|
|
| Kammerjunke-sæson? |
|
|
Bonne Matin alle Ænder  ,
Her til morgen, da min Mutti tog i Netto, fik hun sig noget af et chok, da hun ville finde kammerjunkerne - de er jo et eftertragtet tilbehør til koldskål, som hun også havde smidt i kurven og var klar til at betale.
Da hun så leder uden resultat, spørger hun en servicemedarbejder om hjælp, og får et hæsblæsende svar;
"Det er ikke sæson."
... Hvad? Har I nogensinde hørt noget lignende  ?
-Og da min Mutti ikke går af vejen for at have ret, så kunne hun altså ikke dy sig i sit svar;
"Hvorfor har I så koldskål?!"  Way to go, Mama!
-Og så er det jeg spørger jer, om I nogensinde har hørt om en såkaldt 'sæson for kammerjunkere', eller om det bare er mig der har misset noget  ?
Nu er jeg nemlig godt muggen over, at jeg i stedet måtte tage den sidste klat youghurt der var tilbage, hvor over halvdelen af det kom ud i en flydende og væmmelig substans
Så nu har jeg prøvet at give det fylde med mandler, men det ér nu ikke det samme som rigtig koldskål med kammerjunker.
... Mandlerne smager også lidt af krydderier...
Fortsat god formiddag.
Mvh Vegetacha -"Den aldrende ulv er begyndt at jage græshopper."Stifter og formand for DFK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha.... |
|
|
Kæft hvor sært.. Vi har kammerjunkere.. Mm...
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha, Tå.. |
|
|
Tåbeligt mann.. Hæhæ. Men hader Kammerjunkere (staves) , hehe. I Sæson ?? haha..
Mvh. Olaa'en.
Shakira - Tha Devil. ~*Team LDV*~ Tha JumpTeam + Mistrall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Har godt nok aldrig hørt om kammerjunke sæson  Den har jeg vist også lige misset
Mvh. RikkeSnart med Spotlight igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kammerjunke sæson |
|
|
Ej hvor lamt  Dem skal man da kunne købe hele året rundt  Har aldrig hørt om at det ike var kammer junke sæson.
Mvh. Sofie med den fantalastiske Chela-ting :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
11-09-2005 13:23 |
|
Koldskål hører vinteren til  Så enkelt.
Mvh. Theis ~ Dance with the Devil
Medlem og stifter af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
|
|
Hvad skulle vi dog gøre uden dig til at kaste lys over de store mysterier livet byder på
-Men jeg mener bare, at det er mystisk at man har koldskål, når man ikke har kammerjunkere, da det er et meget populært tilbehør. Og de plejer ellers at have det året rundt, så vidt jeg husker.
Måske er det bare en dårlig undskyldning for en forseelse mht. bestilling, men who knows
Mvh Vegetacha -"Den aldrende ulv er begyndt at jage græshopper."Stifter og formand for DFK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har da Kammerjunker |
~ - LovePhoebe - ~ |
11-09-2005 13:31 |
|
Har da aldrig hørt noget lignende 
M.v.h. ~ - LovePhoebe - ~ - The most beautyfull girl in the world -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Vildrose, Jossø, Sabrina. |
11-09-2005 13:33 |
|
Det er fordi det er småkagesæson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
S-i-n-a |
11-09-2005 13:35 |
|
det var det samme som da min far skulle vaske bilen (den har været brugt i marken så var ret beskidt)han kører så ud til en tankstation og ind i den der vaskehal. da bilen næsten var vasket færdig kommer der en mand ud og siger "hva ligner det at komme og vaske en beskidt bil? så skal vi til at gøre rent inde i vaskehallen! (eller hvad det hedder) )
sys det var godt mærkeligt..så husk: du må aldrig vaske beskidte biler kun hvis de er rene 
S-I-N-A  ~Den Lille Smukke~
| Medlem af: -De FoRvIrReDe-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis og S-i-n-a... |
|
|
Theis: Det vil jeg straks forsøge mig med  !
Ja, ingen brunkager og pebernødder på denne tid er sku' for dårligt, men man kan jo altid bare bruge noget maling på kagerne og noget pebber på nødderne, så fylder julehyggen næsten hele stuen 
-Hvilket minder mig om, at vi fik risengrød og dansede om juletræet *host = en stol* på lejrskolen...
Måske skulle man bare købe al sæson-mad når det er der, og gemme det til sæsonen er ovre?
S-i-n-a: I guder, nu må jeg le  *Ler*
Jeg skal endelig huske det! Det er nok en livets lektie:
"Vask aldrig beskidte biler i vaskehaller."
LOL  !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehehehhehehe |
Jolly Jumper |
11-09-2005 14:00 |
|
S-i-n-a: looooooool
Tak for rådet.... skal jeg nok huske på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| S-i-n-a... |
|
|
Ja, det er jo lige dét
Det offentlige vaskesystem skulle jo nødig svines til når de nu bliver betalt for det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Theis: Jeg har sku da spist koldskål med kammerjunker hele sommeren.. Og det var mig bekendt ikke vinter der
Mvh. RikkeSnart med Spotlight igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kammerjunkesæson: |
|
|
Ja vidste du ikke det?
Hold op, det ved alle og enhver da!
Jeg lavede faktisk også (noget der mindede om) risengrød i går aftes  Jeg præsterede endda at brænde det på 2 gange, hvorefter jeg måtte i gang med den tredje, som ikke blev kogt tilstrækkeligt.  Lad os bare sige, at jeg generelt er en ELENdIG kok 
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjiis tjiis .. |
~| *Mifisto* |~ |
11-09-2005 15:22 |
|
Nu er jeg chokeret! Tænk at der findes mennesker, som sætter kammerjunker på SÆSON!! Kammerjunker hører alle tider til, forår, sommer, efterår, vinter ALTID! Kunne overleve en måned i Alaska med en forsyning bestående af kammerjunker (og Cocio  )!
Tragedie over DK.
"Yndig model, nej tak, hensynsløse dræbere, yes sir!"
Green Day, jaarh main!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til den altvidende Duke: |
|
|
Hvordan tør dine forældre dog at lade dig være alene hjemme? -Og endda overlade ansvaret for aftensmad til dig selv  ?!
De er måske også af den vovede slags, ligesom Mutti og jeg  ? Huhu.
Det må jeg nok sige!
~| *Mifisto* |~: Ja, du har så evigt ret.
Men kan du mon overleve herhjemme kun på cocio-kammerjunke-kost  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Ja nu efterlader de min bror og jeg alene, i TO OG EN HALV UGE!
At jeg så har været HELT alene hjemme i weekenden, skader ikke
De ringede for et par dage siden og sagde: "Ja, vi regner med at kommer hjem tirsdag-onsdag."
Javel ja. Så længe børnene morer sig 
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
chokoladekiks |
11-09-2005 16:22 |
|
Theis: Det er vinter hele året i DK, så man skal kunne få det hele tiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Fida |
11-09-2005 16:30 |
|
Derfor; Gå altid i Kvickly!  - Anna er meget glad for sit arbejde
Typisk netto-service's, kommer med dårlige undskyldninger for at spise allesammen selv. Tsk tsk tsk 
Mvh. AnnaEmbla - den lille røde ♥At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Duke og Fida... |
|
|
Ja, hvad forældre dog ikke finder på 
Min far har jeg heller ikke set hele dagen... Gad vide om han er stukket til søs  ?
-Mutti derimod har holdt sig herhjemme, så vi har holdt hinanden med selskab idag. Snedigt eller hvad!?
Anna: Tja... Når man bor lige ved siden af Netto og overfor Irma, så gider man simpelthen ikke cykle i Kvickley 
-Og det var jo egentlig min mor som ville have det, så jeg tæller ikke med!
Ja, nok er Netto billig, men deres service er heller ikke altid den bedste...
-Men det er jo bare herhjemme! Det kan sagtens være anderledes andre steder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha: |
Fida |
11-09-2005 17:00 |
|
Nu har jeg lige fået lidt insider viden om Netto fra min bror: De spiser dem selv 
Mvh. AnnaEmbla - den lille røde ♥At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anna... |
|
|
Gud, er det virkelig sandt  ?
Så tror da pokker at hylderne er tomme! Kikseædende søuhyrer - Theis, har du været i Netto for nylig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kammerjunker |
Mini-Mus |
11-09-2005 17:49 |
|
Kammerjunke sæson ej nu hakker spætten sQ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kammerjunker |
Mini-Mus |
11-09-2005 17:54 |
|
Kammerjunke sæson ej nu hakker spætten sQ!
Mvh. Mini-Mus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mini-Mus... |
|
|
Der er rotter på loftet  !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha: |
Fida |
11-09-2005 19:55 |
|
Selvfølgelig er det sandt!
Ville jeg nogensinde lyve for dig? Øhh... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe :D |
Mijn Fylla |
11-09-2005 20:04 |
|
"Kammerjunke-sæson" haha 
Grinern!!
Man kan da Sagtens spise koldskål med kammerjunker om sommeren!! Det er jo koldt..!!!
"Dagens Grin  "
Lykken er at finde ponyen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
11-09-2005 20:06 |
|
haha.. kammerjunke sæcon??  huh.. jeg må le.. 
El Trøllo wuz here!
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anna... |
|
|
Det ved jeg ikke... Ville du  ?
Det håber jeg sandelig ikke  ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Theis... |
|
|
Nå, så virker min teori ikke...
-Medmindre, du købte alle kammerjunkerne dér, så de måtte sende kammerjunkere fra Sjælland til Fyn  ?
Jeg er langt ude!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|