|
|
| Hvor høje er i (jeg syntes ikke at det er det samme indlg som *Joze* & aramen* har skrevet!! |
| Forfatter:  |
pernille |
| Dato:  |
25-04-2002 13:53 |
|
Haej!
hvor høje er i og hvor gamle er i så??
jeg er snart 13 år og jeg er 149 jeg er MEGET lille min bedste veninde er 16 cm højre en mig.
Jeg syntes ikke at det her indlg er det samme som *JoZe* har skrevet!!! KUN MIN MENING! så bliv ikke sur fordi jeg vil ikke lave de sammen indlg fordi så ville jeg ikke skrive dette!!!!KNUZ PErnILLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Hvor høje er i (jeg syntes ikke at det er det samme indlg som *Joze* & aramen* har skrevet!! |
*Dixie* |
25-04-2002 13:56 |
|
Jeg er 10 år, og bliver 11 til Juli. Altså jeg er ikke så høj.. 146 cm., og mange i min klasse er højere.. ! Så er der også nogle på min højde, og nogle der er lavere..
Her imens jeg har været 10, er jeg vokset fra 140-146 cm., og så er jeg er nok i en vokse-periode lige nu  Håber ikke det bliver sådan, at jeg skal ha' nye bukser hver måned, for jeg HADER at gå i tøjbutikker.. der findes næsten ikke noget værre.. altså udover krig, dyremishandling og terrorisme !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Hvor høje er i (jeg syntes ikke at det er det samme indlg som *Joze* & aramen* har skrevet!! |
pernille |
25-04-2002 14:06 |
|
Hey, hvad dato har du føsdag?? fordi jeg ha rden 10 juli!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dixie* |
25-04-2002 14:08 |
|
pernille: Jeg har den 23.!
Og min veninde har den 11., og en anden sød pige fra min klasse har den 16. og så er der også en til pige fra min klasse, som vist har den 10. .. TROR jeg nok!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
fie |
25-04-2002 14:13 |
|
jeg er 14. og er 156 ( føler mig lidt lille i forhold t de andre i min klasse)
fie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Lærke/Daphne |
25-04-2002 14:22 |
|
Jeg er 13 og ca. 157 høj.
Jeg er faktisk meget tilfreds ( på det punkt i hvert fald !)
Ved godt jeg ikke er så lille , men alligevel:
Hellere være lille og kvik , end stor og doven !
( IKKE ment som en fornærmelse til høje mennesker !)
-Lærke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
25-04-2002 14:22 |
|
Jeg er 16 og *suk* omkring 162 cm. Jamen nogen af os må jo se op til andre.
-+-KNA.
http://www.stormpages.com/unica <-- under opbygning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dixie* |
25-04-2002 14:25 |
|
Lærke:
Hellere være lille og doven end stor og vågen !  Hehe.. er ret doven..*SS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*ZuperZødeZejeZia* |
25-04-2002 14:40 |
|
Jeg er 13 blir' 14 den 28/10 om laaaaaaaaaang tid! Jeg er 160 og jeg er højere end min bedsteven! (Jannie) og en af min andre veninder som hedder Helle er 8 cm. højere end mig!
KRam Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tullepigen som har ondt |
25-04-2002 14:51 |
|
Jeg er snart 13 år, og jeg er 168 cm!!!! *Hi Hi*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Mille |
25-04-2002 15:20 |
|
Jeg er 17 år gammel, bliver i år, og jeg er 156, men det er kun en fordel, for så kan man passe de små heste, som er meget billiger end dem på ca. 168. Desuden kan små mennesker jo også passe deres ponyer i længere tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tullepigen som har ondt |
25-04-2002 15:29 |
|
Ikk for mig, da jeg slet ikke bryder mig om så små ponyer!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Tillepigen* |
25-04-2002 15:30 |
|
Jeg er 168cm blev målt igår hos politiet. Og så er jeg 14år. Bliver 15 iår.
-Tillepigen:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
☺ Fransisca-Tossen ☺ |
25-04-2002 15:33 |
|
Jeg er lige blevet 10 (D. 11 marts) og er ca. 154 cm. høj. (ja lidt høj af min alder) Så derfor rider jeg mest på heste og små heste men ikke ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Katrine og Silva de glade;)..! |
25-04-2002 15:41 |
|
Rider på en lille I fjordhest.
Er 12 år, 166 cm høj og ca.59 kg.(Har tabt mig 4 kg;-))
Hilsen Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
maria som snart blir 12!! |
25-04-2002 16:41 |
|
jeg ridder på en kat. 2er pony som hedder red-star!
er 12 og 155 høj. og vjer 41
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile*- Som glæder sig ... |
25-04-2002 18:43 |
|
Jeg er 12 år, og er 161 høj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Chrisser |
25-04-2002 19:37 |
|
Jeg er 13, og er lige blevet målt hos sundhedsplejesken. Jeg er 1.64.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Coca-Cola TøZ* |
25-04-2002 20:25 |
|
Jeg er 13 år, og er 154-155 høj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*ZuperZødeBozze* |
25-04-2002 21:42 |
|
ZIA- Du er to år ældre end mig!(husk det)....
¨
Okey! Jeg er 12 år 149 høj......... Rider kat. III og II(de dejlig små ponyer)....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*ZIPPEN* |
25-04-2002 21:54 |
|
Hejza allezammen!!
Jeg er 14 år. Jeg bliver 15 år i sommerferien. Jeg er også lige blevet målt, der var jeg 174 cm. Hvis der er nogle som er interesserede i at vide det, så rider jeg på en hest der er 155 cm. Den er jeg lidt for stor til.
Det er en unghest, så den vokser lidt endnu.!!!!
Qnuz fra *Zippen*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*C.* |
26-04-2002 12:50 |
|
hehe folk herinde er på højde med mig JUBBIIIII Problemet er så bare at I jo nok skal vokse en del endnu!
Jeg er selv 16 159 cm høj! Ja nogen laver ikke andet end at kigge op til andre og få sjove kælenavne!
/*C.*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nancie |
26-04-2002 12:53 |
|
*ZIPPEN* Din lange starut! Hold kæft du skulle altså være model din dejlige tøz=0)
Jeg er 14 og blir 15 til sommer og er 163cm.
*Baaaaaaah*
-Nancie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sweetyy |
27-04-2002 11:23 |
|
Hey!
Jeg er 13 år ca 155 cm høj, og vejer ca. 41 kg.
Rider kat. 1 & 2
Men har også en 3'er som jeg bare hygger på, jeg kan ikke skille mig af med ham...
- Sweetyy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|