med at stå på skateboard gad jeg ikke have noget med det at gøre mere - var en ret stor nedtur for mig, da jeg fik at vide jeg ikke måtte skate mere..

nu går jeg mest i H&M og genbrug og finder tøj og er faktisk ret tilfreds med min stil som nu er ret "moderne" - med et lille "hængerøvs"-touch, da jeg eeeeeelsker store bukser!

[Sandra Elfort]
snart med ishesten Timon <3
0
0
Svar på denne tråd

Odin...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:36
Hydr hydr ;D De er nu sjove, sådan nogle damer.
-Hende her er bare alt for ivrig efter at se tøjet på og få solgt noget.
-Men det er nogle år siden jeg var der. Gik forbi butikken idag, men ikke ind. Aner ikke, om hun stadig er der :D Måske hjemsøger hun stedet!

Amandus: Var din tunge, unge dame! -Nu skal du ikke ødelægge stakkels Odin's drømme :D

Mvh Vegetacha B-)
-"Den aldrende ulv er begyndt at jage græshopper."

Stifter og formand for DFK.
0
0
Svar på denne tråd

Team LN
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 20:34
Waauw , så er jeg en snob

Line & Nikita - Team LN
~ Livet er at ride på den pony man elsker.
0
0
Svar på denne tråd

dfhdfhdfh
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 20:37
At være snob kommer an på ens væremåde, og ikke tøjstil ;)

Jeg har selv gået ekstremt meget o sort tøj, store bukser eller hullede strømpebukser med nederdele, MEGET sort makeup osv,
men nu er jeg lidt mere rolig i det :) Satdig sort, men dog med lidt farver ind i mellem, og ikke ligeså kraftig makeup.

Written by Kia.
Heaven is not a place that you go when you die,
it's that moment in life when you actually feel alive.
0
0
Svar på denne tråd

Æhm...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 20:41

Er Only ikke et skodmærke? :P

Nah... Har også overvejet at få en tøjstil, jeg kan bare ikke vælge en :)

Så jeg holder mig til en god, blandet stil.

Held og lykke med det ;)

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with the Devil

Medlem og stifter af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
0
0
Svar på denne tråd

Tøjet ..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 10:54
Tøj og snobberi har bestemt ingenting med hinanden at gøre :)

Jeg synes du skal købe det tøj der passer dig .
VH

Stina, med Major og Rocky
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 13:09
Du behøver jo ikke købe det tøj du føler dig moderne i, for at være som alle andre.

Køb det du kan lide, og føler dig tilpas i.. hvorfor skal du egnlig have en halskæde med kors i?
Har selv forandret mig meget, på det sidste. Går ikke i alle de der tshirts med logoer på, osv.. gider jeg ikke. Jeg er nok også meget sort, men altså.

Mvh. Vildrose
- Med Petri, Casper & S Black Dancer
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 14:33

Jeg har heller aldrig noget rent tøj :P Men det er nok fordi jeg altid sviner det til ;D
Det kan være hos hestene, når jeg er ude med hundene, eller hvis jeg ordner knallert.

Handler meget sjældent i Only (handler generelt sjældent :P), synes aldrig de har noget pænt :P

Jeg haaader at købe tøj! (Dvs. i butikkerne :P)

Lader altid folk købe det til mig i gave ;D (Jul eller fødselsdag)

Aprospros at være snobbet med mærkesager. Jeg har en veninde som går MEGET op i mærkevarer, men hun er simpelthen noget af det mest usnobbede :D Hold op vi kan have meget skæg ;D (skæg=sjov)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

GåseSteg med FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 17:18
Yearh! ONLY! B-) *ingen skriger at jeg elsker det mærke* (Har altid kunne lide det)

Øhm.. Jo har selv.. Fik det i går.. (:

Shoppede totalt igennem, fik etager (hvilket jeg ikk havde troet klædte mig - men om mindsandten om det ikk gjorde!) Føler mig som en anden person, et andet liv..

Det er skønherligt!

- Sasma B-)

Hvo intet vover, intet vinder.
Stolt NæstFormand, Webmaster og KasseDame i HaHa Klubben
0
0
Svar på denne tråd

Mig snobbet????
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 18:49
så er jeg os en snob :-(
Avalon, jeg elsker diig SÅ højt.... Virkelig meget! du er den bedste af de bedste!{>
0
0
Svar på denne tråd

dfdsjk
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 19:01
jo jeg har gennemgået en temmelig stor forandring..
lad mig bare siger at i slutningen af 7 og ned efter var den den lille stille pige, der ikke gik med make-up, var poptøs, altså den der med små bluser og trumpet bukser :-@ ad ad ad..og al den slags.. som ikke var specielt moderne.. nå men nu er jeg så blevet en slags gotic.. fra pop til gotic.. stor forandring??

mvh
bolle
0
0
Svar på denne tråd

Mine skønheder !!
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 19:11
Jeg syntes ikke at jeg har lavet en stor forandring ,, Men det syntes mine veninder ..
De siger at jeg har fået en ny stil efter jeg er kommet i 7.klasse

{>Elsker miin Spriingchanell

Medllem af
"De Forvirredes Klub" *Håhå
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider