Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Marsvin og hund
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 17:50
Hejsa ænder og div. andre væsner ;-D

Nu er det jo sådan at jeg for.. hm.. 2mrd siden (ca.) fik en lille gris (eller ok, også kaldet et marsvin ;-P). Jeg må indrømme at jeg aldrig havde troet at en hund og et marsvin kunne være så gode venner som mine to :-D

De render rundt og "leger" med hinanden. Må dog sige at marsvinet (Ronaldo ;-D) mobber Kiki (hunden) lidt. Hiver hende i pelsen og hopper over ryggen af hende, og alligevel finder hun sig i det :-D

Jer andre som har hund og marsvin/kanin/lign, er de også sådan overfor hinanden?

Kiki er næsten mor til Ronaldo :-P Hver gang han bliver taget op af buret kommer hun løbende hen for at se om han er OK ;-D Og det samme gør hun hvis han hyler lidt :-P Altså er det helt normalt for en hund at være sådan? :-P
Virker joh næsten som om hun har adopteret ham.. Hun følger også i hælene på mig hver gang jeg skal fodre ham :-D

Men lige et par billeder af "paret" :-D

Men jah, I må da også gerne lige smide en kommentar om dem hvis I gider ;-D hehe
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd

Tjiis Tjiis ..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 18:00

Kæft hvor er de bare nuller ;D

"Man kan ikke gøre en skildpadde til en væddeløbshest.
-Men man kan gøre det til en meget hurtig skildpadde!"

GreenDay
0
0
Svar på denne tråd

eirojkhbælu
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 18:50
Hvor er det sødt.... men har hørt om lignende situationer mange gange...
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 18:59
Hvor kært :D

Min hund vil også meget gerne i kontakt med mit hamster, men det er nok en anden form for kontakt end der her er tale om ;)

Min gamle kanin skræmte hende nogle gange (hun er en stor hund), men de legede ikke decideret med hinanden.

Men sjovt er det nu engang. Og tillykke med 'svinet', selvom det er 2 mdr. siden :D!

Mvh Vegetacha B-)

-The formand for "De forvirredes Klub".
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 19:34

Sjovt :D

Hmm.. Er ret sikker på, at Luka ville være bange for sådan én :P

Men er der nogen der IKKE enes, så er det mine hunde og heste. Dvs., mine heste enes ikke med mine hunde, for hundene er for så vidt ligeglade, men Bamsen har været ved at tromle dem ned. 8-)

Min gamle hund var vældig interesseret i min mus :P

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 21:54
Jaa... JeG synes godt nok d r lidt specielt ..min hun ville nok lege lidt vildt me mine kaniner hvis de kom samn ... hmm hva race er din hund? har du undersøgt om der står noget specielt om racen?

8-)D r helt snyd...!
Fjorhest 4-Ever
0
0
Svar på denne tråd

hvor godt
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 21:56
Godt at de har fundet sammen, ellers synes jeg det er lidt synd, kun at have et marsvn. :) De er rigtig søde sammen :)

:D Mvh. Carina :)
~ Dunja & Boy ~

Solgte du en brun NF vallak, født i 94 til en hestehandler i Lille Skensved?! Kig på min præs. Kender du noget til ham? Kontakt mig.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa......
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 22:14
Tark for svarene (og kommentarerne):-)

Fjorhest: Hun er en Kerry Blue Terrier og den race er i sin tid blevet brugt til jagt af rotter og sådan nogle dyr, så det har nok ikke lige noget med det at gøre ;-D hehe. Kiki render seriøst og slikker Naldo i hovedet :-P Skører hund

Da vi fik marsvin første gang (for mange år siden) havde vi vores gamle hanhund, og jeg må indrømme at han var ved at kaste sig over det ene marsvin den første gang de var fri. Han fandt så ud af at han ikke måtte og siden da måtte de rent ud sagt kravle rundt overalt på/ved ham :-D
Han har også hjulpet os af med mus og en enkelt rotte den gang(altså ikke kæledyrsmus/rotte vel :-P) men har aldrig gjort vores "grise" noget ;-D

Carina(Dunja&Boy): Jah var også selv lidt i tvivl om jeg skulle købe 2 marsvin i stedet, men ville se hvordan det gik, og han trives fint og ligner ikke en der savner en til af sin slags, han har åbenbart nok i Kiki :-P
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd

Nååh, hvor er det sødt!
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 22:18
Nåh, hvor er sødt! :D
- Og sjovt nok alligevel! :P
Kærligst

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest
En hest er stadig en hest uden rytter
0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 14:19
Neeej det er jo Grævlingen og Kiksen! De er nu så kære sammen... Tænk at det tossede kræ til en hund, kan have sådanne moderfølelser for en gris :-P
Farvel min Du Da
Vent på mig ved Regnbuebroen, til vi ses igen
0
0
Svar på denne tråd

654321
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 14:22
Nøh hvor kært :P Havde et marsvin for 1 år siden, men hun døde desværre af uforklarlige årsager )': Men hende og hunden blev aldrig lukket sammen. ;)

:P Mvh. MivSer :P

Play Boy <3

:D El reír hacia fuera ruidosamente :D

0
0
Svar på denne tråd

nååå
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 16:21
nååå hvor er de søde sammen,har også to marsvin
hilsen Mira og ponyerne

en gang pony altid pony

0
0
Svar på denne tråd

bjdjbjhvjvhsd
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 16:43
hehe.. hvor sødt
+Guramien+
♣ Min sigsagnatur ♣
Stifter af HaHa klubben
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider