Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

nej forældre man :/
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 21:41
Goaften' Ænder , :P

Okay lad mig komme til sagen! som over skriften sir,
har dte noget med ens forældre at gøre.
Her på det senteste skulle vi øve en del til dm, i odense. osv, såeh har været sent hjemme fra rideskolen næsten hver dag, og her idag kom jeg så lidt sent hjem fordi at havde undervisning osv, var helt færdig kl 7 ca. , men kom hjem kl lidt i 9 fordi jeg snakked og havde det lidt sjovt derude! ved sgu godt det var lidt sent? , såeh min mor var sgu lidt sur over at jeg var så sent hjemme og jeg ikke var så tit til aftens mad, og sårn og så sprugte hun mig ad om jeg overhovdet lavede mine lektier osv? JA? sagde jeg så ring til min lære vis du ikke tror mig ;s Datter og mor diskution ;D
Sys bare hun sku slappe lidt af? s; .
Og nu er hun lidt sur og jeg er sur ? ;D tror sgu nok det går over menn? :s

Og det andet er jeg har fået klager over mit avisjob? det snakked min far så med mig om , Argh? hva nu tænkte jeg bare.. men så var det bare 2!?! huse der havde brokket sig over at i det ene hus var avisen ikke lagt ornligt og blabla. og det andet havde ikke fået sin avis? ved en fejl måske ,
nej man. sikke en karos **** dag

^^ 8-)`? Hjælp :D

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

Herligt...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 21:46

Forældre skal altid køre alting op i en spids. Kender det godt.

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with the Devil

Medlem og stifter af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
0
0
Svar på denne tråd

hjælp med hvad ?
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 21:46
hmm!..- altså, min mor er sådan set lige glad med hvornår jeg er hjemme (DOG ikke senere end 22:15 -ihverdage, og forskelligt i weekenderne)..

- men hvis DIN mor troede at du var hjemme ved 19 tiden, og du så først kom hjem lidt i 21..- og du ikked ringede og sagde du blev forsinket eller lign.. så forstår jeg nu godt din mor !..

lav dog en aftale med hende om hvornår du ca., skal være hjemme i hverdage og hvornår i weekenderne ;) - og ring så til hende hvis du bliver forsinket ;)

avisjob : heeh sikke noget plat noget hva' :-P

må man spørger, hvornår du så laver dine lektier, hvis du hele tiden er ude på rideskolen ;-D

Kh. Susy
- også Kendt som *Æblet* :), som ikke kan lide æbler ?

du er altid velkommen til at kigge forbi, min præs..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 21:47
Kender det bare såå godt ! Seriøst , man har det skide skægt med vennerne ude på rideskolen, og så glemmer man bare tiden .!Min mor klager oz over at jeg kommer for sent hjem, og ikk spiser med resten af familien ! Meen .. Tror sq måske de fleste har det såen .? Eller ? ?:-)
Fjordheste-power
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Ikke mig...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 21:56
Mine forældre siger ik noeD til jeg er på rideskolen hele dagen... Da jeg arbejde der, var der nogle dage hvor jeg ik kom hjem før ved 9-10 tiden, og så sQ der lige spises.. (arbejde fuld tid), arbejder der ik mere... Der ud over kom alle stævner og div. arrangementer som jeg jo os lige skal hjælpe til... :-D og de siger intet... Tror de har vænnet sig til det... Men okai... er også 17, snart 18, såååå.... Men mine siger intet...
Mine siger kun noeD, hvis jeg ikke kommer hjem til tiden (hvis vi har aftalt en tid, og jeg ik lige ringer og siger jeg er forsinket)
Men som regl har vi ik en tid, for nå de spørger hvornår jeg kommer hjem, siger jeg bare jeg ik ved d... Gælder på rideskolen, men også fester og lign... Mine forældre er sQ mege flinke... Kører og henter mig ALTID hvis jeg ringer...

Men kan godt forstå din mor... du kunne som d mindste havde ringet og sagt noeD, det tager 2 sec. og så din mor med garanti ikke sur når du kommer hjem... Helt ærligt... Se det fra din mors side, hun var garanteret møg bekømret for dig...

8-) :-D Se billeder af dressurdyret, spring dyret og føllebøllen My Fair Tango på min præ.
ELSKER ham.
:-D 8-)

:{-( {> Savner Tessa som blev aflivet d 28/7-03 Vil altid elske og savne hende :{-( {>
0
0
Svar på denne tråd

jamen jamen.
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 22:16

Jamen vi har sådan en aftale med at hun ringer før vi spiser eller lign såeh sir jeg fx ej kan simpelthen ikke nå det eller noget ;s men det gjorde hun sgu ik ? Såeh .

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

hmmm^^
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 22:23
^ja men så er det jo endeligt hendes egen skyld, hvis i har den aftale, så burde hun jo ringe, hvis hun ville have dig til aftensmad :)..

såg sig til hende at hun jo bare kunne have ringet :) ;-D (y)

Kh. Susy
- også Kendt som *Æblet* :), som ikke kan lide æbler ?

du er altid velkommen til at kigge forbi, min præs..

0
0
Svar på denne tråd

Aha...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2005 13:34

Kender det ;)

Det er heller ikke helt behageligt, hvis de ikke kan acceptere én. :-/

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

mhhmhh
Forfatter: 
Dato:  13-09-2005 13:38
Jahe det er rigtigt , .

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider