Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvornår ...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 19:42
... er man parat til at få egen hest, sy's I?
Altså, hvad mener I at man skal kunne for at kunne tage ansvaret for en hest ?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvornår ...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 19:46
Altså....

Det er meget forskeligt,nogen er mere modne og går op i det, mens andre bare rider for sjov..

Jeg er parat til at få pony(Har en) og det siger de også oppe i skolen og jeg har kun redet i et år....

Så det er op til dig og din familie!Spørg din ridelære om hun synes du er ved at være god nok til det der med heste.
Kan du vaske hale?? det har jeg allerede lært!Stil dig nogle spørgsmål og så finder du selv ud af det!!

Hilsen Katrine
http://silvahorse.subnet.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 19:48
joo, det er forskelligt.. man skal vide en del om heste! og forstå dem.. man skal gide at bruge tid på dem så de ikke bare står inde i boxen hele dagen!!
-Dudder!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 19:50
Når man har lært at ride ordentligt. Kan strile den+ alt hvad der er med det at gøre, give den det fodre der passer den. Når man kan ordne dens udstyr. Og så skal man selvfølig kunne muge ud, hvis den ikke står på en rideskole der gør det hele.
-Tillepigen:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 20:05
Jeg vil sige at man skal kunne:

- muge ud
- kende til de helbredsmæssige behov
- kende til fodring
- kende til den almene pasning

Og naturligvis kunne tage sig af hesten på korrekt måde, både på og ved siden af den. :)

-+-KNA.

http://www.angelfire.com/weird/juwely
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 20:06
mener selv jeg er parat, har redet 11 år, har redet mange typer heste, kan også tilride..... Meeen lige lidt hjælper det, for vi har ikke råd!!

Knus Sisse!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 20:09
sådan noget kan jeg ikke svare på fordi har aldrig haft hyp
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 20:11
... vil lige tilføje: Man kan godt holde hest uden at kende til alle de ting, så længe man har nogen at spørge om råd. :) Vil jeg mene. Så længe hesten har det godt...

-+-KNA.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 20:17
Tjaa...Jeg gik til ridning i ca. 7 år før jeg fik mig en hest (+ at jeg nogengange red hos min veninde)! Øhm...på min rideskole lærte jeg kun lige at ride..såd'n...hmm....hos min veninde hjalp jeg (meget) lidt med at fodre og muge ud osv!

Såå...inden jeg fik en hest kunne jeg nok det der skulle til, men det skal siges at jeg har lært MEGET mere i 1 år hvor jeg har haft hest end de 7 år hvor jeg gik på rideskole!

Men jeg tror også det er meget forskelligt fra person til person hvornår man føler sig moden til at anskaffe sig en hest! For mit vedkommende har det været lige fra 4 års alderen *GG* men dengang tænkte jeg sikkert bare "JEG KAN GODT RIDE, BASTA" videre tænkte jeg jo ikke.....*SS* Men der gik jo så også en hel del år før jeg fik en lille pruh ;)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 20:17
Tjaa...Jeg gik til ridning i ca. 7 år før jeg fik mig en hest (+ at jeg nogengange red hos min veninde)! Øhm...på min rideskole lærte jeg kun lige at ride..såd'n...hmm....hos min veninde hjalp jeg (meget) lidt med at fodre og muge ud osv!

Såå...inden jeg fik en hest kunne jeg nok det der skulle til, men det skal siges at jeg har lært MEGET mere i 1 år hvor jeg har haft hest end de 7 år hvor jeg gik på rideskole!

Men jeg tror også det er meget forskelligt fra person til person hvornår man føler sig moden til at anskaffe sig en hest! For mit vedkommende har det været lige fra 4 års alderen *GG* men dengang tænkte jeg sikkert bare "JEG KAN GODT RIDE, BASTA" videre tænkte jeg jo ikke.....*SS* Men der gik jo så også en hel del år før jeg fik en lille pruh ;)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-04-2002 21:39
jaaa... det kommer jo an på hvor meget ansvar man har. men jeg vil sige at hvis du har prøvet at have ansvaret for en hest, helt selv( feks. halvpart) og hvis du er villig til at bruge stortset al din fritid på den, så er du parat...:0)
-fie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider